Wie?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef bravo het volgende:
cool, daar heb ik opgezeten. Hoe gaat het met schepers, en jurgens....????
Hengeloquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef M180 het volgende:
welke plaats is de industriestraat
Koekoek, Roelvink van Fortran enzo ken ik wel...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef bravo het volgende:
ehm, Jan Schepers, Wim Jurgens, Koekoek, Ronald ( van het OLC) en dat soort mensen...
jah we komen idd vanaf het VMBO, maar dat hoef je ze niet zo obvious te vertellenquote:
Met schepers gaat het goed, jurgens ken ik niet, zou me niets verbazen als die weg isquote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef bravo het volgende:
cool, daar heb ik opgezeten. Hoe gaat het met schepers, en jurgens....????
Pas op met commentaar over Koekoek, die man roeleert! Is Koops daar trouwens nog steeds?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef bravo het volgende:
ehm, Jan Schepers, Wim Jurgens, Koekoek, Ronald ( van het OLC) en dat soort mensen...
makkelijke zooi, nu bezig met ciscoquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:41 schreef wobbel het volgende:
jah best wel
ik heb straks midterm van aries...heeft iemand de antwoorden ?
Aries PC Maintenance And Repair 6.5: Operating Systems
Dan ben je nog niet geweest op het ROC in Emmeloord.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef wobbel het volgende:
Oke, ROC's zijn over het algemeen zwaar kut...maar ROC aan de Industriestraat (ook wel dikkers) is gewoon zwaaar kut...
Dus mensen, hier lekkerop het ROC
Concierge?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:12 schreef Blue Thunder het volgende:
Niks te klagen erover... Krijg elke maand mijn salaris nog steeds van ze
nee, ben geen leraar
waar?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Systeembeheer
zoals ook in mijn profiel staat
Ik was afgelopen donderdag ziek, baalde enorm want dan zou ik 3 uur bedrijfsadministratie missen. Kom ik vandaag weer op school hebben ze nog geen eens 1 opgave gemaaktquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:09 schreef Robbiej het volgende:
Ik zit ook (helaas) op het ROC. wat een ruk school zeg, ze maken er echt een potje van, lessen waar je geen kutmoer doet
je hebt ook 2 van die terroristen zoals ze genoemd worden met van die huuuuge-ass baardenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:09 schreef Robbiej het volgende:
Ik zit ook (helaas) op het ROC. wat een ruk school zeg, ze maken er echt een potje van, lessen waar je geen kutmoer doet dan weer onverwachtse tussenuren van 1.5 uur. (dan ga ik dus naar huis en blijf thuis) ik ga geen 1.5 uur lopen wachten)
en docenten die les geven zelf amper iets van het vak zelf snappen..
en het irritantste is nog wel dat het vol zit met irritante kutkoters / allochtonen.
Ikzelf doe ICT beheer Niveau 3
bert en osamaquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:58 schreef wobbel het volgende:
[..]
je hebt ook 2 van die terroristen zoals ze genoemd worden met van die huuuuge-ass baarden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |