Ja, ze hebben het weer goedgemaakt.quote:
Dat kan toch niet, Paris is toch ook maar een frêle persoontje? Hier loopt een bakbeest! Tenminste, in verhouding met Ritchie dan. Maar zoooooooooo dun kan die toch ook niet zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:18 schreef rena het volgende:
Is dat Paris naast haar?
En die blote voeten![]()
Nicole Richie is wel heel eng dun hoor, daar lijken heel veel mensen dik naastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, Paris is toch ook maar een frêle persoontje? Hier loopt een bakbeest! Tenminste, in verhouding met Ritchie dan. Maar zoooooooooo dun kan die toch ook niet zijn?
WTF!?![]()
Ja, maar als uitgerekend Paris, die ik ook al schraal vind, schouders heeft die stukken breder zijn dan die van Richie, dan moet ik toch echt even met mijn ogen knipperen hoor. Niet te geloven!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Nicole Richie is wel heel eng dun hoor, daar lijken heel veel mensen dik naast![]()
Ik wil ook naast Nicole Richie staan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Nicole Richie is wel heel eng dun hoor, daar lijken heel veel mensen dik naast![]()
jeetje, wat een gekte zeg. En idd wat een onbeschofte mensen zijn dat, althans sommigen. Ik kan me goed voorstellen daar wel eens "slaag" mee kunt rakenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het weer goedgemaakt.
check filmpje van hun gezamelijk bezoekje aan een restaurant, veel paparazzi
Op de tweede fot kan Paris zo door gaan voor een body guard van Nicole.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:14 schreef schatje het volgende:
Nicole Ritchie:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kent dit topic ook echtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef milagro het volgende:
dat heeft hij expres zo gedaan even om in dit topic te mogen, snap dat dan
Welneequote:
Ow, nou mag ik ook al geen mega decolleté van je??quote:net zo goed als een vrouw met amper borsten een mega decollete meestal ook niet flatteert.
1.57, volgens imdb.com :http://us.imdb.com/name/nm1421588/bioquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe klein is Nicole eigenlijk? Naast Paris lijkt ze wel een 4-jarige
dun mormelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Paris is niet fijngebouwd, ze is eerder grof en schonkig.
Ze lijkt fragiel omdat ze vrijwel geen lichaamsvet heeft.
nee want ik vind haar gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
Het stráált er vanaf.
Ik vind haar haar mooi zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:18 schreef Zeeltje het volgende:
nicole is dun maar ik vind haar sowieso beter uitzien dan paris.
en als ik moest kiezen dus nicole nu en nicole toen.. word het nu. maar dan wel met een paar pondjes meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |