Trustequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef puntoortje het volgende:
he allemaal...slaap lekker ik duik me bedje in![]()
![]()
Heeft je partner zo'n hekel aan je ringtone dat je nu al overweegd om naar de hoeren te gaanquote:
RUN FORREST RUUUUUUUUUUUUN!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef puntoortje het volgende:
he allemaal...slaap lekker ik duik me bedje in![]()
![]()
hahaha hij is echt erg ....ze krijgt echt stampende pijn in haar hoofd!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft je partner zo'n hekel aan je ringtone dat je nu al overweegd om naar de hoeren te gaan
die Marcia met die witte pet...daar zouden ze me echt een maand mee in een hotelkamer mogen opsluitenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb nu eindelijk een keer de streams aanen hoor nu de stemmen
![]()
Rik en Tijn zijn Limbo's![]()
Wat voor ringtone heb je dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha hij is echt erg ....ze krijgt echt stampende pijn in haar hoofd!
OOHH dacht dat ze de vriendin van Semih wasquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
die Marcia met die witte pet...daar zouden ze me echt een maand mee in een hotelkamer mogen opsluiten
dat is dat ding met een toon van 20 KHz - 20 Hzquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat voor ringtone heb je dan in godsnaam?
yeps, die jankjurk is van Semih, maar die wor nog wel geboort door Tijn! En die met die witte pet ...da's mijn liefie..godverdomme wat een onschuldig ogend en in mijn optiek dus knettergeil wijf zeg!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH dacht dat ze de vriendin van Semih was![]()
Die jankebalk is die vriendin?
Met pet is de dochter van die kale meneer![]()
Ik heb even gezocht naar een beter beeld van die dame (zonder pet) maar nee, we hebben absoluut niet dezelfde smaakquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, die jankjurk is van Semih, maar die wor nog wel geboort door Tijn! En die met die witte pet ...da's mijn liefie..godverdomme wat een onschuldig ogend en in mijn optiek dus knettergeil wijf zeg!
hoi Demins..quote:
Doe maar rustig aan, ik moet nog douchenquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi Demins..
Ben ff bammetjes smeren voor het jongvolk.
Anders komen ze in opstand![]()
zo terug!
Gottegot, die wijkzusters komen steeds later, of rouleert dat ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, ik moet nog douchen![]()
Het wordt inderdaad steeds lastiger om wijkzusters te vinden die mij onder de douche willen helpen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gottegot, die wijkzusters komen steeds later, of rouleert dat ?
Misschien moet je hier wat hulp inroepen, puntoortje ofzo, die hebben de hele dag niks om handen en helpen je graag, schat ik zo inquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef demins het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds lastiger om wijkzusters te vinden die mij onder de douche willen helpen!![]()
Ooooooooooooooortjes!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien moet je hier wat hulp inroepen, puntoortje ofzo, die hebben de hele dag niks om handen en helpen je graag, schat ik zo in![]()
he jaquote:
Ik richt mij tot u op advies van PH52, hierboven. Zou het misschien?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he ja...wat heb ik nou weer gedaan
....ik was ff druk bezig
![]()
.....u?...die ken ik nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik richt mij tot u op advies van PH52, hierboven. Zou het misschien?![]()
Zie je, dan heb je een keer de kans vroeg gewassen te worden, ga je een bettje zitte u-en , tsssss.quote:
ja?....hoe oud bent u dan..( ik pas me even aan! )quote:
Lieve schat, wat maakt dat nou uit? Je hoeft 'm alleen maar ff met rolstoel en al onder de douche te schuiven.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja?....hoe oud bent u dan..( ik pas me even aan! )
Gaan we zó beginnen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja?....hoe oud bent u dan..( ik pas me even aan! )
nou, een jonge god schuif je toch net ff makkelijker onder de douche..quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lieve schat, wat maakt dat nou uit? Je hoeft 'm alleen maar ff met rolstoel en al onder de douche te schuiven.
bij een jonge god ga je ook niet weg blijf je staan kijken en bij een oudje weet je niet hoe snel je de douche uit moet vluchten dus is handig als je dat van tevoren weetquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, een jonge god schuif je toch net ff makkelijker onder de douche..![]()
op zich wel een bezienswaardigheid dan...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:10 schreef petraa het volgende:
Demins is 2006 jaar oud dus zeker geen jonge god meer (geb. datum 00-00-0000)
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op zich wel een bezienswaardigheid dan...![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Methusalem
Je moet wel ff oppassen dat z'n baard niet in zn rolstoelwielen verstrikt raakt.
anders moet ie zo lang gebogen zitten. da's ook wel weer zielig dan....quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Methusalem
Je moet wel ff oppassen dat z'n baard niet in zn rolstoelwielen verstrikt raakt.
Van dit soort wijkverpleegsters heb ik er al genoeg versleten!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
bij een jonge god ga je ook niet weg blijf je staan kijken en bij een oudje weet je niet hoe snel je de douche uit moet vluchten dus is handig als je dat van tevoren weet![]()
De meeste goden zijn ouder hoor!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:10 schreef petraa het volgende:
Demins is 2006 jaar oud dus zeker geen jonge god meer (geb. datum 00-00-0000)
En vast!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op zich wel een bezienswaardigheid dan...![]()
Gelukkig heb ik nog nooit een wijkverpleger nodig gehad dus kan er niet over mee pratenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:25 schreef demins het volgende:
[..]
Van dit soort wijkverpleegsters heb ik er al genoeg versleten!![]()
Kandidaten genoeg, ik zou maar eens wat gesprekken regelen als ik jou wasquote:
Nou kom op en doe meequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef puntoortje het volgende:
ja hoor...ik ben ff de kids naar school brengen en dan gaan ze lol maken...![]()
ah, daar ben je, ik dacht heel even dat je de daad bij het woord gevoegd had en Demins aan het douchen was...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef puntoortje het volgende:
ja hoor...ik ben ff de kids naar school brengen en dan gaan ze lol maken...![]()
...jammer..hihiquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:42 schreef petraa het volgende:
gohhhhhhh wie zou dat nou zijn, maarre volgens mij is hij al fris en fruitig inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |