quote:
quote:
Omdat Jappie ons hielp ONS bier badje terug te kapenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet de moral support die je Jappie wel serveert![]()
![]()
buutvrijquote:Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:
verstoppertje dan maar weer?
Talitha was um hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
buutvrijnou ik kom zelf maar weer tevoorschijn je kon me niet vinden he
![]()
ik had me achter de strijkplank verstopt
ik zei ook was.....quote:Op donderdag 28 september 2006 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
En inmiddels ben jij hem al weer (zie VOL).
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zei ook was.....![]()
ik ga nu tellen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
we waren inmiddels alweer opnieuw begonnen hoorquote:
zappen....net als op de tv....maar dan met me muis....( of shift alt tab)quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef Inodder het volgende:
waarom zitten jullie eigenlijk op 2 fora zie bijna allemaal dezelfde usersgooi de boel bij elkaar zou ik zeggen
ik kan overigens zo tussen mn werk door hier de boel al niet bijhoudenlaat staan de cos lees al minder als ik zou willen
en dan doen jullie er doodleuk nog n compleet forum bi
j hoe doen jullie dat
![]()
boe....quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
Jullie hebben je wel goed verstopt zeg
Ik schrik me de kolerequote:
nee hoor we waren al gestoptquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schrik me de kolere
Ik ben hem nou toch niet ofzo he, met mijn grote bek![]()
OMFG...de eend doet mee.....quote:
Ik zocht me de pleuris... waren ze al gestoptquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG...de eend doet mee.....![]()
ik zou niet eens meedoen ...vooral niet tegen vrouwen, die verstoppen zich hun hele leven al achter dingen die ze niet zeggen maar wel bedoelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zocht me de pleuris... waren ze al gestopt![]()
mannen moeten gewoon beter opletten.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou niet eens meedoen ...vooral niet tegen vrouwen, die verstoppen zich hun hele leven al achter dingen die ze niet zeggen maar wel bedoelen![]()
En een simpele buutvrij zit er dan ook niet in hequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou niet eens meedoen ...vooral niet tegen vrouwen, die verstoppen zich hun hele leven al achter dingen die ze niet zeggen maar wel bedoelen![]()
idd, je krijgt altijd en overal de schuld vanquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
En een simpele buutvrij zit er dan ook niet in he
truste!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef Inodder het volgende:
ik ga slapenweet niet echt waarom ik afscheid neem aangezien ik er eigenlijk toch al niet echt was maar goed welterusten allemaal
![]()
kutexcuus!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mannen moeten gewoon beter opletten.....![]()
zleepzquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:30 schreef Inodder het volgende:
ik ga slapenweet niet echt waarom ik afscheid neem aangezien ik er eigenlijk toch al niet echt was maar goed welterusten allemaal
![]()
ohw diequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
Juich niet te vroeg, die tietenteaser hangt nog in de lucht![]()
1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien die bedoel je?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw die![]()
elke keer als we in de buurt komen worden het weer meer handtekeningen![]()
ja die ja...ze kan hele discussies voeren over schurft maar ze is te beroerd om haar toeten te showen...waarvan ze zelf zegt dat het behoorlijke memmen zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien die bedoel je?
Kan je die ook niet es ff een keertje in de kou laten staan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw die![]()
elke keer als we in de buurt komen worden het weer meer handtekeningen![]()
die is gesloten!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja die ja...ze kan hele discussies voeren over schurft maar ze is te beroerd om haar toeten te showen...waarvan ze zelf zegt dat het behoorlijke memmen zijn
ja zal ze binnenkort eens vragen voor een date...moet het wel koud zijn, want ze zet ons ook in de kou!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je die ook niet es ff een keertje in de kou laten staan?![]()
TY-PISCH!quote:
Ze is mod dus...quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja zal ze binnenkort eens vragen voor een date...moet het wel koud zijn, want ze zet ons ook in de kou!![]()
Hoeveel vrouwelijke mods zijn er eigenlijk op fok! ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is mod dus...
En dan kan ik tenminste nog fantaseren over harde tepels en zo![]()
quote:
quote:
HOER!quote:
KLANTquote:
kosta?quote:
Voor jou bijna niets, mannen met een klein pikkie krijgen altijd kortingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |