quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
duidelijk, dank je!!
Maar waarom pakt ie mijn avatar dan niet snel? omdat ie van een site moet komen denk'?
beter nog: hoe los ik het op![]()
oh ik zie het al, hij is al terug. Anders moet je hem even bij Fok zelf hosten.quote:
Geen idee waarom ie dat doet eigenlijk...want zelfs vanuit mijn cache pakt ie hem soms wel en dan weer niet opquote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
duidelijk, dank je!!
Maar waarom pakt ie mijn avatar dan niet snel? omdat ie van een site moet komen denk'?
beter nog: hoe los ik het op![]()
Hij doet wel erg vreemd idd. Bij mij is hij nu ook weer weg. Zal wel aan die site liggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee waarom ie dat doet eigenlijk...want zelfs vanuit mijn cache pakt ie hem soms wel en dan weer niet op
Misschien omdat de eigenlijke afbeelding groter is dan 60x60 ?
Ik ben een rotte appel! Maar dat kun je natuurlijk niet vergelijken!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een toffe peer was. Niet dus!
Vraag anders eens aan Talitha waar ze 'm gehost heeft. Dat is een echte whizzkud!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hij doet wel erg vreemd idd. Bij mij is hij nu ook weer weg. Zal wel aan die site liggen.
Postgeschiedenis...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
Wáárom kun je hier mensen niet een PM sturen, wat irritant, ben hele forum af aant zoeken voor iemand...
ff kleiner maken met paint ofzo!!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
al mijn plaatjes zijn te groot
![]()
grmbl....ik pruts weer verder
photoshop image size with 60 klaarquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
al mijn plaatjes zijn te groot
![]()
grmbl....ik pruts weer verder
jij doet t anders nog nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
er zit iemand die met computers overweg kan in mij verborgen![]()
![]()
Kut is met een t.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Vraag anders eens aan Talitha waar ze 'm gehost heeft. Dat is een echte whizzkud!![]()
quote:
Je dacht ook dat ik een toffe peer was...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kut is met een t.![]()
Had van jou geen spelfouten verwacht.![]()
![]()
OMG!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahaha,
nou, en nu ik weet dat het makkelijk is kan ik ook wel eens een leuke nieuwe maken..![]()
Vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
Je dacht ook dat ik een toffe peer was...![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergissen is menselijk.Maar het is me nu duidelijk: je bent een eikel.
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergissen is menselijk.Maar het is me nu duidelijk: je bent een eikel.
![]()
Waarom krijg ik niet de moral support die je Jappie wel serveertquote:
nee, ik heb iig nog nix gezienquote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
Is de verrassing al geweest?
Ik begrijp het in enen. Je damesfantasie dat ik een eikel zou zíjn!quote:
Dan ben ik dus nog op tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, ik heb iig nog nix gezien![]()
Vat die smilie bij de horens en begin bij het begin.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
Shit...! Waar moet ik beginnen?![]()
Als we nou met z'n allen zingen..., mischien komt ze dan wel snel!quote:
Om te beginnen zijn het geen horens maar een gewei!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vat die smilie bij de horens en begin bij het begin.![]()
Jij bedenkt pas achteraf wat je teksten eigenlijk bedoelen te zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp het in enen. Je damesfantasie dat ik een eikel zou zíjn!![]()
Ik ga er voorlopig nog even vanuit dat ze die belofte ook zonder te zingen gewoon nakomtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen zingen..., mischien komt ze dan wel snel!![]()
En een gewei heeft horens.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Om te beginnen zijn het geen horens maar een gewei!![]()
Ohw? Had je mij uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
IK HEB VANDAAG EEN BALANSDAG!
Heb namelijk net drie kratten bier gehaald en krijg wat visite![]()
Die uitspraak zit je wel hoog hè?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
En ik héb een eikel, maar daarom bén ik nog geen eikel!![]()
Ja, lief he?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die uitspraak zit je wel hoog hè?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |