Neuh!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie 'm hier wel hoor. Jij niet dan
newbie-alertquote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat vinnik niet....als ie al ergens samen moet dan maar bij RLS of zo........maar goed...op het moment dat ik dit schrijf bekruipen mij opeens angstige voorgevoelens...![]()
Relax bommels..lijkt mij sterk dat ze nu alsnog een fotoo van die ongewassen onderbroek gaat posten....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over die verrassingen van Flugie wil ik het niet me....
Ohw leuk!![]()
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ze kunnen eigenlijk maar één keer op 1-0 komen in een wedstrijd...![]()
Dus jij ziet 'm wel?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind je ava wel gedurft...tenminste ...ik zie een naakte hilde![]()
Ow...sorry...dat forum bestaat geen eens meer......het is gemoderniseerd en heet tegenwoordig SSSquote:
relaties en psychologie?quote:
pffffffffffffff godzijdank!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Relax bommels..lijkt mij sterk dat ze nu alsnog een fotoo van die ongewassen onderbroek gaat posten....![]()
Dat moeten ze proberen zegquote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat vinnik niet....als ie al ergens samen moet dan maar bij RLS of zo........maar goed...op het moment dat ik dit schrijf bekruipen mij opeens angstige voorgevoelens...![]()
Beslagenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus jij ziet 'm wel?![]()
Demins, heb je je bril wel op?![]()
Don't check your email!!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
pffffffffffffff godzijdank!![]()
sorry, maar ik zie ineens een andere insteek voor : goed beslagen ten ijs komen....quote:
AZ houdt stand in Turkijequote:Op donderdag 28 september 2006 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
Hoe staat het bij AZ? Ik heb hier geen tv
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
AZ houdt stand in Turkije
28 september 2006, 08:48 uur
AZ heeft na sc Heerenveen als tweede Nederlandse club de groepsfase van de UEFA Cup bereikt. De ploeg van Louis van Gaal kwam donderdag in Turkije met 1-0 achter tegen Kayserispor, maar kreeg in de vorm van een eigen goal een beetje hulp van de tegenstander: 1-1. Onverdiend was dat zeker niet en na de 3-2 thuiszege was het resultaat goed genoeg.
Jullie zitten me toch niet te stangen hè?!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...putfile wil niet dat je doorlinkt...die andere zag ik wel.
Groningen staat 1-0 voor (4-2 verlies eerste wedstrijd) en Feyenoord staat 0-0 (uit was 1-1) met nog een minuut of 10.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
AZ houdt stand in Turkije
28 september 2006, 08:48 uur
AZ heeft na sc Heerenveen als tweede Nederlandse club de groepsfase van de UEFA Cup bereikt. De ploeg van Louis van Gaal kwam donderdag in Turkije met 1-0 achter tegen Kayserispor, maar kreeg in de vorm van een eigen goal een beetje hulp van de tegenstander: 1-1. Onverdiend was dat zeker niet en na de 3-2 thuiszege was het resultaat goed genoeg.
Nee echt niet...daarstraks zag ik je usericon gewoonquote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie zitten me toch niet te stangen hè?!![]()
The more the better...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groningen staat 1-0 voor (4-2 verlies eerste wedstrijd) en Feyenoord staat 0-0 (uit was 1-1) met nog een minuut of 10.
Niet zo zeuren, ben hier m'n best voor je aan het doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Ze doet het allemaal om mij te stangen!![]()
ik wel nu, maar dat zegt niks over Demins...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ben hier m'n best voor je aan het doen.
Laatste poging: zie je hem nu?
JA...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie haar luid en duidelijk! Jappie ook?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
waarom zie ik die van jou dan niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wel nu, maar dat zegt niks over Demins...![]()
Tis gewoon een zeurpietquote:Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wel nu, maar dat zegt niks over Demins...![]()
Dat valt me vies van je tegen!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
owjeequote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom zie ik die van jou dan niet?
Deze is ook zo'n cache verhaal...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owjee![]()
ik zie m wel gewoon....
I'll Show You Mine if You Show Me Yours ...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom zie ik die van jou dan niet?
ik zie een kruisje met useri van debuquote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owjee![]()
ik zie m wel gewoon.... soms
Vertel maar niet...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze is ook zo'n cache verhaal...![]()
inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze is ook zo'n cache verhaal...![]()
i'm showing minequote:Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
I'll Show You Mine if You Show Me Yours ...
Cache is een principe dat veel wordt gebruikt binnen de computerwereld, zowel in hardware als software. Software en hardware maken gebruik van gegevens. Hoe sneller deze gegevens beschikbaar zijn, des te sneller is de computer. Nadeel is dat snelheid geld kost, veel geld. Cachen zorg er voor dat gegevens die steeds opnieuw gebruikt worden, of waarvan gedacht wordt dat die straks opnieuw nodig zullen zijn, vlak bij het onderdeel zitten dat die gegevens nodig heeft. Ik leg het meestal uit met een archief (harde schijf), een buro (geheugen) en je hersens (processor). Alles in je hoofd op slaan is te veel (lees te duur), elk papiertje afzonderlijk uit het archief halen duurt te lang, daarom leg je de dossiers waar je mee aan de slag gaat op je bureau. In dit voorbeeld is je bureau je cache.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
inderdaad![]()
uhm, wat bedoel je precies??ernstig door de mand valt als newbie
*checkt mail...quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:25 schreef Jump het volgende:
Over enkele ogenblikken gaat de grafkelder de deuren definitief sluiten. Na iets langer dan twee weken is het tijdelijke forum wat stilgevallen is valt het doek onvermijdelijk.
Dank voor alle bijdragen en op naar het volgende ludieke/tijdelijke fora.
wat wil je eigelijk zien?quote:
duidelijk, dank je!!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Cache is een principe dat veel wordt gebruikt binnen de computerwereld, zowel in hardware als software. Software en hardware maken gebruik van gegevens. Hoe sneller deze gegevens beschikbaar zijn, des te sneller is de computer. Nadeel is dat snelheid geld kost, veel geld. Cachen zorg er voor dat gegevens die steeds opnieuw gebruikt worden, of waarvan gedacht wordt dat die straks opnieuw nodig zullen zijn, vlak bij het onderdeel zitten dat die gegevens nodig heeft. Ik leg het meestal uit met een archief (harde schijf), een buro (geheugen) en je hersens (processor). Alles in je hoofd op slaan is te veel (lees te duur), elk papiertje afzonderlijk uit het archief halen duurt te lang, daarom leg je de dossiers waar je mee aan de slag gaat op je bureau. In dit voorbeeld is je bureau je cache.
twijfel je aan mijn intellicivigentiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |