Laat ik je vandeweek wel ff wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zal wel wat lieve woordjes prevelen enzo![]()
Wanneer?
jezus grrrrrrrrritsus...jij bent elke dag 4 wasmachines aan het vullen? doe je die kleding wel eens drogen strijken en dragen? of doe je ze daarna weer terug?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Inodder het volgende:
ja mensjens ik ga maar weer is wat doen begin maar met t vullen van de wasmachine bijna 9 uur
laterzzz
Heb je zoveel vrienden of zuipen ze zoveel (terwijl je naar Ajax gaat kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
IK HEB VANDAAG EEN BALANSDAG!
Heb namelijk net drie kratten bier gehaald en krijg wat visite![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Net ff voor de zekerheid mijn mail gecheked...maar nee hoor....ik heb nog geen geparfumeerde email mogen ontvangen.![]()
![]()
Ik ga met al mijn matties gewoon stoer gooise vrouwen kijken heur!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrienden of zuipen ze zoveel (terwijl je naar Ajax gaat kijken)
Had ik gedaan, kutoldbie!quote:
ga je inlezenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
jezus grrrrrrrrritsus...jij bent elke dag 4 wasmachines aan het vullen? doe je die kleding wel eens drogen strijken en dragen? of doe je ze daarna weer terug?
Jappie is gemeen en heeft een zwart hart! heur !quote:
Jouw stem had ook wel een lekker accentquote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat ik je vandeweek wel ff weten![]()
Ohw, trouwens beregeil die zachte g![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jouw stem had ook wel een lekker accent
Ja, nu durf je wel he? En onze arme Flugs een beetje in de kou laten staan met d'r tasje vol verrassingen...quote:
ik help je wel Oorties:quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wel ?![]()
Heb je het goede mailadres dan wel ?![]()
Er moeten tussen de 1ste 3 letters "puntjes" .![]()
Na 9 uur mag je hem niet vullenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Inodder het volgende:
ja mensjens ik ga maar weer is wat doen begin maar met t vullen van de wasmachine bijna 9 uur
laterzzz
HIJ is gewoon vergeetachtig....jij bent gewoon niet lief voor flugeltje geweestquote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie is gemeen en heeft een zwart hart! heur !
Jeuh, ik heb nooit gezegd dat ik betrouwbaar ben!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, nu durf je wel he? En onze arme Flugs een beetje in de kou laten staan met d'r tasje vol verrassingen...
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
HIJ is gewoon vergeetachtig....jij bent gewoon niet lief voor flugeltje geweest![]()
Maar die lieve Flugels heeft me alweer vergeven heur!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
HIJ is gewoon vergeetachtig....jij bent gewoon niet lief voor flugeltje geweest![]()
o cool....uhm...hot!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik help je wel Oorties:
Jappie@duistere_hellegat.satan
Hooooooooooi Jodelahiti!quote:
...chips...nou ben ik um zeker...hihihiquote:
neuh, ze zitten daar pas op 345quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tister...heb je topicvullers nodig ?
Wat een heerlijk lieve vergevingsgezindheid.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Feedback mainindex..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
Ik kan trouwens nergens vinden dat er een DGK forum komt? Is er soms nog een hoekje in FOK wat ik nog niet ken?
Tis nog niet de moeite he?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, ze zitten daar pas op 345![]()
Wat is er mis mee dan??quote:
21uur gaat ie aan dan gaat nachtstroom inquote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na 9 uur mag je hem niet vullen![]()
Neuh, maar ik keep jou posted!quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
21uur gaat ie aan dan gaat nachtstroom in
@Bommie
ga nu dus handoeken e.d. die ik gister gewassen en gedroogd heb opvouwen
heb nu de fijnwas in de wasmachine zitten die zal ik zo dus ook meteen strijken
eergiste werkbroeden enz. die strijk ik niet
de dag daarvoor witgoed hemden t-schirts voor t werk ook die strijk ik niet
de dag daarvoor rood spul
de dag daarvoor donker zwart
de dag daarvoor kreukherstellend gemaakt goed
zo ben ik de weekdus rond
hoef ik morgen geen uitleg meer te geven?
Ja daar zie ik een topic van Paultjuhhh met de vraag wie er een DGK forum wil. Maar de enige die zegt dát er daadwerkelijk één komt is Arcee. Geen idee waar hij die info vandaan haalt dan?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tister...heb je topicvullers nodig ?
hangt ervan af hoe de belangstelling is!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja daar zie ik een topic van Paultjuhhh met de vraag wie er een DGK forum wil. Maar de enige die zegt dát er daadwerkelijk één komt is Arcee. Geen idee waar hij die info vandaan haalt dan?
Om 21:00 al nachtstroom? Ik moet gvd tot 23:00 wachtenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
21uur gaat ie aan dan gaat nachtstroom in
@Bommie
ga nu dus handoeken e.d. die ik gister gewassen en gedroogd heb opvouwen
heb nu de fijnwas in de wasmachine zitten die zal ik zo dus ook meteen strijken
eergiste werkbroeken enz. die strijk ik niet
de dag daarvoor witgoed hemden t-schirts voor t werk ook die strijk ik niet
de dag daarvoor rood spul
de dag daarvoor donker zwart
de dag daarvoor kreukherstellend gemaakt goed
zo ben ik de weekdus rond
hoef ik morgen geen uitleg meer te geven?
Ik zie je aan de andere kant.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...chips...nou ben ik um zeker...hihihi
Ik weet niet hoe groot die belangstelling zal zijn, maar hij kan er toch eventueel hier wel bij? Ik bedoel in het BB subforum?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe de belangstelling is!
Ze kunnen eigenlijk maar één keer op 1-0 komen in een wedstrijd...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan??![]()
Ze waren net begonnen en na 6 minuten stonden ze al met 1 doelpunt voor op die andere die er pas 0 hadden![]()
Fluggs had het daarstraks ook nog over een verrassing...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja daar zie ik een topic van Paultjuhhh met de vraag wie er een DGK forum wil. Maar de enige die zegt dát er daadwerkelijk één komt is Arcee. Geen idee waar hij die info vandaan haalt dan?
Ik zie 'm hier wel hoor. Jij niet danquote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha!![]()
![]()
![]()
Waar blijft je euvitor?
Over die verrassingen van Flugie wil ik het niet me....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fluggs had het daarstraks ook nog over een verrassing........wie weet....
Neh...dat vinnik niet....als ie al ergens samen moet dan maar bij RLS of zo........maar goed...op het moment dat ik dit schrijf bekruipen mij opeens angstige voorgevoelens...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die belangstelling zal zijn, maar hij kan er toch eventueel hier wel bij? Ik bedoel in het BB subforum?
Ik vind je ava wel gedurft...tenminste ...ik zie een naakte hildequote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie 'm hier wel hoor. Jij niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |