quote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih spreekt zichzelf constant tegen. "Ik kan best begrijpen dat als je daar niet tegen kan (hou je bek), daar kan ik dan rekening mee houden"
Maar waarom doe je dat dan niet Semih en geef je gewoon toe dat je daarin fout bent geweest, dat is gewoon het punt waar de hele discussie omdraait. Je haalt er nu van alles en nog wat bij eat niet relevant is.
Dit heb ik al in het begin gezien dat trekje van hem, en niet zomaar kijkt Mich af en toe schichtig.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:45 schreef Tissik het volgende:
Semih wil total control over alles en iedereen wat zich in zijn nabijheid begeeft. Ook tegen Micheline heeft hij al meerdere malen gezegd dat zij haar "bek moet houden". Nu ook al een aantal malen tegen Tijn. Het is een naar en agressief mannetje. Ik hoop alleen maar, dat Micheline hier en nu leert dat dit geen normaal gedrag is, en zeker geen basis voor een langdurige partnerrelatie.
me 2 denk dat Semih straks exit kan.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Sjees Semih... En ik vond je nog wel zo symphatiek....
ik allang niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Sjees Semih... En ik vond je nog wel zo symphatiek....
Tijdens de uitzending van vanavond had ik dat gevoel ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
me 2 denk dat Semih straks exit kan.
als ze verstandig is niet neequote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heb ik al in het begin gezien dat trekje van hem, en niet zomaar kijkt Mich af en toe schichtig.
Echt, ik ken dit soort mannetjes. Op zich niet dom, maar zo fucking dominant op het agressieve af. Mich is veel te zacht, en houd dit nooit lang vol.
Z'n eigen graf aan het graven. Zeg maar de Hilde, Marcel tactiek.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef kukeleku het volgende:
Nu even het zwakke punt van Saab erbij halen: "..ik heb het er ook half met Etjen over gehad en die heeft hem niet voor niets vorige keer genomineerd"....waar is die gozer mee bezig joh![]()
Precies. Je kan nooit winnen van hem, en dat is precies wat deze tiepjes willenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih vindt dat Tijn het er zelf naar gemaakt heeft, dat Semih tegen hem kon zeggen hou je bek.
Als jij dat zo vind Semih mag een ander ook bepalen wat hij wil zeggen met de drogrede dat je het erzelf naar gemaakt heeft.
Dat gaat het zeker worden. En dan die orerende Egbert er bij, op de toppen van zijn zenuwen van angst dat er fouten gemaakt kunnen zijn/worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef Capaja het volgende:
het word in ieder geval een interessante laatste shift op deze manier
oh jawel gewoon doorgaan gaat hij vanzelf flippenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies. Je kan nooit winnen van hem, en dat is precies wat deze tiepjes willen
3 uur snachts tot vrijdag 9 uur s'ochtens, is ook de laatste shiftquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
Wanneer begint die shift van Semih en consorten weer? 9 uur?
Volgens mij om 03.00 uur.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
vanacht om 03.00 uurquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
3uur 's nachtsquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
Och, het conflict Tijn-Semih zou weleens gevolgen voor de hele groep kunnen hebben. Zo ben ik dan o.a. erg benieuwd naar wat het effect op de relatie Sem-Micheline zal zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef patrick37 het volgende:
vind semih een heel dominant irritant ventje
hij is verbaal enorm agressief en kan absoluut geen fouten toegeven
verbaasde mij al veel langer dat hij populair was hier,vind hem erg onsymphatiek
maandag wordt de eerste kans hem uit het huis te krijgen,dus laten wij hopen dat meer mensen
hem doorhebben,kick his ass!
Alleen dat zegt hij niet tegen Tijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Hij geeft eerlijk toe, dat ie een lul is geweest in het 'hou je bek dicht' .. maar nu ben ik het zat (zegt ie)
Nope, niet dat ik weetquote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef pullup het volgende:
Hebben we ooit al eens echt matten gehad in een nederlands BB-huis ?
ze hebben inderdaad veel trekjes die op elkaar lijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Day het volgende:
Aha, wijze woorden van Sab: Ruzie om zoiets lulligs. En eigenlijk omdat ze iets gemeen hebben.
Nee, dat is zijn trotsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Alleen dat zegt hij niet tegen Tijn.
Waarom laten ze Egbert t niet doen? Staat dicht bij beide personen maar is toch onafhankelijk. Bovendien werktie toch met van dat moeilijk volk.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina ziet Rik als ideale bemiddelaar.
Als dit te lang duurt wordt ze zenuwachtig, weet je wel.
auquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Day het volgende:
Aha, wijze woorden van Sab: Ruzie om zoiets lulligs. En eigenlijk omdat ze iets gemeen hebben.
Dat was zijn uiting van boosheid.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Capaja het volgende:
MAARrrrrrrr wat me het allermeest i tegen gevallen van semih is toch wel de laag bij de grondse opemrking tijdens de shift : ja maar wij moeten het dan ook met een man minder doen, O nee , Tijn is er nog wel![]()
tijn zou wel naar eg willen luisteren, maar ik denk dat semih ook tegen eg zou zeggen, hou je kop, of minstens houje dr buitenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom laten ze Egbert t niet doen? Staat dicht bij beide personen maar is toch onafhankelijk. Bovendien werktie toch met van dat moeilijk volk.
Egbert is totaal de verkeerde man hiervoor, hij heeft al zijn standpunt ingenomen, is het volkomen eens met Tijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom laten ze Egbert t niet doen? Staat dicht bij beide personen maar is toch onafhankelijk. Bovendien werktie toch met van dat moeilijk volk.
Dat maakt niets uit, ik heb collega's ik werk ook met dat moeilijke volk die het vaak nog erger maken als ze gaan bemiddelen. Dan slaat helemaal de vlam in de pan...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert had er toen al wat van kunnen zeggen vind ik in plaats van misselijk erbij te lachen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
intimidatie is iets anders dan kleineren lijkt mequote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was zijn uiting van boosheid.
Tijns uiting was 6 uur lang vrijwel zwijgen, ook een vorm van intimidatie.
Yep, dat diskwalificeert hem absoluut voor de rol van bemiddelaar. Hij vond het maar wat mooi.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Egbert had er toen al wat van kunnen zeggen vind ik in plaats van misselijk erbij te lachen.
dus heeft nog een mooi staartjequote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was zijn uiting van boosheid.
Tijns uiting was 6 uur lang vrijwel zwijgen, ook een vorm van intimidatie.
Waarom denk je dat er zoveel veelplegers zijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
met humorquote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Rik is een goeie heldere bemiddelaar denk ik
Hij heeft 4 uur lang zijn mond gehouden toch? Beetje kinderachtig is het wel, hij wilde iets duidelijk maken... maar schoot door.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:15 schreef Capaja het volgende:
ik vond het zwijgen van tijn erg kinderachtig, geef ik toe
maar iemand kleineren vind ik gewoon erg laag
erg kinderachtig maar nu is het tenopzichte van elkaar koppigheid; dus gaan emoties verder uitverband getrokken worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft 4 uur lang zijn mond gehouden toch? Beetje kinderachtig is het wel, hij wilde iets duidelijk maken... maar schoot door.
Net als S. doorschiet, maar die doet het veel en veel intimiderender.
Vind ik.
Wat goed van je dat je uit die weinige gegevens nog iets totaal niet compromiterends voor Marlies hebt weten te distillerenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
Marlies wilt dat de tijd heel snel gaat, ze leeft van nominatie tot exit. Die is heel erg met het spel bezig dat bewijst ze nog maar eens.
Dus al die theater erbij is ook spel voor haar
geloof ik niet zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
Marlies wilt dat de tijd heel snel gaat, ze leeft van nominatie tot exit. Die is heel erg met het spel bezig dat bewijst ze nog maar eens.
Zoals zij doet, hou je niet vol anders.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je uit die weinige gegevens nog iets totaal niet compromiterends voor Marlies hebt weten te distilleren
Dat zou ik ook wel eens willen zien maar gaat niet gebeuren denk ikquote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals zij doet, hou je niet vol anders.
Ik zou haar wel eens lekker uit haar slof willen zien schieten
Ik klok uit, gooische vrouwen wachten
nou weet niet; ze moet gewoon tijns joker aankaarten, en er flink over door gaanquote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen zien maar gaat niet gebeuren denk ik
Dit is wat ze zelf net zei..quote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je uit die weinige gegevens nog iets totaal niet compromiterends voor Marlies hebt weten te distilleren
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat liedje van vanmiddag had nog wel wat, maar dit dus niet
Zucht.quote:
Als je psychologische oorlogsvoering leuk vind .....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
Is t de moeite om de streams überhaubt aan te zetten?
Het kabbelt wat voort allemaal...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
Is t de moeite om de streams überhaubt aan te zetten?
Dat heeft me er toe doen besluiten de streams nog even uit te latenquote:
Hij staat aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je psychologische oorlogsvoering leuk vind .....![]()
hoe negeer ik die gene en ben toch aanwezig voor de restquote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je psychologische oorlogsvoering leuk vind .....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heeft me er toe doen besluiten de streams nog even uit te laten![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoe negeer ik die gene en ben toch aanwezig voor de rest![]()
Ik ga zo wel weer even zusjes kijkenquote:
quote:
Semih.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef neferhone het volgende:
hmm en nu tijn en semit
nou tijn en semitquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even zusjes kijken![]()
Ze zijn samen toch wel cute hoor....En vertederend naiëfquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even zusjes kijken![]()
Een albino eekhoornquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef Sug4r het volgende:
Sabrina; "Ik ben nog zo wit als een eekhoorn"![]()
Ok ik kijk wel evenquote:
Dank je lieverd. Schat.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Soms kan stilte zo veelzeggend zijn.
Ik geloof ook niet dat het een makkelijk gesprek gaat worden, volgens mij wordt Semih wéer kwaad.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef arneaux het volgende:
Jezus. De spanning is werklijk om te snijden. Dit kan écht niet lang goedgaan, dat geloof ik niet.
Hoe stilte zoveel drama kan bevatten......quote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Schitterende beelden, missen al die losers die naar DGK zijn gevlucht toch maar mooi
Ik had ook verwacht dat t na een uurtje wel weer goed zou zijn gisteren. Kennelijk zit het bij beide heren dieper dan we dachten.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Is toch meer geescaleerd dan ik had verwacht..... Er zit geen ruimte meer tussen de beide heren....
te grote ego'squote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Is toch meer geescaleerd dan ik had verwacht..... Er zit geen ruimte meer tussen de beide heren....
Semih is op zijn piemeltje getrapt doordat Tijn hem schijnheilig noemde.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het een makkelijk gesprek gaat worden, volgens mij wordt Semih wéer kwaad.
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:51 schreef pullup het volgende:
Tijn had net zo goed dat papiertje onderste boven kunnen houden. Volgens mij leest hij toch niet echtOf kan hij zich er toch niet echt op concentreren op dit moment
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:51 schreef pullup het volgende:
Tijn had net zo goed dat papiertje onderste boven kunnen houden. Volgens mij leest hij toch niet echtOf kan hij zich er toch niet echt op concentreren op dit moment
Aan de ene kant denk ik, ja. Aan de andere kant had ik eigenlijk gehoop dat t tussen 2 mensen zou zijn die me beiden koud laten. Dat de hele Janine en Marlies ruzie verder zou gaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Kinga het volgende:
Hier heb ik nou op gewacht, bonje in de oh zo hechte groep
Alleen omdat Sermih niet open staat voor een redelijke discussiequote:Op donderdag 28 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat t na een uurtje wel weer goed zou zijn gisteren. Kennelijk zit het bij beide heren dieper dan we dachten.
Zie hier mijn fascinatie voor BB. Altijd verrassend hoe de menselijke psyche zich kan gedragen.....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat t na een uurtje wel weer goed zou zijn gisteren. Kennelijk zit het bij beide heren dieper dan we dachten.
Eens.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie hier mijn fascinatie voor BB. Altijd verrassend hoe de menselijke psyche zich kan gedragen.....
Ik dacht echt dat het ook door de vermoeidheid kwam.... Maar kennelijk hebben ze zich dieper ingegraven in hun loopgraaf. Ze zijn beiden echt gekwetst....
ja echte vriendenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Kinga het volgende:
Hier heb ik nou op gewacht, bonje in de oh zo hechte groep
Semih is op geen enkele wijze gekwetst, hij vindt dat 'ie volledig in zijn recht staat.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie hier mijn fascinatie voor BB. Altijd verrassend hoe de menselijke psyche zich kan gedragen.....
Ik dacht echt dat het ook door de vermoeidheid kwam.... Maar kennelijk hebben ze zich dieper ingegraven in hun loopgraaf. Ze zijn beiden echt gekwetst....
Ja, het was een opening van Semih, naar Tijn toe.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is dit Semih zn manier een gesprek op te starten. Tijn begreep het heus wel en had gewoon het gesprek verder moeten gaan.
als we 10 weken niet gesproken hebben...dat zei diequote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
Semih kan de stilte niet meer aan.....
Zal wat worden als wij samen in de finale zitten... We hebben al een kwartier niet gesproken....![]()
![]()
![]()
Humor heeft ie wel....
Geweldig. en het is gewoon STIL.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
O, wat een geweldige streams.
Het was de hele middag niets, met dit is het wachten meer dan waard.
nou denk het wel dat hij zich gepiekeerd voelt; ben alleen bang dat hij idd vindt dat hij gelijk heeftquote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Semih is op geen enkele wijze gekwetst, hij vindt dat 'ie volledig in zijn recht staat.
Nee. Ik denk dat hij doet voorkomen dat hij dat denk maar dat het dus niet zo is.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Semih is op geen enkele wijze gekwetst, hij vindt dat 'ie volledig in zijn recht staat.
Semih moet gewoon zijn excuses aanbieden vanwege zijn grote bek. Meningsverschillen, prima, maar een grote bek kan gewoon niet. Volgens mij wacht Tijn op die excuses.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het was een opening van Semih, naar Tijn toe.
Door je bericht zet ik het geluid van BB ook even aan. Wat is er zo geweldig dan? Ze zeggen geen woord.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
O, wat een geweldige streams.
Het was de hele middag niets, met dit is het wachten meer dan waard.
De spanning is zo ontzettend voelbaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door je bericht zet ik het geluid van BB ook even aan. Wat is er zo geweldig dan? Ze zeggen geen woord.
Dat denk ik niet meer sinds z'n woorden vanavond tegen de anderen, nog een schepje er bovenop doen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat hij doet voorkomen dat hij dat denk maar dat het dus niet zo is.
Precies ! Dat is het !quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door je bericht zet ik het geluid van BB ook even aan. Wat is er zo geweldig dan? Ze zeggen geen woord.
Dat het al zeker 10 minuten zo doorgaat.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje schelden of gewoon uitpraten zou toch wel wat leuker zijn denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
De spanning is zo ontzettend voelbaar.
spanning en proberen een gespek te hebben of enige vorm van communicetiequote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gefeli !! Gaan jullie trouwen ?quote:
Volgens mij wilde hij zn ei kwijt.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet meer sinds z'n woorden vanavond tegen de anderen, nog een schepje er bovenop doen.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gefeli !! Gaan jullie trouwen ?
Mag ik bedanken?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gefeli !! Gaan jullie trouwen ?
Helemaal eens - het ging/gaat niet om een meningsverschil maar het niet kunenn toegeven van Semih dat ie iets niet had moeten zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Semih moet gewoon zijn excuses aanbieden vanwege zijn grote bek. Meningsverschillen, prima, maar een grote bek kan gewoon niet. Volgens mij wacht Tijn op die excuses.
Tegen mezelf: Houd je BEK!
Wat een kleuterquote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef Kinga het volgende:
Is ie nou serieus met zijn rug naar Semih toe gaan zitten?
Dat zou lekker bijdehand zijn. Dan krijg je dus nooit een evenwichtige vriendschap.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Sonique het volgende:
Het enige wat Tijn hoeft te zeggen is:
'je hebt gelijk Semih'
komt van zelf wel; zo niet nu dan tztquote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje schelden of gewoon uitpraten zou toch wel wat leuker zijn denk ik.
You lucky you !quote:
TT wijzigen in Hou je bek of ik sloop je.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze nog met elkaar op de vuist gaan? Dát wil ik meemaken, muhahaha
Zijn humor verbaast me steeds weer !quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mag ik bedanken?![]()
Ze hadden het over kaarten en toen zei hij cardwoman.![]()
Als dat gebeurd gaan gelijk de streams opslotquote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze nog met elkaar op de vuist gaan? Dát wil ik meemaken, muhahaha
Hmm, okay...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou lekker bijdehand zijn. Dan krijg je dus nooit een evenwichtige vriendschap.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
En nu weer net doen of er niets aan de hand is![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn probeert zieltjes te winnen bij Marcia...
Ik heb hem nog niet eerder haar zo zien vastpakken, viel me echt op....quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef Kinga het volgende:
Haha damn, nu met de rest praten en Semih negeren, geweldig.... echt wijven gedrag![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Semih speelt wel de leider hier nu. Het eten is duidelijk zijn domein....Hij verdeelt het als het ware...
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Semih speelt wel de leider hier nu. Het eten is duidelijk zijn domein....Hij verdeelt het als het ware...
Ik ciond anders de opmerking van Tijn naar Semih 'Direct hoeven we niks meer te doen (alle knijpers op)' en dat Semih er demonstratief naar Jeroen roept 'hoeveel bonen wil je hebben' Een behoorlijke negeer actie van Semih...quote:
Ik had het idee dat marcia op hem afliep en het haar initiatief was. Volgens mij is ook echt aangeslagen en zit er mee...beetje troost zoeken, althans, zo kwam het op mij over.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder haar zo zien vastpakken, viel me echt op....
Herinner je je de strijd nog met de kampers om de keuken ? Is belangrijk voor hem, hij wil de absolute macht in de keuken....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hij heeft toch ook gewoon gekookt.
Hij is absoluut een autoritair mannetje maar ik denk niet dat je achter élke acite nu iets moet zoeken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Herinner je je de strijd nog met de kampers om de keuken ? Is belangrijk voor hem, hij wil de absolute macht in de keuken....
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef natronic het volgende:
Ik neem het gewoon voor Tijn op, had een hoge pet van Semih maar na gisteren avond en het regelmatige steken onder water geven is hij bij mij diep gevallen
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Herinner je je de strijd nog met de kampers om de keuken ? Is belangrijk voor hem, hij wil de absolute macht in de keuken....
Keuken/eten is een heel centrale plaats in BB.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is absoluut een autoritair mannetje maar ik denk niet dat je achter élke acite nu iets moet zoeken.
tijn niet veel beterquote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Semih de controlfreak, hij vertelt ze hoe ze bestellen moeten...
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is absoluut een autoritair mannetje maar ik denk niet dat je achter élke acite nu iets moet zoeken.
Precies. Zie daar de macht van Willem....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Keuken/eten is een heel centrale plaats in BB.
Tijn is schappelijker. Hij luistert beter naar mensen en doet daar meer mee.quote:
Idem.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef natronic het volgende:
Ik neem het gewoon voor Tijn op, had een hoge pet van Semih maar naar gisteren avond en het regelmatige steken onder water geven is hij bij mij diep gevallen
Toch een strijd om zoveel mogelijk volgelingen te krijgen..... Nieuwe groepsvorming?quote:
Ja, das wel duidelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef natronic het volgende:
Ik neem het gewoon voor Tijn op, had een hoge pet van Semih maar naar gisteren avond en het regelmatige steken onder water geven is hij bij mij diep gevallen
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:45 schreef natronic het volgende:
Semih moet gewoon op pleuren
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef neferhone het volgende:
tijn moet nu gaan aanpappen met mich dan helmaal lachen
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef natronic het volgende:
Alleen omdat Sermih niet open staat voor een redelijke discussie
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef natronic het volgende:
Semih is gewoon aan het provoceren
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef natronic het volgende:
Tijn voldoet slechts aan de wens van Semih... zijn bek houden dus
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef natronic het volgende:
Nou Tijn ff aanpappen met Micheline... kijken wat er van die kut dwerg over blijft
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Toch een strijd om zoveel mogelijk volgelingen te krijgen..... Nieuwe groepsvorming?
alleen als het hem uitkomt; ze zijn gewoon macho shit aan het uitvechtenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Tijn is schappelijker. Hij luistert beter naar mensen en doet daar meer mee.
Haar figuur is wat minder, maar ze heeft imho een mooi gezicht....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef arneaux het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik Marcia nou mooi vind of niet.
Vergeet haar Kermitstem niet. Sorry maar dat vind ik niet echt libidoverhogend.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Haar figuur is wat minder, maar ze heeft imho een mooi gezicht....
Ik wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef arneaux het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik Marcia nou mooi vind of niet.
mijn vriend en zijn vrienden vinden haar het mooist qua uiterlijk; ik ook klassiekquote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar of we die strijd in het huis gaan zien....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
![]()
Spannend wordt (met een beetje geluk) ook Sem-Micheline.
nee vrijwel niemandquote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vergeet haar Kermitstem niet. Sorry maar dat vind ik niet echt libidoverhogend.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, das wel duidelijk
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja, het is alleen te wit. Ze ziet er daardoor moe en saai uit.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze klinkt als Sita. Beetje wild. Het klinkt in mijn oren best lekker.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vergeet haar Kermitstem niet. Sorry maar dat vind ik niet echt libidoverhogend.
zonnebank persoon?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:19 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Mja, het is alleen te wit. Ze ziet er daardoor moe en saai uit.
Je hebt je mening al gevormd zie ik....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
Marcia loopt ook als een penguin.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt je mening al gevormd zie ik....![]()
Dat loopje is een serieus probleem.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
Marcia loopt ook als een penguin.
Nee, maar als ik moe ben dan ben ik ook witter dan nu, niet echt een pluspunt.quote:
Wat net al werd gezegd. Haar gezicht is inderdaad van een klassieke schoonheid. Als de wilde jaren van haar student-zijn, geleefd zijn, gaat ze vast ook mooier lopen...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Nee nee. Ik noem alleen de kosten en baten even op.
.
witte huid vind ik dus mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Nee, maar als ik moe ben dan ben ik ook witter dan nu, niet echt een pluspunt.
Er komt een dag dat wit weer mode isquote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Nee, maar als ik moe ben dan ben ik ook witter dan nu, niet echt een pluspunt.
JA, Sita ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze klinkt als Sita. Beetje wild. Het klinkt in mijn oren best lekker.
Zie Marlies !quote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat loopje is een serieus probleem.Een lekker wijf hoort ook sierlijk te bewegen
Maar jij bent dan ook Sneeuwwitje of een Gothicquote:
Janine doet weer alsof ze in Pandoras Box kan kijken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, in "de fabriek" gaat het ook al over Tijn en Semih.
Zijn zelfvertrouwen is weg, bedoel je ?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
JA, Sita ja.
Trouwens, Jeroen klink echt zoals Menno van verleden jaar. (niet qua zinsopbouw ofzo hoor!)
Exactquote:
Ze had wel een point met haar "ze moeten gewoon allebei sorry zeggen".quote:Op donderdag 28 september 2006 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine doet weer alsof ze in Pandoras Box kan kijken.
Eh. Ik vind Marlies eerlijk gezegd lopen als een over de top travestiet.quote:
Bloedirritant, van die mensen die bij alles zeggen: "Ohhh dat wist ik allangquote:Op donderdag 28 september 2006 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine doet weer alsof ze in Pandoras Box kan kijken.
Familie van Eggie Eggberst?quote:
Zie hier de kracht van lurken en tijd hebben om te rekenen !quote:Op donderdag 28 september 2006 21:25 schreef Yugor het volgende:
Volgens Semih is 7 dozen met 128 vellen en 1 doos met 127 vewllen precies 24.000
Hoe moeilijk kan de rekensom zijn
Hoor dat ze het nu ook doorhebben: 24000/24 = 1000 vellen delen door 8![]()
NEe, qua klank. Ik heb soms dat ik sta af te wassen, en denk 'hey, is Menno in het huis'.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn zelfvertrouwen is weg, bedoel je ?
eerder sneeuwwitjequote:Op donderdag 28 september 2006 21:25 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook Sneeuwwitje of een Gothic
luister je wel? ze zei dat ze geen van beide sorry kunnen zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze had wel een point met haar "ze moeten gewoon allebei sorry zeggen".
Het lijkt op sabotagequote:
Dan luister ik blijkbaar niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:28 schreef n1ek het volgende:
[..]
luister je wel? ze zei dat ze geen van beide sorry kunnen zeggen
Zou kunnen. Jij ziet ze kennelijk meer lopen dan ik.....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh. Ik vind Marlies eerlijk gezegd lopen als een over de top travestiet.
Dit zijn de 60 vellen met knijpers die verkeerd gemaakt zijn...... Door Sabrina danwel Jeroen...quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou kunnen. Jij ziet ze kennelijk meer lopen dan ik.....![]()
Hij kwam aan, merk ik.....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef arneaux het volgende:
[..]. Argumenten die als aannames zijn ontstaan slaan altijd van kut op stront.
.
.
ik kan er geen travestiet uit halenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh. Ik vind Marlies eerlijk gezegd lopen als een over de top travestiet.
Hard ook.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo, als je meeleest, hoe zet ik dat uit dat me die streams niet boven op alles staan, van die stream site van jou. Elke keer als er een ander venster op staat en ik ga eerst met muis over de streams, springt ie naar achter![]()
9 uur morgenochtend.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
Tot wanneer moeten ze met die knijpers aan de gang?
Zelden zo'n egocentrisch persoon gezienquote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Janine geeft aan dat men het verkeerd voorgedaan heeft met die knijpers. Je zou zelf eens nadenken, Janine....
Idd, daarom mag ze van mij ook wieberen maandagquote:Op donderdag 28 september 2006 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelden zo'n egocentrisch persoon gezien
quote:
Kelly....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelden zo'n egocentrisch persoon gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |