quote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih spreekt zichzelf constant tegen. "Ik kan best begrijpen dat als je daar niet tegen kan (hou je bek), daar kan ik dan rekening mee houden"
Maar waarom doe je dat dan niet Semih en geef je gewoon toe dat je daarin fout bent geweest, dat is gewoon het punt waar de hele discussie omdraait. Je haalt er nu van alles en nog wat bij eat niet relevant is.
Dit heb ik al in het begin gezien dat trekje van hem, en niet zomaar kijkt Mich af en toe schichtig.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:45 schreef Tissik het volgende:
Semih wil total control over alles en iedereen wat zich in zijn nabijheid begeeft. Ook tegen Micheline heeft hij al meerdere malen gezegd dat zij haar "bek moet houden". Nu ook al een aantal malen tegen Tijn. Het is een naar en agressief mannetje. Ik hoop alleen maar, dat Micheline hier en nu leert dat dit geen normaal gedrag is, en zeker geen basis voor een langdurige partnerrelatie.
me 2 denk dat Semih straks exit kan.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Sjees Semih... En ik vond je nog wel zo symphatiek....
ik allang niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Sjees Semih... En ik vond je nog wel zo symphatiek....
Tijdens de uitzending van vanavond had ik dat gevoel ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
me 2 denk dat Semih straks exit kan.
als ze verstandig is niet neequote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heb ik al in het begin gezien dat trekje van hem, en niet zomaar kijkt Mich af en toe schichtig.
Echt, ik ken dit soort mannetjes. Op zich niet dom, maar zo fucking dominant op het agressieve af. Mich is veel te zacht, en houd dit nooit lang vol.
Z'n eigen graf aan het graven. Zeg maar de Hilde, Marcel tactiek.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef kukeleku het volgende:
Nu even het zwakke punt van Saab erbij halen: "..ik heb het er ook half met Etjen over gehad en die heeft hem niet voor niets vorige keer genomineerd"....waar is die gozer mee bezig joh![]()
Precies. Je kan nooit winnen van hem, en dat is precies wat deze tiepjes willenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih vindt dat Tijn het er zelf naar gemaakt heeft, dat Semih tegen hem kon zeggen hou je bek.
Als jij dat zo vind Semih mag een ander ook bepalen wat hij wil zeggen met de drogrede dat je het erzelf naar gemaakt heeft.
Dat gaat het zeker worden. En dan die orerende Egbert er bij, op de toppen van zijn zenuwen van angst dat er fouten gemaakt kunnen zijn/worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef Capaja het volgende:
het word in ieder geval een interessante laatste shift op deze manier
oh jawel gewoon doorgaan gaat hij vanzelf flippenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies. Je kan nooit winnen van hem, en dat is precies wat deze tiepjes willen
3 uur snachts tot vrijdag 9 uur s'ochtens, is ook de laatste shiftquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
Wanneer begint die shift van Semih en consorten weer? 9 uur?
Volgens mij om 03.00 uur.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
vanacht om 03.00 uurquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
3uur 's nachtsquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef arneaux het volgende:
Och, het conflict Tijn-Semih zou weleens gevolgen voor de hele groep kunnen hebben. Zo ben ik dan o.a. erg benieuwd naar wat het effect op de relatie Sem-Micheline zal zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef patrick37 het volgende:
vind semih een heel dominant irritant ventje
hij is verbaal enorm agressief en kan absoluut geen fouten toegeven
verbaasde mij al veel langer dat hij populair was hier,vind hem erg onsymphatiek
maandag wordt de eerste kans hem uit het huis te krijgen,dus laten wij hopen dat meer mensen
hem doorhebben,kick his ass!
Alleen dat zegt hij niet tegen Tijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Hij geeft eerlijk toe, dat ie een lul is geweest in het 'hou je bek dicht' .. maar nu ben ik het zat (zegt ie)
Nope, niet dat ik weetquote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef pullup het volgende:
Hebben we ooit al eens echt matten gehad in een nederlands BB-huis ?
ze hebben inderdaad veel trekjes die op elkaar lijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Day het volgende:
Aha, wijze woorden van Sab: Ruzie om zoiets lulligs. En eigenlijk omdat ze iets gemeen hebben.
Nee, dat is zijn trotsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Alleen dat zegt hij niet tegen Tijn.
Waarom laten ze Egbert t niet doen? Staat dicht bij beide personen maar is toch onafhankelijk. Bovendien werktie toch met van dat moeilijk volk.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina ziet Rik als ideale bemiddelaar.
Als dit te lang duurt wordt ze zenuwachtig, weet je wel.
auquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef Day het volgende:
Aha, wijze woorden van Sab: Ruzie om zoiets lulligs. En eigenlijk omdat ze iets gemeen hebben.
Dat was zijn uiting van boosheid.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Capaja het volgende:
MAARrrrrrrr wat me het allermeest i tegen gevallen van semih is toch wel de laag bij de grondse opemrking tijdens de shift : ja maar wij moeten het dan ook met een man minder doen, O nee , Tijn is er nog wel![]()
tijn zou wel naar eg willen luisteren, maar ik denk dat semih ook tegen eg zou zeggen, hou je kop, of minstens houje dr buitenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom laten ze Egbert t niet doen? Staat dicht bij beide personen maar is toch onafhankelijk. Bovendien werktie toch met van dat moeilijk volk.
Egbert is totaal de verkeerde man hiervoor, hij heeft al zijn standpunt ingenomen, is het volkomen eens met Tijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom laten ze Egbert t niet doen? Staat dicht bij beide personen maar is toch onafhankelijk. Bovendien werktie toch met van dat moeilijk volk.
Dat maakt niets uit, ik heb collega's ik werk ook met dat moeilijke volk die het vaak nog erger maken als ze gaan bemiddelen. Dan slaat helemaal de vlam in de pan...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert had er toen al wat van kunnen zeggen vind ik in plaats van misselijk erbij te lachen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
intimidatie is iets anders dan kleineren lijkt mequote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was zijn uiting van boosheid.
Tijns uiting was 6 uur lang vrijwel zwijgen, ook een vorm van intimidatie.
Yep, dat diskwalificeert hem absoluut voor de rol van bemiddelaar. Hij vond het maar wat mooi.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Egbert had er toen al wat van kunnen zeggen vind ik in plaats van misselijk erbij te lachen.
dus heeft nog een mooi staartjequote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was zijn uiting van boosheid.
Tijns uiting was 6 uur lang vrijwel zwijgen, ook een vorm van intimidatie.
Waarom denk je dat er zoveel veelplegers zijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
met humorquote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Rik is een goeie heldere bemiddelaar denk ik
Hij heeft 4 uur lang zijn mond gehouden toch? Beetje kinderachtig is het wel, hij wilde iets duidelijk maken... maar schoot door.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:15 schreef Capaja het volgende:
ik vond het zwijgen van tijn erg kinderachtig, geef ik toe
maar iemand kleineren vind ik gewoon erg laag
erg kinderachtig maar nu is het tenopzichte van elkaar koppigheid; dus gaan emoties verder uitverband getrokken worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft 4 uur lang zijn mond gehouden toch? Beetje kinderachtig is het wel, hij wilde iets duidelijk maken... maar schoot door.
Net als S. doorschiet, maar die doet het veel en veel intimiderender.
Vind ik.
Wat goed van je dat je uit die weinige gegevens nog iets totaal niet compromiterends voor Marlies hebt weten te distillerenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
Marlies wilt dat de tijd heel snel gaat, ze leeft van nominatie tot exit. Die is heel erg met het spel bezig dat bewijst ze nog maar eens.
Dus al die theater erbij is ook spel voor haar
geloof ik niet zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
Marlies wilt dat de tijd heel snel gaat, ze leeft van nominatie tot exit. Die is heel erg met het spel bezig dat bewijst ze nog maar eens.
Zoals zij doet, hou je niet vol anders.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je uit die weinige gegevens nog iets totaal niet compromiterends voor Marlies hebt weten te distilleren
Dat zou ik ook wel eens willen zien maar gaat niet gebeuren denk ikquote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals zij doet, hou je niet vol anders.
Ik zou haar wel eens lekker uit haar slof willen zien schieten
Ik klok uit, gooische vrouwen wachten
nou weet niet; ze moet gewoon tijns joker aankaarten, en er flink over door gaanquote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen zien maar gaat niet gebeuren denk ik
Dit is wat ze zelf net zei..quote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je uit die weinige gegevens nog iets totaal niet compromiterends voor Marlies hebt weten te distilleren
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dat liedje van vanmiddag had nog wel wat, maar dit dus niet
Zucht.quote:
Als je psychologische oorlogsvoering leuk vind .....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
Is t de moeite om de streams überhaubt aan te zetten?
Het kabbelt wat voort allemaal...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
Is t de moeite om de streams überhaubt aan te zetten?
Dat heeft me er toe doen besluiten de streams nog even uit te latenquote:
Hij staat aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je psychologische oorlogsvoering leuk vind .....![]()
hoe negeer ik die gene en ben toch aanwezig voor de restquote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je psychologische oorlogsvoering leuk vind .....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heeft me er toe doen besluiten de streams nog even uit te laten![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoe negeer ik die gene en ben toch aanwezig voor de rest![]()
Ik ga zo wel weer even zusjes kijkenquote:
quote:
Semih.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef neferhone het volgende:
hmm en nu tijn en semit
nou tijn en semitquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even zusjes kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |