quote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih spreekt zichzelf constant tegen. "Ik kan best begrijpen dat als je daar niet tegen kan (hou je bek), daar kan ik dan rekening mee houden"
Maar waarom doe je dat dan niet Semih en geef je gewoon toe dat je daarin fout bent geweest, dat is gewoon het punt waar de hele discussie omdraait. Je haalt er nu van alles en nog wat bij eat niet relevant is.
Dit heb ik al in het begin gezien dat trekje van hem, en niet zomaar kijkt Mich af en toe schichtig.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:45 schreef Tissik het volgende:
Semih wil total control over alles en iedereen wat zich in zijn nabijheid begeeft. Ook tegen Micheline heeft hij al meerdere malen gezegd dat zij haar "bek moet houden". Nu ook al een aantal malen tegen Tijn. Het is een naar en agressief mannetje. Ik hoop alleen maar, dat Micheline hier en nu leert dat dit geen normaal gedrag is, en zeker geen basis voor een langdurige partnerrelatie.
me 2 denk dat Semih straks exit kan.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Sjees Semih... En ik vond je nog wel zo symphatiek....
ik allang niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Sjees Semih... En ik vond je nog wel zo symphatiek....
Tijdens de uitzending van vanavond had ik dat gevoel ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
me 2 denk dat Semih straks exit kan.
als ze verstandig is niet neequote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit heb ik al in het begin gezien dat trekje van hem, en niet zomaar kijkt Mich af en toe schichtig.
Echt, ik ken dit soort mannetjes. Op zich niet dom, maar zo fucking dominant op het agressieve af. Mich is veel te zacht, en houd dit nooit lang vol.
Z'n eigen graf aan het graven. Zeg maar de Hilde, Marcel tactiek.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef kukeleku het volgende:
Nu even het zwakke punt van Saab erbij halen: "..ik heb het er ook half met Etjen over gehad en die heeft hem niet voor niets vorige keer genomineerd"....waar is die gozer mee bezig joh![]()
Precies. Je kan nooit winnen van hem, en dat is precies wat deze tiepjes willenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih vindt dat Tijn het er zelf naar gemaakt heeft, dat Semih tegen hem kon zeggen hou je bek.
Als jij dat zo vind Semih mag een ander ook bepalen wat hij wil zeggen met de drogrede dat je het erzelf naar gemaakt heeft.
Dat gaat het zeker worden. En dan die orerende Egbert er bij, op de toppen van zijn zenuwen van angst dat er fouten gemaakt kunnen zijn/worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef Capaja het volgende:
het word in ieder geval een interessante laatste shift op deze manier
oh jawel gewoon doorgaan gaat hij vanzelf flippenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies. Je kan nooit winnen van hem, en dat is precies wat deze tiepjes willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |