Dat lijkt me het makkelijkst met een foto.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef Lienekien het volgende:
En een promotiecampagne bedenken.
Lijkt me prima. Hoewel een niet expliciet kunstzinnige foto mij meer aanspreekt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen als foto misschien wel de winnende foto van de fotowedstrijd gebruiken!
Oke, die uitslag is er pas na november?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan dan nog een interessante verhaallijn worden met 4 foto's van de winnaar![]()
Je mag ook best voor jezelf iets schrijven hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, die uitslag is er pas na november?![]()
Ik vind het prima hoor, verveel me alleen nu zo.!
Ja.quote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je mag ook best voor jezelf iets schrijven hoor.![]()
Wat dacht je van 'historie'?quote:Op zondag 19 november 2006 12:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja.Jij een misschien onderwerp/thema? 1tje maar!!
?
Volgens mij word ik gemist...quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga er niet over. Ik denk dat je bij de mods moet zijn en DaMart. Maar die zie ik tegenwoordig niet vaak meer.
Aangezien ik dat idee introduceerde, kan ik het er moeilijk mee oneens zijn hequote:Op zondag 19 november 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Heel begrijpelijk, DaMart. Wat vind je van het idee om de wedstrijd rond een foto te organiseren?
Thanksquote:Op zondag 26 november 2006 16:27 schreef Biancavia het volgende:
We hebben nu weer even Kerstverhalen Schrijfwedstrijd om ons bezig te houden.
Als je dan ook twee verhalen schrijft!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef _Arual_ het volgende:
Zal ik dan maar een kloon aanmaken?
De ene keer heb ik inspiratie voor 10 verhalen, de andere keer komt er helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je dan ook twee verhalen schrijft!
Kijk, dat is een goed begin!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:56 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb vanavond wel een frikandel gegeten.
Nou, ik hou wel van wat klef brood op zijn tijd, hoor!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Nee, zonder dat kleffe brood is een frikandel speciaal veel lekkerder.
Nog meer mensen die zin hebben om te schrijven?
Gatver!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat mag, ik vind het verschrikkelijk smerigIk heb liever een gewone boterham. Ik denk dat ik mijn kleffe-broodjes-fobie heb overgehouden aan mijn oude zwemcarriere. Ik kreeg dan van mijn lieve moeder bolletjes belegd met kaas etc mee en dan zat je in je badpakje in de chloorlucht die klef geworden dingen op te eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |