quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef kanovinnie het volgende:edit: heeft iemand nog een tip hoe ik mijn oor onderwater droog kan houden, dit IVM een toernooi kanopolo waar ik waarschijnlijk heen ga
Oorontsteking en water is echt een verkeerde combinatie. Ik zou er vanaf zien. Ik heb een oorontsteking die volledig uit de hand is gelopen door 1x zwemmen... Ben nu 4 jaar, 39802438038308403 behandelingen bij de kno-arts, 8 antiboitica kuren en 80480340 flesjes/tubes oordruppels en vooral 3 operaties verder. Mijn gehoor is daarna links nu <50% en aangezien er bij de laatste operatie een radicaalholte is gemaakt mag ik voor de rest van mijn leven elke 4 maanden naar de KNO-arts..
Als je het dan toch persé wil doen.. ga dan naar BeterHoren o.id. (moet je waarschijnlijk wel een afspraak maken) en laat oordoppen aanmeten voor het zwemmen. De goedkoopste (ze blijven niet drijven) kosten 15 euro..Het kan alleen zijn dat je ze niet mag laten maken omdat het oor niet 'rustig' is. Succes ermee!