Over rechts, bitter weinig over links gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet spectaculair gisteren, maar ach, 4-0 winnen is natuurlijk altijd prima.
Maar het werd pijnlijk duidelijk dat we dus WEL spelers hebben die een voorzet kunnen geven.
Dat was mijn puntquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef paella het volgende:
[..]
Over rechts, bitter weinig over links gezien
I tryquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef Robar het volgende:
[..]toch nog een verkapte manier gevonden om Rosales te bashen?
Strafschoppen lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I try.
Trouwens niemand gespot in Monico;s, wat een kuttent blijft dat toch. Maar die lange blondine met stijl haar mag wel eens een wedstrijdje incl verlenging en strafschoppen met me spelen
.
waar was jij gister op het Rembrandt ik wou me bieriequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I try.
Trouwens niemand gespot in Monico;s, wat een kuttent blijft dat toch. Maar die lange blondine met stijl haar mag wel eens een wedstrijdje incl verlenging en strafschoppen met me spelen
.
Ik heb je gezocht, dan was het toch gratis bier?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I try.
.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Strafschoppen lijkt me niet zo'n goed plan
gewoon aan de bar bij Monico'squote:Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef piertje2 het volgende:
[..]
waar was jij gister op het Rembrandt ik wou me bierie
Hehe daar stond ik ook nog ff. Niet gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon aan de bar bij Monico's.
klopt veel gasten ergerder zich eraanquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef Jasza het volgende:
Die grote vlag moeten ze tijdens de wedstrijd wel wegtyfen op 410, je ziet geen malle moer als er een voorzet komt
Ik stond er met 4 andere gasten (2 in een IAMSTERDAM shirt) en een blondine met krullenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Hehe daar stond ik ook nog ff. Niet gezien
Verder tijd bij 't Centrum gezeten.
Was weer een mooie dag![]()
Die raakte hij wel goed?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef piertje2 het volgende:
wel Rosales een hand gegeven WOEHOEEEEEE
ook lafjesquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond er met 4 andere gasten (2 in een IAMSTERDAM shirt) en een blondine met krullen.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef piertje2 het volgende:
wel Rosales een hand gegeven WOEHOEEEEEE
dan ben ik zoizo 4x langs je heen gelopen...(ajaxshirt, rood petje) om naar de plee te gaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond er met 4 andere gasten (2 in een IAMSTERDAM shirt) en een blondine met krullen.
Nee andersom juist. Uit naar pot 2 en 4. Dacht ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Je krijgt sowieso pot 2 en 4 thuis en 3 en 5 uit hoor ik![]()
Dat krijg je als je helemaal onderaan staatquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef PLAE@ het volgende:
verdomme waren er spelers op t vakniks van meegekregen.
Mauro en Wesley stonden ook best wel onderaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat krijg je als je helemaal onderaan staat![]()
Ik zag ze weglopen, maar Plae@ stond helemaal onderaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Mauro en Wesley stonden ook best wel onderaanIk zag alleen fftjes Mauro, ze zijn ook zo klein
Nope, kan nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat we ook Nederlands clubs kunnen loten zoals Heerenveen of AZ?
Zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat we ook Nederlands clubs kunnen loten zoals Heerenveen of AZ?
Doet ie goedquote:Het openingsdoelpunt van Markus Rosenberg in de gisteravond gespeelde wedstrijd tegen IK Start was het 300ste doelpunt van de Ajax in een Europese thuiswedstrijd, meldt de site Ajaxstats. Ajax had slechts 135 thuiswedstrijden in Europa Cup-toernooien nodig om tot 300 doelpunten te komen. Het gemiddelde komt neer op 2,22 goals per Europese thuiswedstrijd.
Mm... De Mul op rechts is ook optie, Babel is denk het best vanaf linksquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:42 schreef BobbyHill het volgende:
Rosenberg verdient tegen Utrecht wel een basisplaats, vind ik. Dan kan Babel naar rechts verhuizen.
Hoe moet ik je opstelling houden? Ryan Babel op rechts of op links? Zelf ga ik voor Tom de Mul op rechts en Markus Rosenberg op links, twee gretige spelers die zich willen bewijzen op de flanken en Ryan Babel op de bank, die zich ongetwijfeld wil bewijzen als hij invalt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel - Huntelaar - Rosenberg.
Babel liever op rechts dan denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe moet ik je opstelling houden? Ryan Babel op rechts of op links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |