quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben het meest gescoord in de 1e ronde van de UEFA Cup
maar om nou te zeggen huntelaar is weer los?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een week geleden legde hij er nog 2 in![]()
Kan dat niet dan? Weer een soort van plaatsingssysteem?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand zin in een wedstrijd tegen West Ham, Marseille of Schalke? Jammer dan.
Die 3 zijn uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Weer een soort van plaatsingssysteem?
West Ham is knock-outquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Tegen West Ham zou wel leuk zijn, dan zou ik de uit wedstrijd ook graag bijwonen!Kunnen we trouwens ook Auxerre loten?
Ze zijn inderdaad uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat West Ham uitgeschakeld? Had ik nog niet gehoord..![]()
quote:
Dik zelfs van Palermo. Eerst 0-1 thuis verloren. En vanavond 3-0 verloren.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat West Ham uitgeschakeld? Had ik nog niet gehoord..![]()
Die zijn ruim door.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef Ordinair het volgende:
Maar, hoe zit het met Auxerre?
En kunnen we die loten? Ja toch? Of zijn er regels bij het loten?quote:
Volgens mij kunnen we die gewoon loten.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En kunnen we die loten? Ja toch? Of zijn er regels bij het loten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |