Heb je ze?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:22 schreef Tvduijn het volgende:
Keijz je bent een held! Bedankt voor de kaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen tweede helft, bij de NOSquote:Op donderdag 28 september 2006 16:34 schreef Messenga het volgende:
komt et op tv?
Wat is dat nou voor domme vraag?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:34 schreef Messenga het volgende:
komt et op tv?
Ik keek in AD Sportwereld (quote:Op donderdag 28 september 2006 16:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme vraag?
nee gek, afca naar bovenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:16 schreef jors het volgende:
het lijkt me wel weer iets voor ajax om nog te verliezen ook
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:16 schreef jors het volgende:
het lijkt me wel weer iets voor ajax om nog te verliezen ook
jah maar dat d8 iedereen ook van kopenhagenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Start is zo dramatisch qua niveau dat ze gewoon een flink pak slaag krijgen.
Ik hoop het ook, maar er van uitgaan kan ik niet eens meerquote:Op donderdag 28 september 2006 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Start is zo dramatisch qua niveau dat ze gewoon een flink pak slaag krijgen.
In verhouding:quote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef jors het volgende:
[..]
jah maar dat d8 iedereen ook van kopenhagen
quote:28/9/2006 - Stam of Heitinga als pinchhitter?
(Gepost door RvN)
Ajax coach Ten Cate liet in Het Parool weten dat hij indien hij een keer een pinchhitter nodig heeft Stam en Heitinga als opties ziet voorin. "Charisteas was een echte pinchhitter en die hebben we nu niet. In dat geval zou Jaap Stam of John Heitinga de spits in moeten. Dat zou een keer kunnen gebeuren. je Charisteas in het veld bracht, kon je het speltype wezenlijk veranderen. Je kon sneller de lange bal erin gooien en iemand om hem heen laten spelen. Charisteas is kopsterk. Ik stond niet echt te springen dat hij wegging en er niemand voor terugkwam. Elke club kan wel zo'n type speler gebruiken."
Een week geleden legde hij er nog 2 inquote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef jors het volgende:
waneer begitn huntelaar nou weer egt te scoren?
Ach, hij kan wel de bal doorkoppen een soort VOHquote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Godskolere, wat een onzin zeg...
Niet alleen doorkoppen. Zowel Stam als Heitinga zijn goede koppers. En 2 van de beste bikkels van dit Ajax.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach, hij kan wel de bal doorkoppen een soort VOH![]()
Radio1quote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef BadRabbit het volgende:
Is er ergens een stream voor de eerste helft? (vast niet)![]()
Inderdaad. Ze zijn toch op TV?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Nashje het volgende:
Wat de neuk? feyenoord op radio 1? Rot op man
Laten we dat maar een bekijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef TornadoDK het volgende:
Markus wordt de topscorder van de uefa cup
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
3-0?
Triest ja. Kut reclamequote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef gday het volgende:
knap, nos zegt dat ze om 21.40 de samenvatting laten zien van AZ, en om 21.42 de samenvatting van Ajax... en ze beginnen om 21.39:27 (dus met nog 33 seconden te gaan tot 21.40) aan de reclame
en inmiddels is het 21.45 en kijken we nog steeds reclame
vond idd dat het een overtreding wasquote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef gday het volgende:
Was volgens mij wel een overtreding, of niet? Weliswaar een lichte.. maar toch.
Ik heb altijd het idee dat hij een metalen harnas heeft onder z'n kleren. Hij beweegt zo log en zo traag.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
Ik vind Maduro maar matig. Heb zo'n idee dat ie nog in de onzekerheid van vorig seizoen zit.
Dat idee heb ik precies hetzelfde. Het vervelende is dat ik er soms over denk dat hij gewoon niet kan voetballen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij een metalen harnas heeft onder z'n kleren. Hij beweegt zo log en zo traag.
1 2 3 4 5 6 | Babel------------------------De Mul ---------Roger-----Sneijder-------- Emanuelson------------------Gabri-- ----Vermaelen--Stam---Grygera------ -----------Stekelenburg------------ |
En Perez dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef BadRabbit het volgende:
Voortaan maar zo spelen:
[ code verwijderd ]
En op rechtsbuiten langzaam Manucharyan bregen, die heeft het in zich een zeer goede speler te worden. Rosales en De Mul met elkaar laten concurreren. Rosenberg zijn minuten laten pakken op linksbuiten, Babel eerste vervanger Huntelaar.
Mist vooral wedstrijdritme. Is een tijdje totaal "op" geweest en moet zich nu zien te herstellen. Voetballen kan ie echt wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef GnAgn het volgende:
Idd maduro, lijkt wel alsof die jongen het totaal verloren is![]()
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.quote:
Dat kan ik je wel vertellen: Perez.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben het meest gescoord in de 1e ronde van de UEFA Cup
Perez is beter. Roger is zo traag als poep.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Weee!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Dit zijn de huidige resultatenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef gday het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |