Wanneer je jouw klote dieren niet bij je kunt houden en je anderen daarmee ontzettende overlast bezorgd ben je een asociale rat.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je ze vergiftigd ben je een hond...
Ontzettende ontlasting bedoel je.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Wanneer je jouw klote dieren niet bij je kunt houden en je anderen daarmee ontzettende overlast bezorgd ben je een asociale rat.![]()
Ik heb geen katten/poezen, dus die kunnen ook niet in andermans tuin rond rennen....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Wanneer je jouw klote dieren niet bij je kunt houden en je anderen daarmee ontzettende overlast bezorgd ben je een asociale rat.![]()
katten schijten per definitie niet in hun eigen tuinquote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Helpt gegarandeerdquote:Op donderdag 28 september 2006 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je ze vergiftigd ben je een hond...
uitgestrooide gebruikte theezakjes schijnt te werken...
Ratten zijn zeer sociale dierenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Nja, ik heb wel een hip systeempje gemaakt. Ik heb een mooie paal in de grond geramd, met daaraan een spuitkop van de tuinslang. De hendel van de spuitkop heb ik met t-wraps vastgetrokken. Binnenin de keuken heb ik een waterafsluiter in het aanrecht hangen, zodat ik ze een flinke plens water kan geven.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:24 schreef Maikalo het volgende:
In Blijdorp verkopen ze tijgerstront. Dat helpt wel, want dan denken ze dat je tuin het terrirotium is van een tijger. Alleen meurt het wel als de pest! Ik stel de aanschaf van een supersoaker voor![]()
Jij gaat op Jihad tegen de katten?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:27 schreef gio_hardcore het volgende:
Vandaar dat ik nu op de marokkaanse toer ga: harder aanpakken!
Je moeder is niet wijs.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geen oplossing tegen het probleem, maar wat m'n ma altijd doet is de stront van die katten gewoon bij de buren (waar die katten vandaan komen) in de tuin pleuren![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Gebakken spons. Dat eten ze op. Spons zet uit in de maag. Maag ploft. Poes doodt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:29 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij gaat op Jihad tegen de katten?
Spons als in: ramen wassen of spons als in: zeedier ?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Gebakken spons. Dat eten ze op. Spons zet uit in de maag. Maag ploft. Poes doodt.
Ze pakt het ook niet op. Als ze in de tuin bezig is en ze ziet het liggen, pakt ze een schepje en gooit het bij de buren.quote:
Kinderachtig. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ze pakt het ook niet op. Als ze in de tuin bezig is en ze ziet het liggen, pakt ze een schepje en gooit het bij de buren.![]()
Ja dag, straks ga jij achter haar aanquote:
Spons als in auto wassen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Spons als in: ramen wassen of spons als in: zeedier ?![]()
We hebben het hier dus over een tienermoeder begrijp ik uit je post.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja dag, straks ga jij achter haar aan![]()
Nee, dit vind ik dan weer te ver gaan. Zet het dan in ieder geval achter een linkje ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:35 schreef Maikalo het volgende:
-foto-
Met de waggie eroverheen werkt ook![]()
Zet er dan gelijk krachtstroom opquote:Op donderdag 28 september 2006 13:41 schreef gio_hardcore het volgende:
Ik had zelf zoiets van:
kippegaas op rubber pootjes (cm of 5 boven de grond ivm regen), daar gewoon de plus van de 230 op. Scenario ontvouwt zich als volgt:
Kat komt aan --> trapt met 1 poot op gaas, maakt met andere 3 poten sluiting --> kat komt niet meer.
Nu weet ik alleen niet of een kat 16 ampere kan hebben ?
denk het niet....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:41 schreef gio_hardcore het volgende:
Ik had zelf zoiets van:
kippegaas op rubber pootjes (cm of 5 boven de grond ivm regen), daar gewoon de plus van de 230 op. Scenario ontvouwt zich als volgt:
Kat komt aan --> trapt met 1 poot op gaas, maakt met andere 3 poten sluiting --> kat komt niet meer.
Nu weet ik alleen niet of een kat 16 ampere kan hebben ?
Combinatie van dan maar: electrische vliegenmepper op 380-63aquote:Op donderdag 28 september 2006 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk het niet....
je buurjongentje 10 euro geven en een electrische vliegenmepper....
Dan maar hopen dat de buurjongen niet gaat meppen op de moeder van lucifer-doosjequote:Op donderdag 28 september 2006 13:44 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Combinatie van dan maar: electrische vliegenmepper op 380-63a![]()
Katten die spinnen zijn liefquote:Op donderdag 28 september 2006 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Koffieprut... dat gooi je zeg maar door je tuin heen. Als een kat erin stapt komt de prut tussen de kussentjes en dat vinden ze niet zo fijn.
Ik denk dat dit topic beter naar FF kan, daar zitten niet zoveel kindjes die roepen dat katten dood moeten.
Goh van wie zou je dat toch gestolen hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Wijs je post even aan en geef me dan je rekeningnummer.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goh van wie zou je dat toch gestolen hebben.
Zei ik dat als eerste niet toevallig ?
JA !
Dus das 5 euro
Check me posthistory maar, in een kattentopic wast in ieder gevalquote:Op donderdag 28 september 2006 15:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wijs je post even aan en geef me dan je rekeningnummer.![]()
Huh? Dus ik moet er moeite voor gaan doen om jou 5 euro te mogen betalenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check me posthistory maar, in een kattentopic wast in ieder geval
Wtf denk jij dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Huh? Dus ik moet er moeite voor gaan doen om jou 5 euro te mogen betalen![]()
Goed, goed, goed doe me dan maar gewoon je rekeningnummer.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf denk jij dan ?
Jij wilt me 5 euro geven ik niet
Dan staat zijn tuin toch weer overhoop?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef Maikalo het volgende:
Of je koopt op de illegale markt, een paar stokmijnen, spant zoveel draadjes dat ze wel af moeten gaan als er een kat langskomt. Voila, geen kat meer (ook geen bosjes en tuin, maar dat zorgt voor extra zekerheid dat het probleem opgelost wordt)
Met freeskopquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:55 schreef roque79 het volgende:
ze met een tuinslang opwachten en natspuiten of met de hogedrukreiniger.
Ik geloof dat je bij al de reacties in dit topic de dierenbescherming kan roepenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef Rampestamper het volgende:
Kat vangen, kaalscheren (niet te netjes natuurlijk) en er met zo'n dikke watervaste stift "Ik schijt in de tuin van de buren!" schrijven. Je hebt alleen wel kans op een dikke bekeuring vanwege dierenmishandeling.
kom jij eens heel snel naar het BOF forum!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef egg-bird het volgende:
wat je ook kunt doen is een pvc pijp van 2 meter ofzo ophangen. bijde uiteinden volsmeren met teer en shitzooi... in t midden ee dikke vette vis leggen ofzo en als die beesten dan weer lekker naar hun huis gaan smeren ze lekker hun eigen interieur onder de teer enzovoorts... proberen waardheel diervriendelijk en erg onvriendelijk voor de eigenaren
Ijsmuts zoekt vrienden en ik ben niet goed genoeg voor hem..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom jij eens heel snel naar het BOF forum!!![]()
![]()
Gefeliciteerd vogeltjequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef egg-bird het volgende:
wat je ook kunt doen is een pvc pijp van 2 meter ofzo ophangen. bijde uiteinden volsmeren met teer en shitzooi... in t midden ee dikke vette vis leggen ofzo en als die beesten dan weer lekker naar hun huis gaan smeren ze lekker hun eigen interieur onder de teer enzovoorts... proberen waardheel diervriendelijk en erg onvriendelijk voor de eigenaren
Jij pakt elke poes die te pakken isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
BoF is overtaking [ONZ] topique
![]()
en TS, ik zou die poes gewoon pakken![]()
kan ik er wat aan doen dat ik genetisch op domme blondjes valquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ga jij nu maar weer F5en in het Nena topic
Laat me even denken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
TS -> OP -> wannabe maikuuul?
dat je daar over moet nadenkenquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:26 schreef ursel het volgende:
Woow... nooit geweten dat het buiten onze topics ook gezellig kan zijn..
* ursel pakt er gezellig koffie bij![]()
Dus jullie zijn het eens?? mooi,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Heb je dan ook weer gelijk in...
OPLOSSING: Ga naar een dierenspeciaalzaak en koop "kattenschrik"!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef gio_hardcore het volgende:
Iedereen kent het probleem wel: heb je net jmet hart en ziel e ganse tuin schoon gemaakt, geharkt en opgeknapt, lopen de katten van de buren (of eender van wie) door je tuin, graven overal in, rijten je plantjes kapot en schijten en kotsen ze vrolijk over je pas geveegde tuinpad.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze beesten nu echt voor de allerlaatste keer door mijn tuin sjezen? Ik ben niet vies van geweld, maar het moet wel legaal blijven zeg maar ;-).
Ik dacht zelf aan een lekker stukkie vis, met dubieuze inhoud.
Andere / betere ideeen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |