Met freeskopquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:55 schreef roque79 het volgende:
ze met een tuinslang opwachten en natspuiten of met de hogedrukreiniger.
Ik geloof dat je bij al de reacties in dit topic de dierenbescherming kan roepenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef Rampestamper het volgende:
Kat vangen, kaalscheren (niet te netjes natuurlijk) en er met zo'n dikke watervaste stift "Ik schijt in de tuin van de buren!" schrijven. Je hebt alleen wel kans op een dikke bekeuring vanwege dierenmishandeling.
kom jij eens heel snel naar het BOF forum!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef egg-bird het volgende:
wat je ook kunt doen is een pvc pijp van 2 meter ofzo ophangen. bijde uiteinden volsmeren met teer en shitzooi... in t midden ee dikke vette vis leggen ofzo en als die beesten dan weer lekker naar hun huis gaan smeren ze lekker hun eigen interieur onder de teer enzovoorts... proberen waardheel diervriendelijk en erg onvriendelijk voor de eigenaren
Ijsmuts zoekt vrienden en ik ben niet goed genoeg voor hem..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom jij eens heel snel naar het BOF forum!!![]()
![]()
Gefeliciteerd vogeltjequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef egg-bird het volgende:
wat je ook kunt doen is een pvc pijp van 2 meter ofzo ophangen. bijde uiteinden volsmeren met teer en shitzooi... in t midden ee dikke vette vis leggen ofzo en als die beesten dan weer lekker naar hun huis gaan smeren ze lekker hun eigen interieur onder de teer enzovoorts... proberen waardheel diervriendelijk en erg onvriendelijk voor de eigenaren
Jij pakt elke poes die te pakken isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
BoF is overtaking [ONZ] topique
![]()
en TS, ik zou die poes gewoon pakken![]()
kan ik er wat aan doen dat ik genetisch op domme blondjes valquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ga jij nu maar weer F5en in het Nena topic
Laat me even denken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
TS -> OP -> wannabe maikuuul?
dat je daar over moet nadenkenquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:26 schreef ursel het volgende:
Woow... nooit geweten dat het buiten onze topics ook gezellig kan zijn..
* ursel pakt er gezellig koffie bij![]()
Dus jullie zijn het eens?? mooi,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Heb je dan ook weer gelijk in...
OPLOSSING: Ga naar een dierenspeciaalzaak en koop "kattenschrik"!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef gio_hardcore het volgende:
Iedereen kent het probleem wel: heb je net jmet hart en ziel e ganse tuin schoon gemaakt, geharkt en opgeknapt, lopen de katten van de buren (of eender van wie) door je tuin, graven overal in, rijten je plantjes kapot en schijten en kotsen ze vrolijk over je pas geveegde tuinpad.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze beesten nu echt voor de allerlaatste keer door mijn tuin sjezen? Ik ben niet vies van geweld, maar het moet wel legaal blijven zeg maar ;-).
Ik dacht zelf aan een lekker stukkie vis, met dubieuze inhoud.
Andere / betere ideeen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |