Vind ik ook wel een goede vraag ja, maar is het niet zo dat die ieder jaar anders is doordat ze het vergelijken met hoe de rest van dat jaar hem maakt?!?! Dus eigenlijk zegt het nog net niets....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:25 schreef Repeat het volgende:
iemand enig idee wat (vorig jaar) de voldoende norm is (was) voor de vgt jaar 2?
Dat soort opmerkingen zijn echt zoooo foutquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:26 schreef Spyronius het volgende:
Nou met mijn knappe medestudentes, let hier op de s wil ik ook wel spelletjes spelen.
Laat Dokter Spyro maar eens even kijken of op de borst een knobbeltje zit
Net een college professioneel gedrag gehad ofzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:50 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zijn echt zoooo fout![]()
'k Zou het als ik jou was echt nooit hardop zeggen bij KVA, dan ben je denk ik best wel de lul.
Oh kom op zeg, alsof jij dat niet dachtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:50 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zijn echt zoooo fout![]()
'k Zou het als ik jou was echt nooit hardop zeggen bij KVA, dan ben je denk ik best wel de lul.
Ik wil je wel om niet verdedigen hoor, mocht de nood aan de man zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, alsof jij dat niet dacht
Trouwens dit is nog steeds een forum he, het meeste wat ik hier uitkraam zou ik nooit tijdens colleges, werkgroepen of practica zeggen, ik ga een beetje m'n carriere op het spel zetten.
Dacht ik ook, tussen iets zeggen en het daadwerkelijk doen, zit toch een verschil hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef Repeat het volgende:
ach, geintje moet kunnen toch.
zo'n testikel op zn tijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tussen iets zeggen en het daadwerkelijk doen, zit toch een verschil he
Trouwens die s, die sloeg op de vrouwlijke vorm, van student, maarja dat was uitaard bij het voorbeeld ook wel duidelijk, bij een man is het natuurlijk alles behalve interessant om op knobeltjes te onderzoeken
denk dat je er met 10% toch wel bent, met 8 denk ik eigenlijk ook wel, want de laatste van jaar 1 was 5,8%quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:25 schreef Repeat het volgende:
iemand enig idee wat (vorig jaar) de voldoende norm is (was) voor de vgt jaar 2?
? Ten eerste zie ik niet tot welke conclusie je hier komt (die identiek zou zijn aan de mijne), en ten tweede is een conclusie zonder deugdelijke redenering waardeloos.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef DDM het volgende:
[..]
Het gaat om de conclusie. En die blijft hetzelfde.
Oh nee?quote:
Daar kunnen tal van redenen voor zijn; ik ontken verder ook niet dat er mensen afvallen.quote:Ik heb al heel wat mensen zien afvallen.
Maatstaf.quote:En al maak je de studie af. Daarna komt er een nieuwe maatstaaf.
So what? Denk jij dat je met een rechtenstudie meteen advocaat bent? Dan moet je toch eerst de driejarige beroepsopleiding volgen. Als je rechter wil worden staat daar zelfs zes jaar voor.quote:Namelijk het verkrijgen van een opleidingsplek.
Allicht.quote:Niet iedereen is hier geschikt voor.
Hoezo komt het dan uiteindelijk wel goed?quote:Uiteindelijk zal het dan wel goed komen,
Ik zie hier echt geen enkel maar dan ook geen enkel causaal verband.quote:maar pas na lange tijd of bij een opleidingsplek wat geen eerste keus was.
Hoezo serieusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
Daar kunnen tal van redenen voor zijn; ik ontken verder ook niet dat er mensen afvallen.
[..]
Maatstaf.
[..]
So what? Denk jij dat je met een rechtenstudie meteen advocaat bent? Dan moet je toch eerst de driejarige beroepsopleiding volgen. Als je rechter wil worden staat daar zelfs zes jaar voor.
[..]
Allicht.
[..]
Hoezo komt het dan uiteindelijk wel goed?
[..]
Ik zie hier echt geen enkel maar dan ook geen enkel causaal verband.
Bril opzetten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
? Ten eerste zie ik niet tot welke conclusie je hier komt (die identiek zou zijn aan de mijne), en ten tweede is een conclusie zonder deugdelijke redenering waardeloos.
Nounou toekomstige carriere? Je moet het wel heel bont maken wil je dat verpesten. Je moet juist assertief zijn bij dat soort dingen en zeggen wat je wilt mits het wel iets met het hoofdonderwerp te maken heeft. En trouwens humor hoort erbij. Vooral in dit vak. En aan borsten voelen van je vrouwelijke medestudenten gaat snel vervelen. En geloof me. Sommige mensen wil je niet eens aanraken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, alsof jij dat niet dacht
Trouwens dit is nog steeds een forum he, het meeste wat ik hier uitkraam zou ik nooit tijdens colleges, werkgroepen of practica zeggen, ik ga een beetje m'n toekomstige carriere op het spel zetten.
Als dit waar zou zijn zou nimmer iemand een oordeel kunnen hebben over iets zonder zelf ervaringsdeskundige te zijn. Dit is overigens een retorische opmerking, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef DDM het volgende:
[..]
Hoezo serieusIk hou het kort. Het gaat er om dat je niet in staat bent om over de opleiding Geneeskunde en het medisch vak te oordelen.
Misschien bestaat daarom het begrip vooroordeel!?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn zou nimmer iemand een oordeel kunnen hebben over iets zonder zelf ervaringsdeskundige te zijn. Dit is overigens een retorische opmerking, voor de duidelijkheid.
Er zijn ook andere manieren om de wereld te kennen dan uit de eigen ervaring wil ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef DDM het volgende:
[..]
Misschien bestaat daarom het begrip vooroordeel!?
Ja kom op zeg. Ik ben hier niet van plan om hier een heel discussiepunt van te maken. Blijkbaar is dat wel het risico als je met een rechtenstudent in discussie gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja doei. Je zinnen sporen niet en causaal verband is er ook niet tussen de uitlatingen.
Kijk, wij kunnen dan wel niet opereren, maar er is wel iets anders wat we heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Ik ben hier niet van plan om hier een heel discussiepunt van te maken. Blijkbaar is dat wel het risico als je met een rechtenstudent in discussie gaat![]()
Inderdaad, mij even helpen in het Rechten topicquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, wij kunnen dan wel niet opereren, maar er is wel iets anders wat we heel goed kunnen.
Ten eerste vind ik het jammer dat je geneeskunde meteen associeert met opereren. Dat is niet het voornaamste van de geneeskunde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, wij kunnen dan wel niet opereren, maar er is wel iets anders wat we heel goed kunnen.
Nee, dat is het specifieke risico als je met deze rechtenstudent in discussie gaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Ik ben hier niet van plan om hier een heel discussiepunt van te maken. Blijkbaar is dat wel het risico als je met een rechtenstudent in discussie gaat![]()
Hehe ja, een specificiteit van 100%. De gouden standaard hoe je hem kan herkennenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:40 schreef Singa het volgende:
[..]
Nee, dat is het specifieke risico als je met deze rechtenstudent in discussie gaat.![]()
Pars pro toto.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef DDM het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het jammer dat je geneeskunde meteen associeert met opereren.
Zie boven.quote:Dat is niet het voornaamste van de geneeskunde.
Ok.quote:Ten tweede ontken ik dat ook niet.
Dat is inderdaad redelijk gebruikelijk.quote:Maar zoals bij elke discussie heb jij jouw visie en ik de mijne.
Ok.quote:Ik heb mensen zien afvallen en ook wij hebben een maatstaaf.
Ik zeg alleen dat de manier van selecteren anders is.quote:Jij denkt daar blijkbaar anders over dus dan houdt het snel op.
Nee, maar welke discussie is dat nu wel? Het blijft verder wel een leuke bezigheid.quote:Zo belangrijk is het ook weer niet.
Daarnaast wordt dit topic weer lekker snel gevuld. Je moet toch iets doen om het vol te krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee, maar welke discussie is dat nu wel? Het blijft verder wel een leuke bezigheid.
In theorie van 9 tot 1, in praktijk van 9 tot 10quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Repeat het volgende:
is die vgt nou van 9 tot 12 of van 9 tot 13.00?
Hoeveel te laat was 'ie? En hoe ging 'ie flippen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:58 schreef Repeat het volgende:
lol @ mannetje dat ging flippen toen ie niet meer toegelaten werd omdat hij te laat was
in dit overgangsjaar moet je de eerste 2 halen, of de 3e, of de 4e.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef fee-tje het volgende:
Is het bij jullie niet zo dat je de eerste 3 of de laatste 2 gehaald moet hebben?
VGT's zijn echt zo simpel
volgens mij wel ja...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Bhai het volgende:
Smooth muscle wordt toch geïnnerveerd door het autonoom zenuwstelsel (vraag 34)
Moet wel een fout zijn...quote:Smooth muscle cells can be stimulated to contract or relax in many different ways. They may be directly stimulated by the autonomic nervous system ("involuntarily" control),....
Ja natuurlijk. Anders moet je ook nog nadenken als je voedsel aan het verteren bent. Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Bhai het volgende:
Smooth muscle wordt toch geïnnerveerd door het autonoom zenuwstelsel (vraag 34)
heb je gezien wat een fucking bureaucratie daar bij komt kijken, dat is dat ene punt gewoon niet waardquote:
half 10 was ie er geloof ik (begon dus 9 uur). Was wel een marokkaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Hoeveel te laat was 'ie? En hoe ging 'ie flippen?
Talpa-vermaak @ geneeskundetopic![]()
Ja! Dan krijgen we later weer van die reacties als "RTFM" en "jongens, verspil je tijd nou niet zo".quote:
http://website.leidenuniv(...)gen_MET_feedback.docquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja! Dan krijgen we later weer van die reacties als "RTFM" en "jongens, verspil je tijd nou niet zo".
Voor wie niet weet waar ik het over heb: zie een van de vorige delen van deze reeks
R t/m Z van jaar 2 en heel jaar 3 en 4 zaten in de Jan Massinkhal, das bij het CWZquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:39 schreef Nuna het volgende:
Heb 32 vragen kunnen invullen. Ben benieuwd of ze goed zijn trouwens
Fee-tje, waar moest jij dan je VGT maken? Ook in het Gymnasion? Lijkt me namelijk niet dat alle studenten erin passen
quote:http://nu.nl/news/841833/(...)este_ter_wereld.html
"De Technische Universiteit Eindhoven doet het met een 67e plaats het best, gevolgd door de Universiteit van Amsterdam op de 69e plaats. Verder zijn er vermeldingen voor de Technische Universiteit Delft (86e), de Universiteit Leiden (90e), Erasmus Universiteit Rotterdam (92e) en de Universiteit Utrecht (95e). Wageningen Universiteit sluit de Nederlandse rij met een 97e plek."
Bij ons, als in BMW in utrecht is de regel dat je ongeveer 1/3 fout mag hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef ArendBarend het volgende:
Vandaag toets gehad (1e jaars in groningen), had 40 vragen, hoeveel moet ik er daar dan van goed hebben?![]()
Ja dat bedoelde ik ook hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:49 schreef ArendBarend het volgende:
Oh, maar het was ook nog gewoon meerkeuze, he![]()
Nee inderdaad, al kan ik helaas ook niet hetzelfde zeggen over mijn tussentoets, net gehaald waarschijnlijk, maar had wel iets beters verwachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een reden om trots te zijn, maar goed.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een reden om trots te zijn, maar goed.
Wat is MP en kan je dat eten? Of bedoel je MC?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef Repeat het volgende:
als het toch over aantal fouten gaat, 5 ft in de MP van immunology.![]()
wtf zit je mn quote nou te veranderen, gekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:58 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Wat is MP en kan je dat eten? Of bedoel je MC?
Gefeliciteerd though![]()
Klopt, zou wel niet aan Geneeskundefaculteit liggen, want ik denk zelfs eigenlijk dat volgens hun criteria (hoeveelheid Engelstalige publicaties per jaar) dat de Geneeskundefaculteit van Rotterdam best hoog kan scoren.. Het komt gewoon door Rechten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef mol_air het volgende:
vind t toch nog wel redelijk ruk....90e....ligt vast niet aan de geneeskundefaculteit! zullen we speculeren over welke faculteit hiervoor verantwoordelijk is? ;-)
ik begin met een makkelijke:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:38 schreef Singa het volgende:
Oh? Posten dan, misschien moeten we een spelletje verzinnen? Raad de ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |