abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44017601
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef DarkShine het volgende:
Hoorde ik gisteren trouwens weer het 'wie niet springt die is een jood' op tv?

Heb het al eerder gezegd, maar vind het in Alkmaar behoorlijk triest aangezien er gasten bij jullie op de tribune zitten die eerst in Amsterdam voetballen gingen kijken...
En daar heb jij een eigen onderzoek voor gehouden of neem je dat maar gewoon aan?
  donderdag 30 november 2006 @ 11:07:40 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44017642
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En daar heb jij een eigen onderzoek voor gehouden of neem je dat maar gewoon aan?
Meneer Scheringa is daar toch zelf zo trots op. Hij hoopt zelfs dat er nog meer mensen vanuit de ArenA naar Alkmaar komen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44017686
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meneer Scheringa is daar toch zelf zo trots op. Hij hoopt zelfs dat er nog meer mensen vanuit de ArenA naar Alkmaar komen
Dat is toch logisch. Meer geld...groter stadion...
  donderdag 30 november 2006 @ 11:17:07 #279
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44017898
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:09 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Dat is toch logisch. Meer geld...groter stadion...
Ontken ik niet. Maar als jij dan vervolgens wel zingt 'wie niet springt die is een jood' vind ik dat behoorlijk triest overkomen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44017987
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ontken ik niet. Maar als jij dan vervolgens wel zingt 'wie niet springt die is een jood' vind ik dat behoorlijk triest overkomen.
Ik vind het hele wie niet springt, die is een jood zowiezo triest...maakt niet uit waar het gezongen wordt...en door wie.
pi_44018372
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind het hele wie niet springt, die is een jood zowiezo triest...maakt niet uit waar het gezongen wordt...en door wie.
  donderdag 30 november 2006 @ 13:04:16 #282
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44021069
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:20 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Idd.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 30 november 2006 @ 13:07:03 #283
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_44021151
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ja eens natuurlijk. Het zijn kutkaaskijkers die eerst in de Arena zaten. Kunnen we het nu weer over iets anders hebben.

Gretar Steinsson heeft een interview gegeven over de afgelopen wedstrijd.
Confidence through competence
  donderdag 30 november 2006 @ 14:08:41 #284
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_44022889
Hee Darkshine, is dat Roda topic nou werkelijk zo doods dat je steeds hier moet komen zeuren?
  donderdag 30 november 2006 @ 15:24:23 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44024883
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:08 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hee Darkshine, is dat Roda topic nou werkelijk zo doods dat je steeds hier moet komen zeuren?

Volgens mij had ik het ook over Louis/Sinouh.

Maargoed, zal niet meer vragen wat er gezongen word bij jullie
Planning:
-
pi_44025446
AZ bekijkt samenwerking met eerstedivisionist
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 30 november om 14:49

AZ en Stormvogels Telstar onderzoeken momenteel de mogelijkheid om de jeugdopleidingen van de clubs samen te voegen. De Noord-Hollandse betaald voetbalorganisaties staan positief tegenover de intenities en bekijken nu de organisatorische- en juridische consequenties.

"Wij hebben deze stap genomen omdat we gekeken hebben naar de kosten van onze jeugdopleiding en het rendement van de doorstroming", vertelt Stormvogels Telstar-directeur voetbal Toon Beijer op de offciële website van AZ.

"Het jeugdopleidinglandschap is snel aan het veranderen in Nederland en overal zie je BVO’s met elkaar samenwerken en samensmelten tot topjeugdopleidingen. Niet iedereen kan immers doorbreken in het eerste van AZ dus wij denken dat er een win-win situatie ontstaat."

Ook AZ-technisch directeur Marcel Brands ziet een aantal voordelen in de samerwerking met de streekgenoot. "Voor AZ betekent het absoluut een kwaliteitsinjectie voor de jeugdopleiding, waar beide clubs over een paar jaar zeker de vruchten van zullen gaan plukken.

"Stormvogels Telstar heeft niet alleen naar het eigen clubbelang gekeken maar ook aan het totale Nederlandse voetbal gedacht en het siert ze dat zij deze stap hebben genomen", aldus Brands.

Job Bulters staat dus volgend seizoen bij Telstar onder de lat...

bron is voetbalzone
pi_44026784
quote:
De Cler of Steinsson reservedoelman AZ
Foto: Orangepictures30 november 2006, 16:12

Door: Jelmer Geerds
AZ dreigt serieus in de problemen te komen door de blessures van Khalid Sinouh en Joey Didulica. Derde doelman Job Bulters (20) staat tegen Excelsior onder de lat, terwijl Tim de Cler of Gretar Steinsson fungeert als reservedoelman.
Mocht Bulters namelijk eveneens geblesseerd raken, dan luistert zijn vervanger naar de naam Tim de Cler of Gretar Steinsson. Trainer Louis van Gaal kiest er tegen de Rotterdammers voor om een veldspeler in te brengen bij een blessure van Bulters. Oorzaak is dat ook jeugdkeepers kampen met kwetsuren.

Khalid Sinouh viel woensdagavond uit in het UEFA Cup-duel met Slovan Liberec en staat naar verwachting twee weken buitenspel. Joey Didulica kan pas na de winterstop zijn rentree maken.

Bron Voetbalprimeur.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:24:51 #288
55709 Stereotomy
pi_44026879
Dit is te hilarisch
pi_44027236
quote:
Jeugdkeeper Deckers tegen Excelsior op de bank
ALKMAAR- Jordy Deckers (17) zit zondag op de bank tijdens AZ-Excelsior. De jeugdkeeper is reserve achter Job Bulters, die tegen Excelsior de geblesseerde Khalid Sinouh vervangt. Deckers was ook geblesseerd, maar de doelman van de A1-junioren is op tijd fit om als reserve te fungeren.
...
Dit staat er echter op AZ.nl. Gewoon een jeugdkeeper dus en geen veldspeler.

bron: http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19798
pi_44032068
Op voetbalprimeur staat het nu ook ja , ze waren dus weer te snel
  donderdag 30 november 2006 @ 20:35:03 #291
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_44035165
leuke trainer, die van Gaal.. echt een aardige man

Gefeliciteerd trouwens nog wel lekker dat jullie weer verder zijn.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:47:15 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44043878
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Op voetbalprimeur staat het nu ook ja , ze waren dus weer te snel
Die site is dan ook totaal niet betrouwbaar.
Planning:
-
pi_44048722
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die site is dan ook totaal niet betrouwbaar.
Ben ik het toch een keer wèl met je eens
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:29:26 #294
55709 Stereotomy
pi_44055323
quote:
Update 1-12 12:36 Job Bulters volgt vandaag een aanpaste training i.v.m. een lichte blessure. Er zal van alles aan gedaan worden om Job Bulters op tijd fit te krijgen, de sluitpost heeft zelf goede hoop. "Ik heb wat gelopen en ben behandeld. Ik denk zondag wel te kunnen halen. Het zal wel moeten.”

Assistent Edward Metgod probeerde met een grap de nood te relativeren. "Dat wordt dus een concurrentiestrijd tussen Jan Nederburgh (48) en mijn persoon," zei Edward Metgod (46) gevat. "Dan moet jij het doen, want jij bent het jongst”, zei de keeperstrainer tegen de assistent.

Maar op het vragenrondje in de kleedkamer zeiden de backs Tim de Cler en Gretar Steinsson de plek in het doel eventueel wel in te willen vullen.
Forza-az.nl
pi_44055437
Wat een drama...Ze moeten gewoon even een goede keeper kopen want ook al hebben ze na de winterstop Didulica weer heb ik niet het gevoel dat ze daar heel blij mee kunnen zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44055646
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat een drama...Ze moeten gewoon even een goede keeper kopen want ook al hebben ze na de winterstop Didulica weer heb ik niet het gevoel dat ze daar heel blij mee kunnen zijn
Los daar van, het is nog niet eens zeker dat Didulica na de winterstop ook echt volledig hersteld is. Ook Sinouh is afwachten, geen idee of het een soort van sleur blijft met die blessure of dat hij snel weer fit is. Job Bulters is leuk als invaller, maar gewoonweg nog niet toe aan dit niveau. Daarnaast zal Jong AZ graag zijn eigen keeper behouden.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat men bij AZ nog niet aan het kijken is naar een nieuwe keeper (of wellicht zelfs 2).

Misschien kan Ronald Waterreus nog wat keepen. Zijn Amerika verhaal ging volgens mij toch niet door. Tis een ervaren vent en keepen kan ie wel. Je hebt vooral keepers nodig voor het komende halfjaar. In die tussentijd kan je zoeken naar een kracht die er langer blijft.
pi_44056378
Wat de fuck...stel dan Metgod op ipv de Cler

Waterreus zou nog het beste zijn...maar dat zie ik niet gebeuren.
pi_44056580
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef BobRooney het volgende:
Wat de fuck...stel dan Metgod op ipv de Cler

Waterreus zou nog het beste zijn...maar dat zie ik niet gebeuren.
de Cler heeft al een tijd terug op doel moeten staan en ik moet zeggen dat ie dat toen niet zo slecht deed hoor (weet alleen niet meer welke wedstrijd).
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:56:35 #299
55709 Stereotomy
pi_44057582
Ik zou Cziommer op doel zetten. Hij wilde toch speelminuten?
pi_44058748
Als de defensie elke doelpoging tussen de palen smoort en verijdelt, kan mijn hamster zondag ook op doel de 0 te houden. Ik ben hem al aant inschieten voor het geval dat er beroep op hem gedaan wordt.

Dit is in principe allemaal gepland door Louis, in het kader van "Mission 99%" wordt de komende tijd gestreeft naar 99% balbezit. Op het uittrappen v.d. keeper, ingooien en opnieuw aftrappen na weer een tegengoal na, krijg de tegenstander gewoon de bal verderest niet. Zoals Utrecht hem niet kreeg, alleen dan nog erger. Een grote mega-rondo.

In de winterstop dan als de bliksem de markt op voor Waterman of Vorm trouwens, je moet het noodlot ook weer niet tarten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')