abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43718749
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van de wedstrijd van gister staan online op www.fr-fotopage.nl
bedankt
pi_43791909
Het VBL-columnhoekje deel 10

Over een speler van AZ.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 november 2006 @ 01:56:44 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43809857
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10

Over een speler van AZ.
Je schrijft over het algemeen goeie columns, ga zo door, erg interessant om te lezen

Voorlopig vind ik Mendes da Silva nog een beetje omhooggeprezen voetballer. Net zoals Demy de Zeeuw trouwens. Nog niet volwassen, talent, maar moet nog gepolijst worden. Daarnaast zie ik hem altijd *lachen* als hij een doelpoging mist ipv gefrustreerd kijken. Ik snap dat positief denken goed is, maar er bekruipt mij altijd een gevoel van: hee, die lul deed dat expres.
Confidence through competence
  donderdag 23 november 2006 @ 03:21:01 #254
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43810589
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]
Ik snap dat positief denken goed is, maar er bekruipt mij altijd een gevoel van: hee, die lul deed dat expres.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:33:28 #255
55709 Stereotomy
pi_43837951
AZ is op koers om eerste te worden in de UEFA poule
quote:
GROEP C

club wed. w g v p v t
1 AZ 2 2 0 0 6 8 - 2
2 Sevilla 2 1 1 0 4 2 - 0
3 Slovan Liberec 3 1 1 1 4 4 - 5
4 Sporting Braga 3 1 0 2 3 4 - 5
5 Grasshoppers 2 0 0 2 0 3 - 9
Braga heeft nog 1 wedstrijd te gaan, waar ze dan en moeten winnen, en een beter doelsaldo moeten halen dan AZ om eventueel nog derde in de poule te worden. Lijkt me niks.
  zondag 26 november 2006 @ 19:52:19 #256
55709 Stereotomy
pi_43913635
Onze IJslander Joey Gudjohnsson heeft vandaag voor het eerst 90 minuten gespeeld, en wel op rechtshalf. Heeft iemand de wedstrijd gezien, en hoe deed Joey het?
pi_43920649
Gaat goed in Alkmaar, 020 voorbijstreven heeft wel iets symbolisch en rechtvaardigs. Ze zijn en ogen nl al een tijdje beter.
  maandag 27 november 2006 @ 09:23:15 #258
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_43921436
Laten we op 9 december maar eens kijken hoe Ajax en AZ zich houden in hun onderlinge wedstrijd. Bovendien, met het huidige systeem van de Play-offs boeit het niet zo of je tweede of derde wordt. PSV lijkt dit jaar niet te stoppen, dus zowel Ajax als AZ zijn tot de play-offs veroordeeld.
  maandag 27 november 2006 @ 23:49:33 #259
55709 Stereotomy
pi_43949948
quote:
Meerdink wil spelen en aast op vertrek bij AZ

27/11/2006 22:43

EXCLUSIEF - Martijn Meerdink hoopt in de winterstop AZ te verlaten als hij niet snel meer aan spelen toekomt. De dertigjarige rechtermiddenvelder vindt dat hij in deze fase van zijn loopbaan niet stil kan zitten en wil graag in de Bundesliga aan de bak.

Louis van Gaal heeft Meerdink in de laatste tien wedstrijden van de Alkmaarders niet meer ingezet. De Nederlandse international (één cap) heeft nog een contract tot de zomer van 2010 bij AZ.

vi.nl
Slecht beleid van Van Gaal en Brands. Deze zomer nog een contract tot 2010 aanbieden, en Meerdink nu niet meer laten spelen. En dat terwijl hij het in mijn ogen echt prima deed aan het begin van het seizoen, met een mindere wedstrijd waar hij halverwege werd gewisseld.

Maargoed, met het 4-4-2 systeem komt Tinus niet aan de bak. Helaas. Weer een oude rot afgeschreven. Het is niet anders. Tinus Meerdink , misschien iets voor HSV?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 28-11-2006 12:33:44 ]
pi_43952036
Eerlijk is eerlijk, hij heeft zijn oude niveau nooit meer gehaald na die zware knieblessure. Bovendien wil ie zelf weg, hij hoeft niet weg, van Gaal of Brands kun je weinig verwijten over die contractverlenging.

Hij is slachtoffer van 4-4-2, zijn eigen gebrek aan vorm, van Jenner, en van de progressie en aankopen van de rechtermiddenvelders. Want hij zou best ook wel kunnen renderen in 4-4-2 als opkomende rechtermiddenvelder, zoals de Zeeuw en Gudjonson nu. Maar die 2 krijgen nu de voorkeur. Je hebt ook nog Mendes en Cziommer die af en toe speelden op rechtshalf al eerder, net zoals Steinsson, Vormer en Luijcks daar kunnen spelen. Overvol daar dus.

Maar AZ wil em nog steeds als 2e rechtsbuiten tot 2010 aanhouden. Alleen hij wil zelf spelen, denkt wellicht dat ie nog als rechtsbuiten een kans maakt in oranje omdat Marco hem zelfs selecteerde toen ie op de bank zat. Laat em maar gaan, voordat ie gedemotiveerd de inspiratieloze 'Landzaat' gaat uithangen. Haal Zijler maar als 2e rechtsbuiten, of Bouazouan.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:21:59 #261
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43953574
Van mij mag Meerdink naar Roda komen.

Bij ons ook geruchten over een ruil van Cziommer voor Cissé... Een niet scorende spits voor een middenvelder met scorend vermogen? Maar dan aan de andere kant. Cziommer wou niet blijven, dan blijf nu ook weg.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43958040
Naam Cisse is idd wel vaker langsgekomen bij AZ ja (linksbuiten), maar een ruil met Cziommer is zeer onwaarschijnlijk. Ondanks dat hij even uit beeld is omdat Martens een serie wedstrijden mocht spelen (van Gaal geeft zo'n speler meteen een garantie op een behoorlijke serie wedstrijden mits ie presteert i.p.v. enkele), en dit helaas voor Simon best aardig doet, is men zeker niet ontevreden over Cziommer dat men hem weg wil doen of overbodig acht. Hij is bovendien nog een paar wedstrijdjes licht geblesseerd geweest.

Cziommer komt ongetwijfeld op termijn weer terug in de basis als Martens weer wat uitgeblust is na zoveel partijtjes, die is nog jong en houdt dat toch niet vol straks. Hij doet ook nog mee met Jong Belgie, en dan op 3 fronten met AZ, na de winterstop ligt die oververmoeid op de massagetafel en mag Cziommer weer. Zo wil Louis het fris houden en op zijn manier rouleren. Niet zoals Liverpool elke wedstrijd switchen, maar wel na een serie doorselecteren naar datgene wat erachter staat te trappelen. Het is toch bijna allemaal identiek sterk in de breedte op veel positie's. Totnutoe pakt het aardig uit.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:40:40 #263
55709 Stereotomy
pi_43979077
http://www.nu.nl/news/901(...)s_voor_Sneijder.html

Het ziet eruit dat Ajax zonder Sneijder (en Perez) moet aantreden tegen AZ in december. Als AZ het nu nog verknalt, zou het weel heel pauper zijn.

Maarja, AZ en Ajax he.
pi_43982414
Winnen van Ajax is geen unicum, vorig jaar nog 4-2 in Alkmaar, maar winnen in de Arena blijft een vak apart. Zelfs PSV verdiende dat niet daar.

Zonder Sneijder en Perez stijgen de kansen aanzienlijk, terwijl AZ toch al de betere kansen maakte op een overwinning gezien het grote verschil in vorm momenteel tussen beide. Het mag dan nog wel dik een week zijn voor het treffen, maar een Ajax in crisis tegenkomen is nooit slecht.

Wordt weer het zoveelste examen, kijken wat ze er dit keer van bakken. Als je wint stoot je door en deel je echt een tik uit, als je verliest krijg je weer het standaard cliche verhaaltje, 'net niet club'.

Toch denk ik de druk veel meer bij Ajax ligt, veel hangt ook af van hun duel tegen Espanyol. Tanken ze daar vertrouwen of duwen de Spanjolen hen nog verder in de crisis.
  woensdag 29 november 2006 @ 08:00:21 #265
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_43982751
Die Dwerg is wel erg belangrijk voor ajaks. Ik vind het een naar arrogant kereltje maar het is wel de beste middenvelder van Nederland. Zonder deze kabouter is ajaks echt een stuk minder.

Als het op 10 december niet lukt, lukt 't nooit meer.
pi_43983048
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:00 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Die Dwerg is wel erg belangrijk voor ajaks. Ik vind het een naar arrogant kereltje maar het is wel de beste middenvelder van Nederland. Zonder deze kabouter is ajaks echt een stuk minder.

Als het op 10 december niet lukt, lukt 't nooit meer.
Nooit meer? Sneijder speelt volgend jaar in Barcelona. Dan maakt AZ ook wel kans. Net als de rest van Nederland, hij is te belangrijk voor Ajax.
pi_43986130
Sneijder zit er al zeker niet bij tegen AZ.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=87473/sc=259120

2 duels aan de kant, 1 voorwaardelijk. Dus dat is niet spelen tegen AZ.
Terecht, bestuur moet eens ingrijpen. De trainer komt met een lulverhaal dat het tegen een speler van Sparta was en niet tegen de scheids.. Perez (hoe is het mogelijk) roept Kankerneger, en ten Cate ziet het probleem niet zo, en word zelf ook naar de tribune terug gezet.

Dat imago verdient Ajax niet, ik snap ook niet dat het zo loopt.

Maare back to AZ, vanavond "even" de 3 punten pakken en dan met een gerust hart naar Sevilla.
Er worden een aantal spelers gespaart

Van Gaal wil koppositie maar spaart spelers

28/11/2006 18:51

AZ is woensdag met een punt in het UEFA Cup-duel met Slovan Liberec zeker van plaatsing voor de knock-outfase. Toch wil coach Louis van Gaal groepswinnaar worden, al neemt hij geen risico met de fysieke twijfelgevallen.
Zes spelers krijgen rust van hun trainer. Demy de Zeeuw, Rogier Molhoek, Ryan Donk, Kew Jaliens, Joey Didulica en Kees Luijckx hoeven niet op te draven. De eerste drie kampen met pijntjes.

'Maar het is allemaal niet ernstig', betoogde Van Gaal op de website van AZ. 'Omdat we bijna geplaatst zijn, grijp ik deze mogelijkheid nu aan. Het helpt allemaal mee om de groep fit te houden. Want op Didulica na zijn we eind november nog helemaal fit.'

AZ won zijn eerste twee groepsduels in het toernooi om de UEFA Cup. De Alkmaarders versloegen Grasshoppers en Sporting Braga. Na de thuiswedstrijd tegen Slovan Liberec moet AZ nog naar Sevilla.

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:39:10 #268
55709 Stereotomy
pi_43986637
Ik ben er nog niet helemaal gerust op, tegen Slovan Liberec. Zeker niet omdat de verdediging nu relatief gatenkaas is. Als je de vermoedelijke opstelling neemt:

------------------------Sinouh
Steinsson - Mendes da Silva - Opdam - De Cler
---------------------Gudjonsson
------Jenner -------------------------- - Schaars
-----------------------Martens
---------------Koef-----------Arveladze

Sinouh heeft nog steeds last van zijn been, Steinsson speelt nou niet echt geweldig de laatste tijd, Mendes da Silva is geen echte mandekker, Jenner , Schaars speelt ook niet echt fit de laatste tijd.

Bij lange na niet de sterkste opstelling dus. Leuk dat Koef trouwens weer een basisplaats heeft!! Dembele speelt 10x mooier maar Koef scoort 10x meer.
pi_43986895
Waarom niet Mendes da Silva i.p.v. Gudjohnson en Donk in de verdediging?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 29 november 2006 @ 11:52:58 #270
55709 Stereotomy
pi_43987010
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Omdat Donk op de tribune zit , en Gudjonsson meer een middenvelder is dan een centrale verdediger. Mendes da Silva heeft al bewezen centraal in de verdediging te kunnen in nood, dus ik denk dat Van Gaal daar niet aan morrelt.
pi_43987785
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Zes spelers krijgen rust van hun trainer. Demy de Zeeuw, Rogier Molhoek, Ryan Donk, Kew Jaliens, Joey Didulica en Kees Luijckx hoeven niet op te draven. De eerste drie kampen met pijntjes.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_44014484
Heeft iemand gister nog gezien, dat Louis van Gaal na de wedstrijd Khalid Sinouh geen hand wilde geven? Sinouh stak zijn hand uit, maar van Gaal weigerde deze. Heeft iemand dit nog gezien??
wie zaait zal oogsten.....
pi_44016272
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:12 schreef cohen het volgende:
Heeft iemand gister nog gezien, dat Louis van Gaal na de wedstrijd Khalid Sinouh geen hand wilde geven? Sinouh stak zijn hand uit, maar van Gaal weigerde deze. Heeft iemand dit nog gezien??
Nee niet mee gekregen, toch wel een probleem nu met die keepers.
Komend weekend zal Sinouh niet onder de lat staan. Dan mag je hopen dat hij er tegen Ajax wel is.

Ik zou de portemonnee eens op tafel gooien en de scouts naar buiten sturen!
  donderdag 30 november 2006 @ 10:41:21 #274
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44016982
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:12 schreef cohen het volgende:
Ja. En dan die blik van hem en Sinouh erbij

Volgens van Gaal geeft die zijn spelers nooit een hand als ze niet winnen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 30 november 2006 @ 10:43:30 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44017035
Hoorde ik gisteren trouwens weer het 'wie niet springt die is een jood' op tv?

Heb het al eerder gezegd, maar vind het in Alkmaar behoorlijk triest aangezien er gasten bij jullie op de tribune zitten die eerst in Amsterdam voetballen gingen kijken...
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')