bedanktquote:Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto's van de wedstrijd van gister staan online op www.fr-fotopage.nl
Je schrijft over het algemeen goeie columns, ga zo door, erg interessant om te lezenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10
Over een speler van AZ.
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap dat positief denken goed is, maar er bekruipt mij altijd een gevoel van: hee, die lul deed dat expres.
Braga heeft nog 1 wedstrijd te gaan, waar ze dan en moeten winnen, en een beter doelsaldo moeten halen dan AZ om eventueel nog derde in de poule te worden. Lijkt me niks.quote:GROEP C
club wed. w g v p v t
1 AZ 2 2 0 0 6 8 - 2
2 Sevilla 2 1 1 0 4 2 - 0
3 Slovan Liberec 3 1 1 1 4 4 - 5
4 Sporting Braga 3 1 0 2 3 4 - 5
5 Grasshoppers 2 0 0 2 0 3 - 9
Slecht beleid van Van Gaal en Brands. Deze zomer nog een contract tot 2010 aanbieden, en Meerdink nu niet meer laten spelen. En dat terwijl hij het in mijn ogen echt prima deed aan het begin van het seizoen, met een mindere wedstrijd waar hij halverwege werd gewisseld.quote:Meerdink wil spelen en aast op vertrek bij AZ
27/11/2006 22:43
EXCLUSIEF - Martijn Meerdink hoopt in de winterstop AZ te verlaten als hij niet snel meer aan spelen toekomt. De dertigjarige rechtermiddenvelder vindt dat hij in deze fase van zijn loopbaan niet stil kan zitten en wil graag in de Bundesliga aan de bak.
Louis van Gaal heeft Meerdink in de laatste tien wedstrijden van de Alkmaarders niet meer ingezet. De Nederlandse international (één cap) heeft nog een contract tot de zomer van 2010 bij AZ.
vi.nl
Nooit meer? Sneijder speelt volgend jaar in Barcelona. Dan maakt AZ ook wel kans. Net als de rest van Nederland, hij is te belangrijk voor Ajax.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:00 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Die Dwerg is wel erg belangrijk voor ajaks. Ik vind het een naar arrogant kereltje maar het is wel de beste middenvelder van Nederland. Zonder deze kabouter is ajaks echt een stuk minder.
Als het op 10 december niet lukt, lukt 't nooit meer.
Omdat Donk op de tribune zitquote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Waarom niet Mendes da Silva i.p.v. Gudjohnson en Donk in de verdediging?
Zes spelers krijgen rust van hun trainer. Demy de Zeeuw, Rogier Molhoek, Ryan Donk, Kew Jaliens, Joey Didulica en Kees Luijckx hoeven niet op te draven. De eerste drie kampen met pijntjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Waarom niet Mendes da Silva i.p.v. Gudjohnson en Donk in de verdediging?
Nee niet mee gekregen, toch wel een probleem nu met die keepers.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:12 schreef cohen het volgende:
Heeft iemand gister nog gezien, dat Louis van Gaal na de wedstrijd Khalid Sinouh geen hand wilde geven? Sinouh stak zijn hand uit, maar van Gaal weigerde deze. Heeft iemand dit nog gezien??
Ja. En dan die blik van hem en Sinouh erbijquote:Op donderdag 30 november 2006 08:12 schreef cohen het volgende:
Heeft iemand gister nog gezien, dat Louis van Gaal na de wedstrijd Khalid Sinouh geen hand wilde geven? Sinouh stak zijn hand uit, maar van Gaal weigerde deze. Heeft iemand dit nog gezien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |