Ik haat grindenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik heb mijn verloofde via een wow/guildmeet ontmoet
Het is een engelsequote:
Dat is dan weer wel leuk en grappigquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik heb mijn verloofde via een wow/guildmeet ontmoet
Geen idee eigenlijk. Denk Hireek inderdaad. Ben nu eindelijk Exalted met die Zandalar dudes, (3000 rep voor een full run) en ik weet het nog steeds niet. Ik let daar ook nooit zo op eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Idd, schande...
Het is toch Hireek? Nu doe ik ZG niet zó vaak meer, dus als iemand uitsluitsel kan geven?
Ja hoor, snap niet helemaal wat je bedoelt? Begin gewoon op een van de nieuwste servers, itten mischien net de eerste level 60's ofzo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef angel008 het volgende:
is het eigenlijk nog wel de moeite om hiermee te beginnen zoals ik nu zie is iedereen all _hoog_
hoor net dat er een paar bekende ook met dit wereldje bezig is dus ik zit erover te dubben om ook ermee te gaan beginnen maarja..
ist nog do able om nu nog te beginnen ?
Madness,quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:19 schreef Zosk het volgende:
Ik heb besloten een 4e level 60 te maken, warlock dit keer![]()
Absoluut. Het spel is zo gemaakt dat jij helemaal geen last hebt van mensen die "al hoog zijn". Iedereen speelt volledig op zijn eigen niveau. Een level 60 speler heeft andere missies te voltooien en zal jou voor dus niets kunnen verpesten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:11 schreef angel008 het volgende:
is het eigenlijk nog wel de moeite om hiermee te beginnen zoals ik nu zie is iedereen all _hoog_
hoor net dat er een paar bekende ook met dit wereldje bezig is dus ik zit erover te dubben om ook ermee te gaan beginnen maarja..
ist nog do able om nu nog te beginnen ?
Heb zelf ook een alt priest van lvl 54 nu en ga daar ook BRD mee doen. Zal flinke ervaring worden, want het is de eerste instance die ik met me main (60 warr.) ook nog geregeld doe als we weer aan t zoeken zijn naar Burning Essence voor de Resilience enchantquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef _evenstar_ het volgende:
priestje alweer bijna lvl 53wel leuk, eerste brd run gedaan gisteren baer'ghas down incendius down ring of law down en die knakker voor de ironfoe quest. een whipe gehad maar dat was in het begin omdat de warrior charge deed terwijl er nog niemand klaar was qua mana regen
best leuk als ze dan zeggen dat je verdomd goed healt
![]()
Ik heb nog steeds spijt van het deleten van mijn lvl 30's toen ik wilde stoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef koffiegast het volgende:
ik zou in principe al 5 of wellicht 6 lvl60s hebben :/
kun je toch gewoon terug krijgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt van het deleten van mijn lvl 30's toen ik wilde stoppen.
stuk of 3![]()
Nefarian is wel degelijk de Brood Lord, aangezien hij de leider is van de Chromatic Dragonflight. Die andere knakker is gewoon de Lashlayer van de Broodlord, van Nefarian dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:12 schreef Elikian het volgende:
Mijn loot voor vanavond: Cloak of the Brood Lord
Blijft raar dat die niet van de Brood lord zelf dropt trouwens.
Dat is de meeste irritante room van alles wat ik tot nog toe gezien hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:03 schreef Zosk het volgende:
Nog steeds haat ik die kut room van brood lord het ergst van alles in welke instance dan ook![]()
ik slack daar altijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:15 schreef Miiso het volgende:
[..]
Dat is de meeste irritante room van alles wat ik tot nog toe gezien heb
AoE FTW![]()
Die kamer van Noth naar Heigan is veel erger imoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:03 schreef Zosk het volgende:
Nog steeds haat ik die kut room van brood lord het ergst van alles in welke instance dan ook![]()
Zover zijn we nog niet!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die kamer van Noth naar Heigan is veel erger imo
alles gaat vervelen als het eenmaal op farm is, alleen de epics nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:20 schreef Miiso het volgende:
Ik ben blij dat wij met de guild aan BWL begonnen zijn want MC gaat op een gegeven moment ook erg vervelen. Wij hebben/hadden de afspraak dat iedereen (vaste raiders) minimaal 5 a 6 T2 zou hebben voordat BWL in beeld kwam
Dus BWL ftw
Als wij een boss neerhalen voor de 1ste keer is TS ook een gigantische puinhoopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:27 schreef Sitethief het volgende:
Onze tweede Ragnaros succesvolle Ragnaros try was echt Maddness, 6 mensen levend, hij op 1%, sons spawn, op de een of ander manier ging ie toch nog down ook, je had TS moeten horen,.
dna moet je het niet spelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben level 16 ... maar dit spel slurpt veel tijd op dus ik doe lekker rustig aan
Ik speel omdat ik het leuk vind.quote:
Nog een Ancient Cornerstone Grimoire nodig ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:36 schreef Takje het volgende:
Nou, die epics van Ony komen me aardig de keel uit nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |