Gratsquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef MaxPowered het volgende:
YES, EINDELIJK HEB IK HEM
http://www.thotbott.com/?i=40513![]()
Shit sory dat ik het niet gemeld heb ik ben hordequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
horde of alliance ?
bij alliance zou je een apply formulier in kunnen vullen op www.mithril.awardspace.com -> . links en dan forum
raids die nie gedaan worden ZG - MC- Aq20 en onyx
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef MaxPowered het volgende:
YES, EINDELIJK HEB IK HEM
http://www.thotbott.com/?i=40513![]()
Ben rogue...maar voor hunter is tie ook perfect hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:15 schreef viezerdt het volgende:
[..]nice en grats. Ben je tank of rogue ^^ ?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:37 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Ben rogue...maar voor hunter is tie ook perfect hoor
heb jij een linkje naar een goede?quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:56 schreef viezerdt het volgende:
KaMo gwn ff een CC generator gebruiken, was bij de release namelijk ook zo met de gamecards waar je alsnog een CC voor moest invoeren ^^
Vraagje over de nordrassil server??quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef MaxPowered het volgende:
hmmm die van mij nu ook, Nordrassil...
Krijgen we nu extra dagen op onze account?? Of hoor dit bij de incidentele problemen waar ze geen vergoeding voor geven?
Nee, omdat de looks onwijs geil zijn, maar zonder dat zou ik er nog niet dood mee gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:54 schreef viezerdt het volgende:
[..]
hunter wep, want der zit agi op
![]()
?
true, je word denk k wel veel afgezeken als hunter maar als de tanks hem al hebben en niemand (rogues / fury warriors) hem wil zou ik het niet erg vinden als een hunter hem neemtquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, omdat de looks onwijs geil zijn, maar zonder dat zou ik er nog niet dood mee gevonden willen worden.
Nuja, maybe als Nature Resist item
Ik zit ook op Nordrassil. Welke faction speel je? Class/lvl?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:24 schreef MaxPowered het volgende:
hmmm die van mij nu ook, Nordrassil...
Krijgen we nu extra dagen op onze account?? Of hoor dit bij de incidentele problemen waar ze geen vergoeding voor geven?
Met Mortalis gaat het zover ik van ze meekrijg wel goed, ik zie in ieder geval vrij regelmatig Nefarians hoofd in Orgrimmar als sate-vlees dienen, en het is naast Horde Empire (aan horde kant) de enige die Nef neer krijgt. Waarschijnlijk zijn ze nu aan Naxx bezig of AQ40.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Vraagje over de nordrassil server??
Hoe gaat het met de Mortalis guild? (horde)
ashkandi is ook best goed voor hunters dacht ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:23 schreef Mister_T het volgende:
Ashkandi ging bij ons een keer naar een hunter
Onze guild heeft daar ook behoorlijk wat opmerkingen over gekregen
Maarja we hadden Ashkandi dan ook bij 70% van de neff kills
Hehehe, want ik las voor de 1.12 patch dat nordrassil aan het klagen was dat ze ge-owned werden in de Bg'squote:Op zaterdag 30 september 2006 22:16 schreef YPrue het volgende:
[..]
Met Mortalis gaat het zover ik van ze meekrijg wel goed, ik zie in ieder geval vrij regelmatig Nefarians hoofd in Orgrimmar als sate-vlees dienen, en het is naast Horde Empire (aan horde kant) de enige die Nef neer krijgt. Waarschijnlijk zijn ze nu aan Naxx bezig of AQ40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |