Ik neem mijn speedo meequote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
De een noemt het een ramp, de ander een geslaagd partijtje.
Trouwens nemen jullie allemaal je zwembroek mee, Benjamin en ik vertellen nog niet wat wij gaat doen....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Trouwens nemen jullie allemaal je zwembroek mee, Benjamin en ik vertellen nog niet wat wij gaat doen....![]()
Dude, 50 posts maar. Newbiequote:
Is Yvonne ook admin @ de meet of niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude, 50 posts maar. Newbie![]()
Nog een nieuwe regel.
Alleen mensen met een user# van 33.321 en lager mogen komen![]()
Worden we ook thuisgebracht?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Bulent, je gezicht smeltquote:
Yep en zij kan je ook nog een ban gevenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is Yvonne ook admin @ de meet of niet?
ik zie geen schuimquote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsjeblieft
AYRAN
1 pint plain yogurt
1 pint cold water
Salt to taste
Optional: 2 tablespoons crushed, dried mint
Pour yogurt into a bowl and beat until smooth, add water and continue beating until thoroughly blended, or combine in an electric blender and blend until smooth. Season to taste with salt and dried mint. Chill thoroughly and serve in tall glasses, with ice
[afbeelding]
ja, en jullie krijgen nog een zakje snoepquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
man of vrouw? we hebben vrouwentekort
Noem mij geen stuk aubquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef muhammad_ali het volgende:
Heren waarom maken we niet een lijstje met mensen die op de meet gaan komen. Dat maakt het voor mij iig een stuk overzichtelijker...
"Als je weer wilt eten mail maar over een week" ?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep en zij kan je ook nog een ban geven![]()
Ja, ik wacht nog op mensen die zich aanmelden in op, volgende topic komt met een lijstjequote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef muhammad_ali het volgende:
Heren waarom maken we niet een lijstje met mensen die op de meet gaan komen. Dat maakt het voor mij iig een stuk overzichtelijker...
ennuh trigger zorg jij er voor dat de marrokaanse deel van fok! ook bekend is met deze meeting?
Dat wordt dan een meeting met jou, Emel en mijquote:Op donderdag 28 september 2006 12:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nog een nieuwe regel.
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Als je weer wilt eten mail maar over een week" ?
wat ben ik dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wordt dan een meeting met jou, Emel en mij
In het vorige topic kwam dit ter sprake, heheheh. Had je dat gelezen???quote:
uhm, het is jij en ikquote:Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensen die FOK! ontdekten voordat het populair werd onder BrEeZaHs zoals Triggerquote:Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, als je mij maar niet vergeet want ik kom toch.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog op mensen die zich aanmelden in op, volgende topic komt met een lijstje
Jup, ga contact leggen met andere moslims
Ik ken fok ook al een tijdje. Heb alleen een paar naamsveranderingen gehad...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mensen die FOK! ontdekten voordat het populair werd onder BrEeZaHs zoals Trigger![]()
Kameleon dat je d'r bentquote:Op donderdag 28 september 2006 12:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken fok ook al een tijdje. Heb alleen een paar naamsveranderingen gehad...
newbies, allemaalquote:Op donderdag 28 september 2006 12:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mensen die FOK! ontdekten voordat het populair werd onder BrEeZaHs zoals Trigger![]()
daar ben ik makkelijk in hoorquote:
Heb ik het weer gedaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
daar ben ik makkelijk in hoorik hoef geen date met iemand die met anderen aanrommelt
Welnee, we zijn Trigger gewoon vreselijk aan het pestenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
daar ben ik makkelijk in hoorik hoef geen date met iemand die met anderen aanrommelt
Nu verlaat jij mij ookquote:Op donderdag 28 september 2006 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, we zijn Trigger gewoon vreselijk aan het pesten
je wil toch 4 vrouwen?quote:
Als echte moslim mag je 7 vrouwen hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef Emel het volgende:
[..]
je wil toch 4 vrouwen?
ik trek me terug dan
hoe is het verder?
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nog een nieuwe regel.
Het worden een steeds meerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:42 schreef saban het volgende:
[..]
Als echte moslim mag je 7 vrouwen hebben![]()
Gast, heb je geld overquote:Op donderdag 28 september 2006 14:42 schreef saban het volgende:
[..]
ik ben te mondig om dat niet te pikkenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:42 schreef saban het volgende:
[..]
LAAAN, doe es ff niet voor 19.30quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef Megalomaniac het volgende:![]()
[afbeelding]
Manti
[afbeelding]
Barbunya
[afbeelding]
Lahmacun
[afbeelding]
Baklava
[afbeelding]
Sutlac
[afbeelding]
Sigaraborek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-.-' nu heb ik honger...
Tis een complotquote:Op donderdag 28 september 2006 14:40 schreef Emel het volgende:
[..]
je wil toch 4 vrouwen?
ik trek me terug dan
hoe is het verder?
Ontkennen is zinlooszzzzzzzzzzquote:
erkennen niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ontkennen is zinlooszzzzzzzzzz
trauma'squote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef Emel het volgende:
ik word genegeerdhehe ik ben pleite weer jongens
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef Emel het volgende:
ik word genegeerdhehe ik ben pleite weer jongens
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Emel het volgende:
effe eten klaarmaken
ik maak blunders zeg. Vandaag Turkse clienten op intake. Ik:"kan ik u koffie of thee aanbieden?"
Is geen blunder, hier in Den Haag roken ze gewoon hoor....quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Emel het volgende:
effe eten klaarmaken
ik maak blunders zeg. Vandaag Turkse clienten op intake. Ik:"kan ik u koffie of thee aanbieden?"
Nog heel veel kwartier...quote:
Matig hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Emel het volgende:
effe eten klaarmaken
tis een automatisme, ik bied ieder client wat te drinken aan. Moet het even afleren bij mijn moslimclienten.quote:
Hehe dat is makkelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:31 schreef Emel het volgende:
ik hoef niet te koken. Ik krijg maaltijd bezorgd![]()
ajb geen beestenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:42 schreef saban het volgende:
[..]
Hehe dat is makkelijk.
Kan je niet even wat levende krekels of sprinkhanen erbij vragen? Kom thuis en al mijn krekels zijn dood![]()
Kan me niet voorstellen dat ze daar boos om worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:30 schreef Emel het volgende:
[..]
tis een automatisme, ik bied ieder client wat te drinken aan. Moet het even afleren bij mijn moslimclienten.
En je beestje eet alleen maar levende dingetjes natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 18:42 schreef saban het volgende:
[..]
Hehe dat is makkelijk.
Kan je niet even wat levende krekels of sprinkhanen erbij vragen? Kom thuis en al mijn krekels zijn dood![]()
Ach we moeten gewoon niet vergeten dat er verschillende mensen zijn en culturen. Zo heb ik me handen eens gewassen aan tafel in een grote kom water waarvan ik dacht daarom is het er. Er bleken kleine bijna niet zichtbare kreeften in te zitten levend het eten dus. In Japan eet men dus dingen die idd nog leven.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
En je beestje eet alleen maar levende dingetjes natuurlijk
ze worden ook niet boos. Ik voel me alleen een beetje beschaamdquote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze daar boos om worden.
LOL blijf je aan de gang?quote:
echt niet!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kom op man, je lijkt er wel op![]()
quote:
waar hou jij je mee bezig zeg?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, als je haar gezicht van zijkant pakt lijken jullie echt wel op elkaar.
Je was aan het styleren toen je een pasfoto moest makenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef Emel het volgende:
[..]
waar hou jij je mee bezig zeg?
ik heb geen stijl haar
ok gezichtsbouw lijkt wel op mijquote:Op donderdag 28 september 2006 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je was aan het styleren toen je een pasfoto moest maken
Heb het dan wel over je gezicht he, met haar kan je alle kanten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |