Zal vast wel via USB aan te sluiten zijn toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... komt die HDIP camera nou toch nog? Gaat toch lastig worden met die ene ethernet aansluiting die is overgebleven.
Die Eyetoy2 zal inderdaad vast wel via een gewone USB 2.0 aansluiting met de PS3 verbonden worden, maar dan is het geen IP-camera meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
Zal vast wel via USB aan te sluiten zijn toch?
Kan ook gezien worden als netwerk verbindingquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die Eyetoy2 zal inderdaad vast wel via een gewone USB 2.0 aansluiting met de PS3 verbonden worden, maar dan is het geen IP-camera meer.
IP over USB is heel goed mogelijk, maar het hele idee achter een IP-camera is een beetje zinloos als je USB als interface gebruikt voor je camera. Dan heb je helemaal geen IP meer nodig voor de communicatiequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Tain het volgende:
Kan ook gezien worden als netwerk verbindingAls ik mijn telefoon aansluit via USB zie ik ook een extra netwerkverbinding verschijnen
1 USB poort is in principe ook prima geschikt voor HD, maar misschien dat de camera en via UTP en via USB aangesloten kan wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
IP over USB is heel goed mogelijk, maar het hele idee achter een IP-camera is een beetje zinloos als je USB als interface gebruikt voor je camera. Dan heb je helemaal geen IP meer nodig voor de communicatie
En het (oude) verhaal was dat de 3 gigabit ethernet poorten van de (2005-)PS3 uitermate geschikt waren voor HD.
Eens even kijken... 1920 x 1080 x 24bit x 30fps = 1.492.992.000 bit/sec aan rauwe pixelinformatie. Da's teveel voor USB.... da's zelfs teveel voor gigabit ethernet!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef Tain het volgende:
1 USB poort is in principe ook prima geschikt voor HD, maar misschien dat de camera en via UTP en via USB aangesloten kan worden
Je komt ietsje bandbreedte tekort jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eens even kijken... 1920 x 1080 x 24bit x 30fps = 1.492.992.000 bit/sec aan rauwe pixelinformatie. Da's teveel voor USB.... da's zelfs teveel voor gigabit ethernet!
Sowieso vind ik een UTP aansluiting op een camera al heel gek klinkenquote:Het is in ieder geval duidelijk dat het geen camera wordt die ongecomprimeerde HD-beelden naar de PS3 stuurt. Verder denk ik niet dat 'ie en een USB en een UTP aansluiting krijgt. Het zal wel gewoon een USB webcam worden net als de eyetoy1, maar dan met iets betere kwaliteit
Eh? Volgens mij spelen miljoenen mensen patience enz op hun pc. En ja dat is ook gamen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik vind console exclusive een exclusive Retuobak, wat je verder ook blaat boeit me niet echt.
Feit is gewoon dat veel mensen niet op de pc gamen, dat het kan is wat anders. Er kan wel meer.
Dus voor die mensen is het een exclusive, en ik weet zeker dat dat het grootste deel is. Als je dan ook nog eens leest wat er met Alan Wake allemaal nodig is om mooi te kunnen gamen dan zullen dat er steeds minder worden.
En zo weinig exclusives heeft de X360 nou ook weer niet. GoW, Mass Effect, Mistwalker games, Forza, Kane & Lynch, Viva Pinata en zo zijn er nog wel meer die niet op de PC komen.
Is fakequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:28 schreef SToRM81 het volgende:
Heb je deze setup voor in de Best Buy al gezien:
[afbeelding]
Mogen ze hier in de buurt ook wel doen![]()
Zo gaan de verhalen ja... maar ik verwacht er niet teveel van. Feit blijft dat je 2 "ogen" nodig hebt om fatsoenlijk diepte te kunnen zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
was het niet zo dat deze eye-toy 3D ging?
Ik geloof dat ik daar nog een berichtje op games.fok.nl heb gezien over een patent vanuit het Israëlische leger, dat het met slechts één oog mogelijk is. Ik zoek hem even op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo gaan de verhalen ja... maar ik verwacht er niet teveel van. Feit blijft dat je 2 "ogen" nodig hebt om fatsoenlijk diepte te kunnen zien.
Ja dat vage patent herinner ik me nog ja... maar daar verwacht ik dus niet teveel van!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik geloof dat ik daar nog een berichtje op games.fok.nl heb gezien over een patent vanuit het Israëlische leger, dat het met slechts één oog mogelijk is. Ik zoek hem even op.
-edit- tada: [Gerucht]Heeft Sony nog een troef achter de hand?
Bron: klikquote:1) It's quiet like a sleeping baby. A barely audible hum. With the TV on you simply can't hear it at all.
2) It's heavy like a planet. No, really. It's impossible to pick up with one hand.
3) It's shiny like a mirror. In fact, it's impossible to take a photograph of it without the flash spanging every picture into a starburst mess. And therefore it's massively prone to fingerprintage too, with the tiny amount of dust in the office magically attaching itself to its surface in seconds.
4) The PS3 joypad is very light and the tilt system is very responsive. We like.
5) The start up is amazingly fast. And game load times were faster than expected. In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue.
6) Andy's fingers kept sliding off the shoulder buttons. But that's because his fingers are slippery.
Things to note:
1) The speed the machine sucks the disc in. Wow!
2) The PS3 start up sound - it's like an orchestra tuning up. Cool.
3) The similarity between the PS3 interface and the PSP interface.
4) Watch out for the first recorded lifting of the PS3's flaps.
5) Listen out for the fact that Sony don't officially have a name for the 'PS' button in the middle yet.
6) And check out those flashing blue and green lights. Groovy.
Staan toch wel wat positieve punten in.. Vooral dat hij lekker stil is klinkt als muziek in de orenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:24 schreef SToRM81 het volgende:
PSM3 heeft een PS3 in bezit en hier zijn wat punten die ze opvielen:
[..]
Bron: klik
Filmpje waarin de bootup te zien is en hoe snel de PS3 een game kan laden: klik
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:07 schreef Diablos79 het volgende:
Staan toch wel wat positieve punten in.. Vooral dat hij lekker stil is klinkt als muziek in de orenwant hoe leuk en goed de xbox360 ook is, het is en blijft wel een herrie ding.
Euh...quote:In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP.
In het filmpje duurt het ook nog vrij lang vind ik, je krijgt een aantal seconden niks anders te zien dan een compleet zwart scherm en daarna krijg je nog het loading scherm van het spel ipv het menu volgens mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh...Volgens mijn ervaring duurde het opstarten van een PSP game nogal lang
Verder prima zaken, gewicht boeit niet, fundering in onze flat is goed
Het enige wat echt boeit zijn de laadtijden tijdens het spelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het boeit voor een console ook verder niet echt, ik zet altijd mn consoles aan voordat ik mezelf op de bank installeer met een glas KC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |