abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:44:47 #151
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42243468
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:34 schreef Panick het volgende:

[..]

Bullshit .
Grotendeels dan, de spellen die uiteindelijk niet op de PC uitkomen zijn zowat op een hand te tellen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42243849
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Grotendeels dan, de spellen die uiteindelijk niet op de PC uitkomen zijn zowat op een hand te tellen.
Blue Dragon, Lost Odyssey, Gears of War, Fable 2, Halo 3, Gears of War, Cry On, Forza 2
En dat is from the top of my head.
Ben je alien toevallig? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:26:54 #153
145074 Diablos79
pi_42244655
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef Panick het volgende:

[..]

Blue Dragon, Lost Odyssey, Gears of War, Fable 2, Halo 3, Gears of War, Cry On, Forza 2
En dat is from the top of my head.
Ben je alien toevallig? .
En jij denkt dat Fable 2 en Halo 3 niet op de pc komen?
je hebt er trouwens 2x GoW instaan dus das al dubbel op
Tuurlijk zijn er games die alleen op de 360 komen, maar dat zijn er in verhouding veel minder dan voor PS3.
pi_42244868
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er games die alleen op de 360 komen, maar dat zijn er in verhouding veel minder dan voor PS3.
Gears of War komt uiteindelijk ook wel op de PC, J. Allard zei het zelfs al eens.
pi_42248502
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Zoals het er nu uitziet gaat de PS3 de 360 met gemak verslaan in Japan.
Ik heb het in mn stukje ook niet gehad over de Japanse markt mbt de X360. Die strijd gaan ze gewoon niet winnen.
quote:
En Sony en Nintendo vind ik deze generatie ook al verder uiteen liggen dan de vorige. Dus de support zal van daaruit ook wel weer enorm worden denk ik zo
Een game als RE5 kan MS al bijna nietmeer exclusief krijgen, omdat dat spel zo enorm gewild is in Japan en de PS3 daar gewoon veel meer vertegenwoordigd gaat zijn
RE5 komt gewoon op de X360 hoor.
pi_42255321
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
Amiga ftw!
Amiga
Speedball2, Moonstone, Superfrog
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef alex4allofyou het volgende:
RE5 komt gewoon op de X360 hoor.
Ik zeg toch niet dat die m niet krijgt. Ik zei niet exclusief Dat gaat ze teveel centen kosten denk ik zo...
PSN id: NL_SToRM
pi_42260469
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Amiga
Speedball2, Moonstone, Superfrog
[..]

Ik zeg toch niet dat die m niet krijgt. Ik zei niet exclusief Dat gaat ze teveel centen kosten denk ik zo...
speedball2 en moonstone, geweldige spellen waren dat zeg, zoiets als speedball 2 lijkt me wel wat online. Superfrog ken ik gek genoeg niet. Nog een aantal toppers van amiga tijd:
Project-x, Lotus esprit, Double Dragon en Dogs of war, geweldige spellen waren dat.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_42261324
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef SToRM81 het volgende:

Maar je redenatie klopt dan gewoon niet, jij stelde dat de Xdoos minder support kreeg dan de PS maar ik zie momenteel het tegenovergestelde, GTA die op de Xdoos komt, Assasins Creed die toch niet exclusief is voor de PS en ga zo maar door.

MS zet de aanval in op Amerikaans georienteerde games volgens mij.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:50:17 #159
145074 Diablos79
pi_42262698
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar je redenatie klopt dan gewoon niet, jij stelde dat de Xdoos minder support kreeg dan de PS maar ik zie momenteel het tegenovergestelde, GTA die op de Xdoos komt, Assasins Creed die toch niet exclusief is voor de PS en ga zo maar door.

Als het gaat om het totaal heeft de Xbox minder support dan de PS. Alleen komt veel support van de PS uit japan, en de meeste van die spellen zullen wij hier nooit zien.
pi_42262861
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zolang ze niet aangekondigd zijn, is het niet zo. Was dat hier niet ook het geval met AC? .
En kijk hoe lang het duurt voor HALO2 op de PC komt, ik denk dat we in dat geval wel kunnen spreken van een exclusive heur .
Tuurlijk zijn er in verhouding minder, maar je overdreef gewoon met dat alles ook op de PC komt.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:04:26 #161
145074 Diablos79
pi_42263013
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef Panick het volgende:

[..]

Zolang ze niet aangekondigd zijn, is het niet zo. Was dat hier niet ook het geval met AC? .
En kijk hoe lang het duurt voor HALO2 op de PC komt, ik denk dat we in dat geval wel kunnen spreken van een exclusive heur .
Tuurlijk zijn er in verhouding minder, maar je overdreef gewoon met dat alles ook op de PC komt.
Ach ja je gaat vanzelf mee overdreven als je al dat pr gelul hoort van Sony, MS en Nintendo
pi_42263161
De tering het zit Sony ook echt niet mee met die accu's: Tweakers berichtje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42263309
Nee, dat is een fikse kostenpost voor het bedrijf.
Hopelijk gaat het de komende jaren weer wat beter met Sony, laatste jaren gaat het toch met alle behalve de gamesdivisie behoorlijk matig.
pi_42263532
AC gezien op X06, zag er goed uit op de 360, idem op de PS3 denk ik. Toffe game hoor.
pi_42275688
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik had het meer over de Japanse markt, daarbuiten liggen de verhoudingen wel anders ja
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef masterdave het volgende:

[..]

speedball2 en moonstone, geweldige spellen waren dat zeg, zoiets als speedball 2 lijkt me wel wat online. Superfrog ken ik gek genoeg niet. Nog een aantal toppers van amiga tijd:
Project-x, Lotus esprit, Double Dragon en Dogs of war, geweldige spellen waren dat.
Speedball 2 online zou echt gruwelijk gaaf zijn.
" Ice cream! Ice cream! "
pi_42278570
quote:
Kutaragi on 360, Wii: "We don't care"
Despite admitting PS3 production problems, Sony Computer Entertainment president says he's not concerned about the next-gen competition.

Last week Sony Computer Entertainment president Ken Kutaragi delivered the keynote address at the 2006 Tokyo Game Show. As usual, he appeared confident, laying out his long-term vision for how the PlayStation 3 will take over many functions traditionally performed by the PC.

As for the PlayStation 3 launch, Kutaragi let Sony Computer Entertainment America president Kaz Hirai lay down the nuts and bolts in a video interview with GameSpot. However, the so-called "Father of the PlayStation," whose English is limited, did speak very briefly with British trade magazine MCV about the looming next-gen conflict.

When asked his opinion of the PS3's competitors, Microsoft's Xbox 360 and Nintendo's Wii, Kutaragi was blunt. "We don't care," he flatly told the trade.

But while he was confident about the PS3's chances, the executive also admitted that the console's launch was not exactly going according to plan. "Right now...we can't manufacture enough blue laser diodes for our PlayStation 3s," he said, "But we will resolve that."

Blu-ray diode production problems pushed back the PS3's European launch to March 2007. The console is still set to go on sale in Japan November 11 and in North America November 17. However, its day-one inventory has been drastically cut from 2 million units to just 100,000 units in Japan and 400,000 units in the US and Canada.
.

Of zoals Engadget mooi zei.
quote:
Ken "CE-Oh no he didn't! Part XIII - Kutaragi"

[ Bericht 2% gewijzigd door Panick op 01-10-2006 13:39:15 ]
pi_42279024
De nieuwste 1up show is online: http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462

Vooral het stuk over Lair waar ze laten zien wat de Cell kan is erg interessant
pi_42304176
Ratchet & Clank: Fall of Man?
Nieuw deel voor Zone of the Enders

ik zie twee nieuwe redenen om een PS3 in huis te halen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_42304267
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Ratchet & Clank: Fall of Man?
Nieuw deel voor Zone of the Enders

ik zie twee nieuwe redenen om een PS3 in huis te halen
Ik zie er 1, maar wel een goede reden, ratchet & clank
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42304391
Ik zie er ook maar één, meppen met robots ftw.
pi_42304451
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:06 schreef Retuobak het volgende:
Ik zie er ook maar één, meppen met robots ftw.
Als het net zo leuk is als die zone of the enders die ik heb
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42304616
PS3 kiosk die enkel demos draait in Japan. Hij is....Gigantisch...

OK, en als nu iemand ff 'Also Sprach Zarathustra' draait:

EDIT: Ondanks dat 'ie veel te groot is vind ik hem er wel...opvallend...uitzien. Jammer dat je er niet op kunt spelen.
pi_42306131
Heb je deze setup voor in de Best Buy al gezien:

Mogen ze hier in de buurt ook wel doen
pi_42306165
quote:
HDIP Camera coming January 2007
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_42308871
Hmmm... komt die HDIP camera nou toch nog? Gaat toch lastig worden met die ene ethernet aansluiting die is overgebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')