quote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef Robertje het volgende:
met zo'n instelling ben je sowieso al kansloos
ja daar was ik toch mee bezigquote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef Stiffmaster het volgende:
Get a Job !!!
Om 10:30 was er al een andere uitzendkracht ter plekke?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:43 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Mja, het was strak ingepland... een half uur na mij kwam de volgende.
Waarheen leidt de wegquote:Op donderdag 28 september 2006 11:47 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Zegt de ouwe die de richting is kwijt geraakt![]()
Iedereen aan het werk of naar school? Ik weet het niet, maar je krijgt volgens mij verdomd veel reacties op je topic, dus denk dat er genoeg mensen zijn die bijvoorbeeld in wisseldiensten werken. En: de taxu chauffeurs staan altijd voor je klaar!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Iedereen is toch aan het werk of naar school, dwaas
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef Deetch het volgende:
Hij is wel naar zijn gesprek gegaan en aangenomen. Zo hoort het.
Nieuwe baan
Ik heb tenminste een richting....jij bent rijp voor een inrichting.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:47 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Zegt de ouwe die de richting is kwijt geraakt![]()
Ga je me nu "dissen" met je rap?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een richting....jij bent rijp voor een inrichting.
Ja want dat is hun werkquote:Op donderdag 28 september 2006 11:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Iedereen aan het werk of naar school? Ik weet het niet, maar je krijgt volgens mij verdomd veel reacties op je topic, dus denk dat er genoeg mensen zijn die bijvoorbeeld in wisseldiensten werken. En: de taxu chauffeurs staan altijd voor je klaar!
Je had je band al lang kunnen plakkenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:14 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ga je me nu "dissen" met je rap?![]()
Maar je was te lui om de reparatiekit te pakkenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:01 schreef Robertje het volgende:
[..]
Je had je band al lang kunnen plakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |