De ubersexueel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw wat is dan 2006 Sjors? de lompe boer
quote:Metroseksuelen zijn ijdele watjes die de hele dag in de spiegel loeren en luisteren naar vrouwen en tijdschriften. Types die angstvallig hip proberen te blijven. De uberseksueel is sensueler, reist meer en houdt van cultuur. Hij maakt zelf wel uit wat hij aan doet en koopt. De 'uberrr' heeft respect voor vrouwen. Echter in tegenstelling tot de Metroseksueel praat hij ze niet de oren van het hoofd, maar scheurt ze liever aan stukken. "Het is de meest aantrekkelijke, zowel fysiek als geestelijk, de meest dynamische en meest overrrompelende man van zijn generatie."
Of een 8 jaar oude Seat Ibizaquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
Een beanie dus. Als de helm afgaat gaat de beanie op. Petjes zijn voor in een 10 jaar oude volkswagen Golf GTI.
Je beanie over je helm. Dat wordt helemaal de shit deze winterquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef RichardX het volgende:
Ik had vorig jaar een zeer vette donkerblauwe K2 beanie met rode sterren, maar nu heb ik ook een helm je weet toch.. Die helm is natuurlijk niet zo wreed. Wat moet ik nu doen? Jullie kunnen me vast advies geven wat hip gaat zijn aankomende winter? Beanie op de piste en helm in de kroeg? Andersom? Allebei? Allebei niet?![]()
![]()
![]()
Je hebt ook van die beanies die bedoelt zijn als mode dingetje. hoef je dus niet op te hebben als je aan het boarden bent enzo. Ik heb er zo 1. Die zijn helemaal niet warm maar ze zorgen er wel voor dat je haar niet te zien isquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef ForumGek het volgende:
Gouden tip, neem een pet mee voor tijdens de lunch/kroeg. Ben je niet zó winters gekleed, maar heb je toch een aardig hoofd. Doorgaans beter dan zonder opgemaakt haar ergens zitten !![]()
Dat denkt die mislukte crackdealer ook, dat hij er best hip uitziet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:55 schreef Komakie het volgende:
Btw XL, petjes zijn helemaal niet voor GTI-gastjes. Of niet allemaal. Ik heb ook caps (klinkt vetter) die prima te dragen zijn zonder dat je er gelijk als een mislukte crackdealer uit ziet.
Wat is er mis met mijn muts?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef Snowbie het volgende:
Nu er opeens allemaal vrouwenvragengesteld worden kan ik het niet laten om me er ook even mee te bemoeien...ben wel blij dat ik niet de enige ben die het belangrijk vind welke kleuren een board heeft (heb meteen jullie suggesties namelijk gecheckt op graphics!)
...
Wat betreft de bindingen van Komakie ben ik het eens met Rnej, de groene zijn zeker cool maar geen combi met de kleuren van je board...en volgens mij kan je beter een nieuwe kleur beanie aanschaffen dan andere bindingen kiezen...ennuh in alle modebladen etc wordt bruin nog steeds het nieuwe zwart genoemd dus met die jas zit het wel goed
...
Tnx nog voor de adviezen over de boardlengtes enz ik ga vanavond maar weer eens voor een 145...eens kijken hoe dat gaat...
Ik vind je echt gemeen zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:58 schreef XL het volgende:
[..]
Dat denkt die mislukte crackdealer ook, dat hij er best hip uitziet.![]()
Nee, maar serieus... een petje kan best hoor.... op de tennisbaanquote:
nee man, dan heb je een bandana op. Net als Dickie Normanquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:14 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, maar serieus... een petje kan best hoor.... op de tennisbaan![]()
Ja beanie over je helm! Dat wordt lastig met mij, heb al een groot hoofd met XL helm dus dat wordt dan een beanietent eroverheen ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je beanie over je helm. Dat wordt helemaal de shit deze winter
[..]
Je hebt ook van die beanies die bedoelt zijn als mode dingetje. hoef je dus niet op te hebben als je aan het boarden bent enzo. Ik heb er zo 1. Die zijn helemaal niet warm maar ze zorgen er wel voor dat je haar niet te zien is
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef Basje_B het volgende:
[..]
straks rijd heel fok op oude boarden van komakie![]()
awesome msn. wel de webcam aan he en breezahadresjes wisselen
Heb helemaal niet gezegd dat je zwarte beanie fout is! Maar als je alles wil matchen is mijn tip dat een nieuwe beanie een makkelijker/goedkopere optie is, logisch tochquote:En durf eens te zeggen dat me zwarte fout is want die heb ik net gekocht
Kortom, jij als vrouw zegt dat ik de witte moet nemen? (nooit vrouwen tegenspreken op mode gebied. Of iig meestal niet )
Op een wit board worden het sowieso geen zwarte bindingen. Daarnaast heb ik daar al een setje vanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef beerke het volgende:
Dick Norman is de koning![]()
Maar euhm, worden het nu de groene, de witte of de zwarte Cartels. En gaat die Rome überhaupt nog door, Komakie?
Beanies heb ik al genoeg. Ik blijf zo bezigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:37 schreef Snowbie het volgende:
[..]
Heb helemaal niet gezegd dat je zwarte beanie fout is! Maar als je alles wil matchen is mijn tip dat een nieuwe beanie een makkelijker/goedkopere optie is, logisch toch...en ja, ik denk dat de witte bindingen het vetst zullen staan...
Geen eigen spul kopen als je net begonnen bent is onzin. als je een board ontgroeid bent kun je altijd nog door verkopen. We hebben tegenwoordig daar hele mooie opties voor zoals Marktplaats.quote:Nog een vraag trouwens, ben gisteren even wezen zoeken en heb een Burton Feather 143 '05/'06 gevonden met Burton Stiletto bindingen voor ¤479,-...zoals gezegd ben ik nog een redelijke nitwit op dit gebied..is dit een goede deal of kan ik beter nog ff verder kijken?
Daarnaast hoor ik van mensen om me heen dingen als "je moet nog geen eigen spul kopen als je net begonnen bent", "je kunt beter eerst testen" etc....maar is het niet zo dat ik als redelijke beginner gewoon een doorgroeiboard kan aanschaffen...daar dan vanzelf aan ga wennen en dan daarna bij aanschaf van een vervolgboard meer kan gaan letten op wat ik precies wil...dat weet ik nu toch nog niet?...
En hoe doe ik dat dan? Gisteren op een 145 ipv 140 gereden, dat ging prima...maar hoe weet je nou wat echt de goede lengte is?...quote:alleen ff de goeie lengte uitzoeken
Je bent toch 1.63m?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:35 schreef Snowbie het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat dan? Gisteren op een 145 ipv 140 gereden, dat ging prima...maar hoe weet je nou wat echt de goede lengte is?...
Dat is afhankelijk van je gewicht en lengte. Vrouwenboards zijn ook anders dus voor ons is het ook maar een beetje inschatten. Je eigen ervaring is hierin het meeste waard. Ik vind de maten die je noemt kort, ik weeg helemaal niet veel meer dan jij en rijd 15cm langere planken. Ik ben dan wel weer een kop groter, maar volgens mij heeft gewicht meer invloed dan lengte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:35 schreef Snowbie het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat dan? Gisteren op een 145 ipv 140 gereden, dat ging prima...maar hoe weet je nou wat echt de goede lengte is?...
Vrouwenboards zijn lichter als mannen en iets anders gefabriceerd zodat vrouwen minder kracht hoeven te zetten om te kunnen draaien. 144 cm lijkt me ideaal voor haar maar zoals XL ook al zei. Welke lengte het beste aanvoelt voor jou moet je nemen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:58 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je gewicht en lengte. Vrouwenboards zijn ook anders dus voor ons is het ook maar een beetje inschatten. Je eigen ervaring is hierin het meeste waard. Ik vind de maten die je noemt kort, ik weeg helemaal niet veel meer dan jij en rijd 15cm langere planken. Ik ben dan wel weer een kop groter, maar volgens mij heeft gewicht meer invloed dan lengte.
Heb je sex met mannen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef ForumGek het volgende:
Nu iedereen toch zo op gang is met het aanmeten/adviseren van boards ga ik mijzelf ook maar eens laten adviseren !
Ik had afgelopen jaar het gevoel dat mijn F2 plankje wat aan de grote/stijve kant is. Ik krijg hem nauwelijks op z'n tail/nose, en wanneer het lukte koste het gewoon erg veel kracht. Naar mijn gevoel moet ik dus meer naar een freestyle georiënteerd board gaan kijken, en ook een aantal cm korter. Mijn schoenen gaan zeer binnenkort vervangen worden (vanwege heel-lift, doet echt fakking pijn na 1 dag boarden, en dan wordt het de rest van de week alleen maar erger). Mijn stats:
- sex: man
- Gewicht: +- 60 kg
- Lengte: =-170cm
- Schoenmaat: 39.
Mijn huidige board is dus 156, aangezien ik ook wat meer freestyle wil gaan doen zal ik richting de 147/150 gaan lijkt mijzelf. Maar ik zou graag jullie opinie willen !
Mooie jasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:17 schreef Basje_B het volgende:
Onder het motto "hoe fouter hoe beter" heb ik bod gedaan.
http://www.marktplaats.nl(...)D50002271%26bid%3D15
Maar jou techniek zal ongetwijfeld ook wat beter zijn dan die van haar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:58 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je gewicht en lengte. Vrouwenboards zijn ook anders dus voor ons is het ook maar een beetje inschatten. Je eigen ervaring is hierin het meeste waard. Ik vind de maten die je noemt kort, ik weeg helemaal niet veel meer dan jij en rijd 15cm langere planken. Ik ben dan wel weer een kop groter, maar volgens mij heeft gewicht meer invloed dan lengte.
die feather is hoop ik wel van 06/07 anders betaal je er teveel voor hoor...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:37 schreef Snowbie het volgende:
[..]
Heb helemaal niet gezegd dat je zwarte beanie fout is! Maar als je alles wil matchen is mijn tip dat een nieuwe beanie een makkelijker/goedkopere optie is, logisch toch...en ja, ik denk dat de witte bindingen het vetst zullen staan...
Nog een vraag trouwens, ben gisteren even wezen zoeken en heb een Burton Feather 143 '05/'06 gevonden met Burton Stiletto bindingen voor ¤479,-...zoals gezegd ben ik nog een redelijke nitwit op dit gebied..is dit een goede deal of kan ik beter nog ff verder kijken?
Daarnaast hoor ik van mensen om me heen dingen als "je moet nog geen eigen spul kopen als je net begonnen bent", "je kunt beter eerst testen" etc....maar is het niet zo dat ik als redelijke beginner gewoon een doorgroeiboard kan aanschaffen...daar dan vanzelf aan ga wennen en dan daarna bij aanschaf van een vervolgboard meer kan gaan letten op wat ik precies wil...dat weet ik nu toch nog niet?...
Klopt, nieuwe model+bindingen is ongeveer net zo duur...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
die feather is hoop ik wel van 06/07 anders betaal je er teveel voor hoor...
Uiteraard een goede optie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:57 schreef beerke het volgende:
Komakie, je zou gewoon naar de shop moeten gaan als je het board gaat halen. Dan natuurlijk ook aan de verkoper vragen of je de zowel de witte als de groene Cartel er een keer op mag zetten. Dan zie je welke set het vetst is. En als je nou echt niet kan kiezen... dan neem je ze toch gewoon allebij
Cellblock ligt in het centrum. Op loopafstand van centraal. Vergeet ook niet beneden te kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:20 schreef beerke het volgende:
Gewoon proberen of je het bij Hot Zone kunt declareren
Maar Komakie, jij bent redelijk bekent bij Cell Block he? Ik ben aankomende donderdag in Utrecht en wil daar wel even gaan kijken als ik tijd heb. Is die toko een beetje goed te bereiken vanaf het CS?
Vrij makkelijk te bereiken. Zoals Bas al zei op loopafstand.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:20 schreef beerke het volgende:
Gewoon proberen of je het bij Hot Zone kunt declareren
Maar Komakie, jij bent redelijk bekent bij Cell Block he? Ik ben aankomende donderdag in Utrecht en wil daar wel even gaan kijken als ik tijd heb. Is die toko een beetje goed te bereiken vanaf het CS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |