abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:35:31 #181
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42507518
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:00 schreef XL het volgende:
Met die Field Jacket in Roasted Brown schrijf je wat mij betreft de mogelijkheid tot groen af. Groen/wit is geen optie bij de bruin/zand-tinten. Alleen camouflage-groen zou nog kunnen, maar deze kleur groen/wit is veel te klinisch. Ook de bruin/witte vind ik er niet supermooi bij, door het wit. Wit vind ik niet echt een kleur om met die bruin/zand-tinten te combineren.
Metrosexualiteit is zoooo 2005
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:36:32 #182
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42507546
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:31 schreef XL het volgende:

[..]

als de kleuren waarmee je kunt gaan combineren.
zie vorige post
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:43:54 #183
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42507750
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Metrosexualiteit is zoooo 2005

Hoe fouter de combinatie hoe beter daarom de groene

je hebt toch wel een afwijkende kleur beanie he
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:09:16 #184
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42508378
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:43 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Hoe fouter de combinatie hoe beter daarom de groene

je hebt toch wel een afwijkende kleur beanie he
Een blauw met witte en een blauw knotje erop
En een geheel zwarte. Die is lekker makkelijk te combineren

btw wat is dan 2006 Sjors? de lompe boer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42508533
Die groene Cartels. De kleur vj kleding doet er niet toe. Je ziet toch je bindingen niet als op je board staat. Hoogstens is de capstrap te zien. . Daarnaast (om maar een duit in dit homo-onderwerp te doen) die bruin en zand tinten en andersoortige van camo kleuren kunnen echt niet meer dit seizoen..
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:27:04 #186
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42508813
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een blauw met witte en een blauw knotje erop
En een geheel zwarte. Die is lekker makkelijk te combineren

btw wat is dan 2006 Sjors? de lompe boer
Knotjes erop worden het helemaal dit jaar net als groen (had ik dat al gezegd?) en de gangstar look inclusief shaun mondkapjes

oja en de core merken Rome, Bataleon, stepchild, neversummer

STEEZZZZZZZZZZZZZZZ je weet toch
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:28:45 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42508854
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef Kentaro het volgende:
Die groene Cartels. De kleur vj kleding doet er niet toe. Je ziet toch je bindingen niet als op je board staat. Hoogstens is de capstrap te zien. . Daarnaast (om maar een duit in dit homo-onderwerp te doen) die bruin en zand tinten en andersoortige van camo kleuren kunnen echt niet meer dit seizoen..
Je wordt bedankt. Ik heb net een roasted brown jas gekocht

anyway, Ik zat ff naar die Cartel Black White reverse te kijken. Niet dat ik die er op zou willen hebben, maar ik kan nergens een plaatje vinden van allebij de bindingen. Want ik zou toch zweren dat bij de ene binding de bovenkant wit was, onderkant zwart en bij de andere binding precies andersom

En ik kan het niet vinden op een site. Is wel een beetje een misleidend foto'tje dan....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:36:28 #188
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42509075
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

anyway, Ik zat ff naar die Cartel Black White reverse te kijken. Niet dat ik die er op zou willen hebben, maar ik kan nergens een plaatje vinden van allebij de bindingen. Want ik zou toch zweren dat bij de ene binding de bovenkant wit was, onderkant zwart en bij de andere binding precies andersom

En ik kan het niet vinden op een site. Is wel een beetje een misleidend foto'tje dan....
bruin/zand gaat nooit meer verloren, dat is de punk van snowboarden geworden.
Dat krijg je nooit meer dood. Het camouflage gebeuren dat is over, maar de kleur overleeft de hype waar hij mee opkwam hoor

Er staan toch in de Burton-catalogus toch van die kleurtabellen, met wat wel en niet bij elkaar past dit seizoen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:38:10 #189
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42509125
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Deze?
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:39:22 #190
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42509161
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:36 schreef XL het volgende:

[..]

Dat krijg je nooit meer dood. Het camouflage gebeuren dat is over, maar de kleur overleeft de hype waar hij mee opkwam hoor

Er staan toch in de Burton-catalogus toch van die kleurtabellen, met wat wel en niet bij elkaar past dit seizoen.
Heel veel mensen heb dat in die tijd gekocht. Vind nog wel mooi ook.
Oranje broeken bijlf je ook altijd zien. Skiers dachten toen vet hip te zijn maar helaas en daar zit je dan met je oranje broek
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:40:19 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42509192
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:36 schreef XL het volgende:

[..]

Gelukkig ik schrok al...
Ik heb alleen de Burton catalogus niet. Ik heb die catalogus nooit begrepen. Op internet kijken vind ik veel makkelijker en kun je meer info over het board vinden. Zelfs op de site van Burton zelf...
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:38 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Deze?
[afbeelding]
jep, die
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:58:31 #192
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42509773
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gelukkig ik schrok al...
Ik heb alleen de Burton catalogus niet. Ik heb die catalogus nooit begrepen. Op internet kijken vind ik veel makkelijker en kun je meer info over het board vinden. Zelfs op de site van Burton zelf...
[..]

jep, die
Af en toe bladeren is ook wel lekker. Lees liever de krant op papier dan online.

Ik vind die andere 2 keuzes mooier als die zwarte maar zwart past wel weerbij je muts. Welke kleur boots heb je? en past dat bij je goggel?
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:13:03 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42510178
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:58 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Af en toe bladeren is ook wel lekker. Lees liever de krant op papier dan online.

Ik vind die andere 2 keuzes mooier als die zwarte maar zwart past wel weerbij je muts. Welke kleur boots heb je? en past dat bij je goggel?
ohw die zwarte zou ik niet op een wit board zetten.
Het ging me er meer om dat de andere binding van dat setje volgens mij andersom is qua kleur.

Dit is trouwens mijn goggle:

En ik heb zwarte schoenen straks. Nieuwe Driver X'tjes
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:17:31 #194
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42510304
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

ohw die zwarte zou ik niet op een wit board zetten.
Het ging me er meer om dat de andere binding van dat setje volgens mij andersom is qua kleur.

Dit is trouwens mijn goggle:
[afbeelding]

En ik heb zwarte schoenen straks. Nieuwe Driver X'tjes
my bad. verkeerd begrepen.
wel vaag dan 2 verschillende kleuren

dit is de enige Oakley die ik mooi vind. die met die grote gaten in frame vind ik echt lelijk
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:45:59 #195
71115 Rnej
I walk the line
pi_42513063
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:49 schreef Komakie het volgende:

[..]
geblaat
wat doe je met je ouwe gear?
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:03:37 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42513602
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

wat doe je met je ouwe gear?
Me oude cartelbindingen gaan op me Malolo. Op die manier hoef ik nooit me bindingen te verwisselen

Me schoenen zijn redelijk afgereden.
Me board heb ik nog geen bestemming. Als iemand hem wil kopen kan hij hem voor weinig meekrijgen. Base is nog prima in orde. bovenkant zitten redelijk wat krassen op. Maar verder in prima staat.

Als niemand hem wil hebben, gaat hij mee naar Gerlos om af te raggen als de sneeuw slecht is ofzo
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:12:17 #197
71115 Rnej
I walk the line
pi_42513826
ik heb wel interesse in je baron es hoor

hangt er maar vanaf wat je ervoor wil hebben.... staalkant heel?
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:15:54 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42513953
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef Rnej het volgende:
ik heb wel interesse in je baron es hoor

hangt er maar vanaf wat je ervoor wil hebben.... staalkant heel?
Uiteraard is alles heel.
Tenminste... voor zover ik weet. Ik kan hem nog wel ff voor je nakijken....

Hoeveel ik ervoor wil hebben heb ik nog niet over nagedacht.

terwijl ik dit type krijg ik een verzoek van msn van ene Rnej...
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:26:22 #199
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42514320
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Uiteraard is alles heel.
Tenminste... voor zover ik weet. Ik kan hem nog wel ff voor je nakijken....

Hoeveel ik ervoor wil hebben heb ik nog niet over nagedacht.

terwijl ik dit type krijg ik een verzoek van msn van ene Rnej...
straks rijd heel fok op oude boarden van komakie

awesome msn. wel de webcam aan he en breezahadresjes wisselen
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:31:51 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42514511
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef Basje_B het volgende:

[..]

straks rijd heel fok op oude boarden van komakie

awesome msn. wel de webcam aan he en breezahadresjes wisselen
Ik heb nog een Burton Triumph 04/05 169cm hier liggen in redelijk goede staat. Wat krassen op de bovenkant maar verder prima in orde.
Als iemand hem voor weinig wil hebben weet je me te vinden.
pi_42516850
Nu er opeens allemaal vrouwenvragen gesteld worden kan ik het niet laten om me er ook even mee te bemoeien...ben wel blij dat ik niet de enige ben die het belangrijk vind welke kleuren een board heeft (heb meteen jullie suggesties namelijk gecheckt op graphics!) ...

Wat betreft de bindingen van Komakie ben ik het eens met Rnej, de groene zijn zeker cool maar geen combi met de kleuren van je board...en volgens mij kan je beter een nieuwe kleur beanie aanschaffen dan andere bindingen kiezen ...ennuh in alle modebladen etc wordt bruin nog steeds het nieuwe zwart genoemd dus met die jas zit het wel goed ...

Tnx nog voor de adviezen over de boardlengtes enz ik ga vanavond maar weer eens voor een 145...eens kijken hoe dat gaat...
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:02:39 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42517333
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef Snowbie het volgende:
ennuh in alle modebladen etc wordt bruin nog steeds het nieuwe zwart genoemd dus met die jas zit het wel goed ...
Eat that, Kentaro! en zij kan het weten!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42518046
Cool, denken vanuit homo-perspectief ! !

In iedergeval kan die krijtgestreepte broek in geen enkel geval. Dit is gewoon niet te combineren met een groene of bruine binding, en al helemaal niet met een bruine jas.

Het idee van je outfit is dat je niet té donker bent, alles donker is niet mooi. De jas is al besteld, dus hier valt niks meer op aan te passen, alleen je broek nog, schoenen zijn ook al zo goed als zeker. Je broek moet dus een lichte kleur worden, denk aan lichtgrijs ofzo, wit is iets te kwetsbaar. Rood kan in principe ook wel maar vind ik persoonlijk een slechte combo met bruin. Ik houd eigenlijk helemaal niet van bruine jassen in het algemeen, maar dat terzijde.

Voor de bindings zou ik voor de wit/groen gaan. Kies daarbij een leuke grijstint als broek met zwarte bindingen en het is allemaal super !

Een gekleurde muts zou niet gek zijn daarbij !
Fingerspitzgefühl
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:35:55 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42518590
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef ForumGek het volgende:
Cool, denken vanuit homo-perspectief ! !

In iedergeval kan die krijtgestreepte broek in geen enkel geval. Dit is gewoon niet te combineren met een groene of bruine binding, en al helemaal niet met een bruine jas.

Het idee van je outfit is dat je niet té donker bent, alles donker is niet mooi. De jas is al besteld, dus hier valt niks meer op aan te passen, alleen je broek nog, schoenen zijn ook al zo goed als zeker. Je broek moet dus een lichte kleur worden, denk aan lichtgrijs ofzo, wit is iets te kwetsbaar. Rood kan in principe ook wel maar vind ik persoonlijk een slechte combo met bruin. Ik houd eigenlijk helemaal niet van bruine jassen in het algemeen, maar dat terzijde.

Voor de bindings zou ik voor de wit/groen gaan. Kies daarbij een leuke grijstint als broek met zwarte bindingen en het is allemaal super !

Een gekleurde muts zou niet gek zijn daarbij !
zwart op bruin kan beter dan grijs op bruin hoor

Op bruin draag je geel of beige, eventueel rood.

Het probleem met uitleggen is dat ik er best homofiel naar kan kijken, maar dat ik geen namen van kleuren ken. Ik bedoel, de ene rood is de andere niet

Dus toch maar even de Burton catalogus erbij. Daar noemen ze die rood die bij bruin past Brimstone of Burnt Adobe. Het geel dat erbij past noemen ze Dijon of Dune. In de Technosexual-sectie doen ze zelfs groen en bruin bij elkaar
pi_42518977
http://www.visibone.com/color/chart_847.gif

http://www.pagetutor.com/common/bgcolors1536.png

Kleur overzichten (vooral bedoeld voor bij het maken van websites maar ook gewoon een handig overzicht)
pi_42519041
Ik had vorig jaar een zeer vette donkerblauwe K2 beanie met rode sterren, maar nu heb ik ook een helm je weet toch.. Die helm is natuurlijk niet zo wreed. Wat moet ik nu doen? Jullie kunnen me vast advies geven wat hip gaat zijn aankomende winter? Beanie op de piste en helm in de kroeg? Andersom? Allebei? Allebei niet?
pi_42519413
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef RichardX het volgende:
Ik had vorig jaar een zeer vette donkerblauwe K2 beanie met rode sterren, maar nu heb ik ook een helm je weet toch.. Die helm is natuurlijk niet zo wreed. Wat moet ik nu doen? Jullie kunnen me vast advies geven wat hip gaat zijn aankomende winter? Beanie op de piste en helm in de kroeg? Andersom? Allebei? Allebei niet?
Een helm in de kroeg? Wat ben je allemaal van plan te doen daar

Helm op piste, puur omdat het veiliger is, beanie in de kroeg, of gewoon niets in de kroeg...
pi_42520345
Gouden tip, neem een pet mee voor tijdens de lunch/kroeg. Ben je niet zó winters gekleed, maar heb je toch een aardig hoofd. Doorgaans beter dan zonder opgemaakt haar ergens zitten !
Fingerspitzgefühl
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:23:08 #209
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42520449
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef ForumGek het volgende:
Gouden tip, neem een pet mee voor tijdens de lunch/kroeg. Ben je niet zó winters gekleed, maar heb je toch een aardig hoofd. Doorgaans beter dan zonder opgemaakt haar ergens zitten !
Een beanie dus. Als de helm afgaat gaat de beanie op. Petjes zijn voor in een 10 jaar oude volkswagen Golf GTI.
pi_42520575
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef XL het volgende:

[..]

Een beanie dus. Als de helm afgaat gaat de beanie op. Petjes zijn voor in een 10 jaar oude volkswagen Golf GTI.
Of gewoon een pot gel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')