Ik zou voor dat laatste gaan. Welke chick wil nou nog half uur lopen voordat ze eindelijk bij haar leraar in bed kan liggen waar ze dagen voor gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:25 schreef Komakie het volgende:
kut hey...
Ik net me chef gesproken. Hij wilde indelingen van kamers maken. ik mag er nog een weekje over nadenken, maar hij wil mij in het "sprookjesbos" plaatsen. Klinkt erg stoer. Enige jammere is, dat het een half uur lopen (misschien nog meer) vanuit het dorp is. verder wel een heel relaxt huisje en volgens mij krijg ik dan zelfs een kamer alleen
Ik kan trouwens ook een kamer in het dorp krijgen, maar dat is waarschijnlijk alleen een kamer. Dit is echt een huis (met een aantal andere leraren natuurlijk) met een keuken, woonkamer en slaapkamers enzo
Daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:29 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik zou voor dat laatste gaan. Welke chick wil nou nog half uur lopen voordat ze eindelijk bij haar leraar in bed kan liggen waar ze dagen voor gewerkt heeft.
Kan je je gear bij de piste in de buurt laten? zo nee dan helemaal voor die laatste kamer.
Ik vind het de meerprijs wel waard. mijn CX kan nog wel een seizoen mee. Die gasten van duivestijn ZM hebben hem echt perfect opgeknapt, echt niet gewoon als je hem voor en na zag. En dan volgend seizoen of einde seizoen en Custom Custom X. Niet deze maar gewoon een vet eigen getekend ontwerp of iets.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
maar zo'n customized board is wel vet maar ja, voor 200+ euro ga ik er niet 1 maken en bestellen
langlaufen? :pquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:45 schreef Komakie het volgende:
Vriend van me zei net dat ik een fiets moest meenemenMaar ja, met een halve meter poeder is het lastig fietsen....
hangt ervan af. Als je er iets anders voor moet laten dan is het niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
langlaufen? :p
maarreh, die series13 ... t hangt er maar net vanaf hoe je met je board omspringt... mijn T6 hangt het grootste deel van de tijd aan de muur, dus dan is een mooi plaatje op zich niet mis
maar als je veel op je plank staat en hij toch dik onder de gebruikssporen zit... tsjah.. is het dan de moeite?
haha komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:51 schreef Komakie het volgende:
Het is mij nog nooit gebeurt, maar ik ken wel de verhalen. Een keer zat een meisje helemaal buiten het dorp. Gast helemaal met haar meegelopen. Aan het einde zei ze heel makkelijk "bedankt voor het thuis brengen, doei"
Hij heeft nog niet eens een zoen gehad![]()
Ze staan het hele jaar in de weg, tegen een muur in mijn kamer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef RichardX het volgende:
Nu kan een 'normaal' persoon in een 'normale' omgeving helaas niet het hele jaar boarden. Ik ben wel benieuwd waar jullie je board dan laten? Doe je hem in een boardbag en stopt hem ver weg in de kast? Hang je hem boven je bed zodat je er het hele jaar van kan 'genieten'? Gebruik je het buiten het seizoen als boekenplank? Zet je er wieltjes onder zodat je het als skateboard kan gebruiken? Zet je hem op je imperiaal het hele jaar, zodat je altijd snel je auto kan pakken en naar de sneeuw kan racen zonder te denken waar je board ligt? Ik ben benieuwd!
40cm is op een onderlaag van ijs best ok. Je kunt lekker een beetje boarden en je hebt lekkere grip. Grote voordeel is dat je niet onverwacht op een steen ofzo kunt zitten (hoewel dat bij een gletser sowieso niet snel kanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef Rnej het volgende:
[..]
langlaufen? :p
maarreh, die series13 ... t hangt er maar net vanaf hoe je met je board omspringt... mijn T6 hangt het grootste deel van de tijd aan de muur, dus dan is een mooi plaatje op zich niet mis
maar als je veel op je plank staat en hij toch dik onder de gebruikssporen zit... tsjah.. is het dan de moeite?
ohja... NOG 7 DAGEN TOT KAPRUN!!! EN ER IS 40 CM SNEEUW GEVALLEN!!!
nu is 40 cm niet gigantisch veel, maar wel het verschil tussen ijsrijden of niet... in corbier had ik 70 cm dit voorjaar en dat was prima
:D
WOOOHOO!!!
1 van mijn oude boards (eigenlijk oudste board. Nitro Magnum uit 2000 ofzo) hangt aan de muur. Ik ben er ooit eens mee begonnen om er stickers op te plakken. Toen heb ik er nog een paar keer op gereden en daarna aan de muur gehangen. Nu doe ik er nog steeds regelmatig een sticker bij en verder blijft hij daar hangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef RichardX het volgende:
Nu kan een 'normaal' persoon in een 'normale' omgeving helaas niet het hele jaar boarden. Ik ben wel benieuwd waar jullie je board dan laten? Doe je hem in een boardbag en stopt hem ver weg in de kast? Hang je hem boven je bed zodat je er het hele jaar van kan 'genieten'? Gebruik je het buiten het seizoen als boekenplank? Zet je er wieltjes onder zodat je het als skateboard kan gebruiken? Zet je hem op je imperiaal het hele jaar, zodat je altijd snel je auto kan pakken en naar de sneeuw kan racen zonder te denken waar je board ligt? Ik ben benieuwd!
ik denk dat 40 cm betekent dat de meeste ranzigheid wel weg is eigenlijk.. tis niet de eerste keer dat ik op een klein laagje sneeuw staquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
40cm is op een onderlaag van ijs best ok. Je kunt lekker een beetje boarden en je hebt lekkere grip. Grote voordeel is dat je niet onverwacht op een steen ofzo kunt zitten (hoewel dat bij een gletser sowieso niet snel kan)
Maar je T6 gaat nog wel vies worden en stuk. Je moet hem toch een keer gebruiken als je voor het eggie gaat boarden
Die van mij is nog een seizoen ouder. 04/05quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef RichardX het volgende:
Ah toevallig had ik dat Rixon systeempje ook gevonden, Steven. Het kost zo weinig en is er toch ook speciaal voor bedoeld. Die haakjes van Komakie komen daar vast wel bij in de buurt. Het scheelt toch weer ruimte als ie ergens hangt ipv naast je PC staan 'in de weg' etc..
Komakie: die Triumph was me ook aanbevolen bij DS als geschikt board voor mij. Helaas was er geen geschikte maat meer anders was het een mooie aanbieding (¤250,- voor het 05/06 exemplaar). Ik neem aan dat die van jou die in de garage ligt ook al een ouder exemplaar is?
Ik zeg alleen maar: Een snowboard is een gebruiksvoorwerp en als hij stuk is, koop je een nieuwe. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk dat 40 cm betekent dat de meeste ranzigheid wel weg is eigenlijk.. tis niet de eerste keer dat ik op een klein laagje sneeuw sta
de gletsjer was sowieso niet erg ijzig heb ik gehoord ... dus nu zijn de sneeuwcondities best goed voor oktober!
en dat ik die T6 moest gaan gebruiken heb ik wel vrede mee hoor, alleen indoor was k er echt voorzichtig mee maar op een piste is het niet zo druk met kneuzen/beginners en staan niet overal ijzeren hekjes enzo
base kan gevuld worden en staalkanten kunnen geslepen worden.. boeiend
Ik weet niet wat je precies voor ogen hebt, maar een seizoen in de sneeuw is natuurlijk wel te gek. Als je veel kunt boarden maakt het bijna niet uit wat voor werk je moet doen toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:21 schreef XL het volgende:
De kans op mijn seizoen in de sneeuw is fors kleiner geworden.
Waar ik op mikte gaat niet lukken, ik weet niet of ik voor iets anders een half jaar wil offeren.
Mijn kunstwerk wat doe je!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar: Een snowboard is een gebruiksvoorwerp en als hij stuk is, koop je een nieuwe. Zo simpel is het.![]()
Al een zwaardere boarder in dit topic geweest?quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:34 schreef DrukVout het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een snowboard cursus gehad in Spaarnwoude. Ik vond het eigenlijk zo gaaf dat ik de winter erna naar Frankrijk ben geweest om te boarden in La Plagne. En ik vond het echt enorm cool om te doen.
Na wat indoor banen ga ik van de winter wer op vakantie, waarschijnlijk frankrijk ofzo met de trein.
Alleen ik ga denk ik een eigen board, bindingen en schoenen kopen.
Maar waar moet ik op letten.
Zaterdag wel bij een extreem grote Intersport geweest in Leiden en daar hadden ze een 50% korting staan. Maar dan staan er boarden van 150,- tot 450,-
Maar wat voor lengte moet ik nemen? Ik ben een 1,92m en een 95kilo schoon aan de haak
Waar moet ik verder op letten? Wat voor bindingen moet ik nemen? etc etc.
Iemand met een site waar ik het een en ander op kan lezen?
112 kiloquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Al een zwaardere boarder in dit topic geweest?
gezien je lengte, gewicht en schoenmaat denk ik dat je het beste een Burton Vapor kunt nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef Snowbie het volgende:
Sinds begin dit jaar ben ik ook begonnen met snowboarden (in Frankrijk en Zwitserland) en heb ondertussen in NL een cursus op een rolbaan gehad en ben nu elke week in een koelkast (zoals jullie dat hier zo mooi noemen) te vinden...Omdat ik komend seizoen van plan ben 3x (!!) op wintersport te gaan lijkt het erop dat het aanschaffen van eigen gear misschien wel een goed idee is...
Maar omdat ik nieuw ben in de snowboard wereld heb ik een hoop vragen...is het wel slim om nu al een eigen board, schoenen etc. te kopen? En zo ja, wat voor soort, waar moet ik op letten, welke shops raden jullie aan en ga zo maar door...
Alle antwoorden, tips en adviezen zijn welkom!
Jij hebt jouw eigen materiaal toch, en je hoeft ook geen lessen neem ik aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:15 schreef ForumGek het volgende:
Heeft er iemand tips voor websites waar je goedkoop een wintersport vakantie kan boeken? Ik kan ze namelijk niet vinden. Je moet vaak met meerdere mensen gaan wil het goedkoop uitkomen. En met goedkoop bedoel ik dan -¤300. Of is dat sowieso al onmogelijk ?
Ohja, graag een busreis, 10 dagen, incl. skipas, ontbijt is ook relaxt. Avondeten hoeft niet.
Ik heb inderdaad mijn eigen spulletjes, en les is ook niet noodzakelijk nee. Maar ik ben toch wle opzoek naar een leuk gebied waar je gewoon goedkoop naartoe kan gaan. En omdat ik vaker dan 1 keer wil gaan lijkt het mij handig om dan lekker goedkoop te gaan, dan blijfth et ook nog leuk !quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij hebt jouw eigen materiaal toch, en je hoeft ook geen lessen neem ik aan. Dan hangt het alleen nog van de periode af waarin je gaat. Moet het toch niet moeilijk zijn om een beetje redelijke prijs voor een reis te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |