Er is hier sprake van discriminatiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
nee...van inteelt lees ik net!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is hier sprake van discriminatie![]()
De tram naar Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 18:40 schreef versabommie het volgende:
Halloooooo Luitjes! Heb ik nog wat gemist vandaag?![]()
![]()
![]()
Een groot complotquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Einde discussiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...van inteelt lees ik net!![]()
Vanmiddag nog nietquote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?![]()
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbrandenquote:
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt isquote:
gebeurdquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt is
Zit een B-faculteit hier op loopafstand met atoombunker en chemische douche dus zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbranden
Heb je ook een chemische douche thuis ?
Was er sprake van een date dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
Attentie attentie
![]()
Als bommels straks klaar is met eten en douchen......
DO NOT MENTION HIS DATE!!! ...ik herhaal.....DO NOT MENTION HIS DATE!!!
dank voor uw aandacht.......![]()
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......quote:Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er sprake van een date dan?
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Day het volgende:
[..]
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.![]()
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
Day is m'n excuusnegertquote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day is m'n excuusnegert
En ze is lief
Hij was bang dat hij niet aan de zwaar gespannen verwachtingen kon voldoenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......![]()
Nee, maar wel grote tie..quote:Op donderdag 28 september 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?![]()
Nu heb ik me toch al die tijd bewust afzijdig gehouden in het: "50 handtekeningen voor de tie......van Day topic"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |