Er is hier sprake van discriminatiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
nee...van inteelt lees ik net!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is hier sprake van discriminatie![]()
De tram naar Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 18:40 schreef versabommie het volgende:
Halloooooo Luitjes! Heb ik nog wat gemist vandaag?![]()
![]()
![]()
Een groot complotquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Einde discussiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...van inteelt lees ik net!![]()
Vanmiddag nog nietquote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?![]()
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbrandenquote:
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt isquote:
gebeurdquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt is
Zit een B-faculteit hier op loopafstand met atoombunker en chemische douche dus zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbranden
Heb je ook een chemische douche thuis ?
Was er sprake van een date dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
Attentie attentie
![]()
Als bommels straks klaar is met eten en douchen......
DO NOT MENTION HIS DATE!!! ...ik herhaal.....DO NOT MENTION HIS DATE!!!
dank voor uw aandacht.......![]()
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......quote:Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er sprake van een date dan?
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Day het volgende:
[..]
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.![]()
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
Day is m'n excuusnegertquote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day is m'n excuusnegert
En ze is lief
Hij was bang dat hij niet aan de zwaar gespannen verwachtingen kon voldoenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......![]()
Nee, maar wel grote tie..quote:Op donderdag 28 september 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?![]()
Nu heb ik me toch al die tijd bewust afzijdig gehouden in het: "50 handtekeningen voor de tie......van Day topic"quote:
quote:
Verkeerd topicquote:Op donderdag 28 september 2006 19:29 schreef ioor het volgende:
De manier waarom Semih tegen Tijn praat is echt absurd, ik hoop echt dat hij er maandag uit gaat.
Okay ..ff snel dan ...voordat bommels terug is van douchen en eten...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef KRIBBET het volgende:
Aangezien ik geen zin heb om alles terug te lezen.......
Hoe was de lunch gegaan Flugeltje en Bommie![]()
Wat is het toch ook een vuile vieze @$#^&^%$^Ik zou als ik Flugeltje was hem gelijk een ban gevenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Okay ..ff snel dan ...voordat bommels terug is van douchen en eten...![]()
Fluggs heeft 3 uur tevergeefs in de doughnut shop op de grote markt zitten wachten op bommels.
16 doughnuts/ 3 warme chocomel en 5 milkshakes verder kreeg fluggs eindelijk een SMSje.....niets geen uitleg of excuses...alleen deze harteloze woorden "ik kom niet...bommie" ....alsof dat arme mens dat zelf inmiddels nog niet doorhad.![]()
Ik kan het niet helpen, Kribsquote:Op donderdag 28 september 2006 19:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter u gezocht
Krijg er rode vlekken van
![]()
Ah mooi.......dus ik ben in staat het beest in je los te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, Kribs![]()
Je kent me inmiddels toch wel een beetje, lieve, stille en bescheiden Day, nooit een onvertogen woord, altijd voor iedereen een luisterend oor. Maar dit, tja, hoe zal ik het zeggen. Het komt door Jappie. Iets in hem brengt dit naar boven. Ik kan mezelf niet tegenhouden.![]()
Blame it on Jappie![]()
Joh, misschien zit jij gewoon te diep met je kop in de kliko!quote:
Wat zou je denken?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
Day wat heb je over de DGK gezegd, ik kan het wel raden, maar vraag het toch maar even
Tis idd eigenlijk te triest voor woorden; maar laten we er maar niet al te lang over doorgaan........hij schijnt zich te willen beroepen op een soort van emotionele blackout en wil het er niet meer over hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een vuile vieze @$#^&^%$^Ik zou als ik Flugeltje was hem gelijk een ban geven![]()
Er zijn genoeg posts van hem te vinden die op of net over het randje waren![]()
Het moet toch niet gekker worden zeg, je laat een dame toch niet zomaar zitten![]()
Als in violaquote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, misschien zit jij gewoon te diep met je kop in de kliko!
Ik neem hem niets kwalijk ik wil nu juist weten hoe hij dat voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 28 september 2006 19:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, Kribs![]()
Je kent me inmiddels toch wel een beetje, lieve, stille en bescheiden Day, nooit een onvertogen woord, altijd voor iedereen een luisterend oor. Maar dit, tja, hoe zal ik het zeggen. Het komt door Jappie. Iets in hem brengt dit naar boven. Ik kan mezelf niet tegenhouden.![]()
Blame it on Jappie![]()
Vertel, hoe doe je datquote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah mooi.......dus ik ben in staat het beest in je los te maken.....mmmmm
![]()
![]()
Anders bel je hem even terug dat je in Arnhem zit ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ff weg, meneer Flugel belt, z'n fiets is gejat en ik mot 'm ff ophalen...
HEAR HEAR!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga nu toch maar een handtekening plaatsen want de nieuwsgierigheid begint het te winnen![]()
Ja lekker heur, ff de dag van je af laten glijdenquote:
Een blackout.. zou noem ik voortaan ook als ik niet weg mag van mijn vrouwquote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis idd eigenlijk te triest voor woorden; maar laten we er maar niet al te lang over doorgaan........hij schijnt zich te willen beroepen op een soort van emotionele blackout en wil het er niet meer over hebben.![]()
![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis idd eigenlijk te triest voor woorden; maar laten we er maar niet al te lang over doorgaan........hij schijnt zich te willen beroepen op een soort van emotionele blackout en wil het er niet meer over hebben.![]()
![]()
Jij kan sowieso niet weg, want als het goed is ligt die doblo elke keer op zijn dank!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een blackout.. zou noem ik voortaan ook als ik niet weg mag van mijn vrouw![]()
![]()
Dit was de laatste keer dat ik het erover had![]()
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah mooi.......dus ik ben in staat het beest in je los te maken.....mmmmm
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |