Feestquote:
Waar kom je vandaan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekkerben net terug van een wereldreis
![]()
mijn route vandaag:quote:
quote:Of liever ....wat heb je gekocht![]()
Achterwiel ook in goes gekocht ?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn route vandaag:
[afbeelding]
Arnhem-Goes-Deventer-Arnhem
motor is afgesteldecht meesters daar in Goes
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
striping pulk ik er zaterdag afmaar vind het zelf echt 10 keer beter
Vergeet de custom smilies niet, site 1 en site 2quote:Op donderdag 28 september 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben verslagje aan het typen
Zijn allemaal in divxquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
Is 't een ander achterwiel![]()
@Gawaine: Kan jij die afleveringen van House, de serie die nu op SBS6 draait, op DVD drukken?
Is ook goedquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zijn allemaal in divx![]()
kan je dat hebben ?
Persoonlijk vind ik het veel kilometers en daar is de prijs ook naar mischienquote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Ik ben tegen een kandidaat hier in de buurt aangelopen:
http://www.limburgmobiel.nl/zoek/advertentie.php?voertuig=m&v_id=25849
Kmstand 64973... valt dat nog een beetje binnen de proporties?
Vandaag kwam nog een mailtje van de rijschool: ipv 1 december afrijden is het verplaatst naar 13 november
65.000 is lijkt veel voor motoren, maar ik denk wel acceptabel bij een Diversion en de bijbehorende rijstijl. Het is iig geen motor waarvan je verwacht dat de eigenaar continu aan het toerenbeuken isquote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Vandaag kwam nog een mailtje van de rijschool: ipv 1 december afrijden is het verplaatst naar 13 november
zijn veel km'squote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef MouseOver het volgende:
Hi
Echt goedkoop is het niet.. ik heb me voorgenomen er iig nog 200 euro af te krijgen onder het motto "het wordt winter en de stand is vrij hoog, daar is met inruil vast ook wel rekening mee gehouden". Maar dan iets subtieler dan. Die "prijsverlaging" staat alleen op de website, ik ben vanmiddag even daar naar binnengedoken en toen stond er alleen een 1499 bordje.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het veel kilometers en daar is de prijs ook naar mischien
- Vorkpoten controlerenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Echt goedkoop is het niet.. ik heb me voorgenomen er iig nog 200 euro af te krijgen onder het motto "het wordt winter en de stand is vrij hoog, daar is met inruil vast ook wel rekening mee gehouden". Maar dan iets subtieler dan. Die "prijsverlaging" staat alleen op de website, ik ben vanmiddag even daar naar binnengedoken en toen stond er alleen een 1499 bordje.
Ik moest eerst even aan rood wennen, maar eigenlijk is het best mooi. Zo komen de lijnen mooier uit dan in groen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Hee MouseOver deze is ook wel erg mooi he?![]()
Ik kan het nou niet zien maar volgens mij zag ik de vorige keer op het terras dat je stalen remleidingen hadquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Hee MouseOver deze is ook wel erg mooi he?![]()
Ik weet nog wel een leuke ragbike voor 650 Euroquote:Op donderdag 28 september 2006 23:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat die te mooi is om hier in the ghetto voor de deur te zetten
ja dat kloptquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan het nou niet zien maar volgens mij zag ik de vorige op het terras dat je stalen remleidingen had![]()
Ik zie ze nou ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan het nou niet zien maar volgens mij zag ik de vorige op het terras dat je stalen remleidingen had![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat die te mooi is om hier in the ghetto voor de deur te zetten
Yepquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan het nou niet zien maar volgens mij zag ik de vorige keer op het terras dat je stalen remleidingen had![]()
Was ik vergeten te vragen![]()
Was trouwens niet op het terras maar bij de Aprilia meneer![]()
Deze cijfers zijn van de periode dat jij er nog niet werkzaam was, ik hoop dat ze volgende jaar nog deel uitmaken van de lijstquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Winnaars Deloitte Technology Fast 50 2006
"50 snelstgroeiende technologiebedrijven van Nederland"
En wie staat er op plekje 6? Jawel, mijn stagebedrijf![]()
Heb het prima naar mijn zin daar, heerlijk bedrijf![]()
Het begon als vervanging voor m'n scooter..quote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke ragbike voor 650 Euro![]()
Wat ben je van plan om te rijden? Daarmee bedoel ik, hoe ga je de motor gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |