Van mij mag ze er ook uit...Hou niet zo van meepratersquote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ja he...sjaan moet gewoon stoppen met roken...o, nee maandag eruit![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft t over "een team zijn".
Please.
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik zit planmatig toch wel nuchter in elkaar. Die zei al dat ze de laatste shift moeten gebruiken om goed te tellen.
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Lekker dat gekrabbel van Rik als je een koptelefoon hebt :-)
Nou kan je wel zeggen. Krijg er gewoon jeuk vanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.![]()
Welnee. Kappers weten van heel veel een beetje. Ik wil niet zeggen dat hij dom is, maar de slimste? Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
Tijn is slim bezig...gewoon erbij gaan zitten. Hij weet denk ik dondersgoed dat er anders achter z'n rug om gepraat is en gepraat zal worden. Dat tie d'r gewoon bij gaat zitten is ook gelijk een teken dat tie niet uit de weg gaat voor Semih.
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisterenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.
Als je dan over roddelen wil praten, moet je beide partijen ervan beschuldigen.
Ze proberen beide hun gelijk te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |