quote:Op woensdag 27 september 2006 20:54 schreef most_wanted het volgende:
Haha, remlof als ONZ mod. Het was zeker óf Bassie óf Remlof?
Haha, nee gefeliciteerd.[afbeelding]
Geloof me, je hebt nog minder kans dan ik... en ik wil niet eens meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef KaMo het volgende:
Boh gek nu ik nog!
Jaaaa!! 7 modjes.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Als ze nou gewoon Bupa en Stofje weer terugzetten...
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
SESquote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Mastertje het volgende:
welk subforum is deze baggeraar moderator van geworden?
Waarom moet je nou steeds een grapje maken over SESquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Mastertje het volgende:
oh je bent niet jarig
Doe eens lief tegen je medemodje?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom moet je nou steeds een grapje maken over SES!
Remlof als mod!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen je medemodje?
ey, wat gek bij quoten valt de a wegquote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
Hoer
Alle 28 ?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef TwyLight het volgende:
Ff een vertrouwenstest, ff me notes vragen
Zou ik dat ?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zou je niet doorvertellen.
Bupatihquote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Maar remlof is een toffe usertquote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben niet dol op bier.quote:
Bupatih, dat lekkere ventje waar je ooit dit over zei:quote:
quote:
16 november 2005quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih, dat lekkere ventje waar je ooit dit over zei:
[..]! Dus ook jij vindt Bupatih tof
.
12 juli 1862quote:
Braafquote:
We hebben een verader in ons middenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Renesite het volgende:
Ik ben niet dol op bier.
Doe me maar een bacardi cola ofzo
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Yvonne stop eens met baggeren!
Een Bupa-smiliequote:
Kusjequote:
Leg hem om!!11einzquote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
We hebben een verader in ons midden
Dat is wel 2 dagen na de canonisatie van de HH. Paulus Miki en gezellenquote:
Ik stuur remlof op je af hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kusje
[..]
Leg hem om!!11einz
Vandaar dat ik dat wel humoristisch vond.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is wel 2 dagen na de canonisatie van de HH. Paulus Miki en gezellen
Precies. Maar dan heb je een soort van excuus om dag en nacht achter de PC te zitten. Geweldig toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Pracissor het volgende:
Ik vraag me overigens ten diepste af, om men zich moet verheugen met het modschap op Fok.
Is dat niet, een soort van ultiem bewijs, dat je je teveel met een forum als Fok bezighoudt.
Je hebt meer posts dan mijquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Pracissor het volgende:
Ik vraag me overigens ten diepste af, om men zich moet verheugen met het modschap op Fok.
Is dat niet, een soort van ultiem bewijs, dat je je teveel met een forum als Fok bezighoudt.
Neequote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Pracissor het volgende:
Goeie argumentatie, wel.quote:
daar had ik geen excuus voor nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Precies. Maar dan heb je een soort van excuus om dag en nacht achter de PC te zitten. Geweldig toch?
Je hebt alleen een excuus nodig als je vrienden hebt..quote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Precies. Maar dan heb je een soort van excuus om dag en nacht achter de PC te zitten. Geweldig toch?
Met 23 posts per dag heb je me snel ingehaald hoor.quote:
Stop nu het nog kan!quote:
Goed topic.quote:
Jij haalt de koffie dus ?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:02 schreef remlof het volgende:
niet schrikken, ik ben gewoon het vijfde wiel aan de onzin-wagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |