Omdat ze meer een soort 352 gingen spelen. Buys en Drenthe konden er lekker overheen knallenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dat zou je zeggen he...
maar gister stond Greene dus best heel vaak als de laatste man, en werd het opbouwen puur aan de backs overgelaten.![]()
hij is op linksback al beter dan alle zooi die we in 10 jaar hebben gehadquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoef Gio niet zo nodig in Rotterdam te zien. Hij is geen speler ala Cocu
hij is geen cocu, maar wel een hele grote versterking voor (zeker dit) Feyenoord. Hij staat niet voor niets bij Barca en NL vaak in de basis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net of hij linksback komt te spelen als hij naar Feyenoord komtquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij is op linksback al beter dan alle zooi die we in 10 jaar hebben gehad
True... belachelijk dat hij niet eerder de kans heeft gehad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk een echte verdediger. Tackles (op de bal meestal), wint alle kopduels...als Koeman m maar laat staan.
Ze moeten wel in de rij aansluiten... Van 11 september (oud nieuws dus, ik weet het):quote:
Is die site serieus te nemen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:11 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ze moeten wel in de rij aansluiten... Van 11 september (oud nieuws dus, ik weet het):
http://www.fansfc.com/tot(...)ws.asp?newsid=157395
Wacht maar tot de winterstop, dan halen we Lazovic en Janssen naar de Kuipquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hofs naar liverpool dan kunnen jullie van dat geld Theo Janssen kopen wat juliie zo graag willen dan maakt Vitesse dubbel winst
![]()
quote:Van den Herik in Voetbal Insite
[Bron: Lunatic News]
Maandag a.s. is in het tv-programma Voetbal Insite op RTL 7 een exclusief interview te zien met Jorien van den Herik.
Het heeft even geduurd, maar Jorien van den Herik's grote charmeoffensief, niet geheel toevallig gepland na de voor Feyenoord zo cruciale duels tegen onder andere Veendam en Lokomotiv Sofia, is begonnen.
Waarom gekozen is voor dit programma is ons onduidelijk. Maar nu is het ook gelijk te verklaren dat Johan Derksen in tegenstelling tot een column enkele weken geleden kritiekloos was ten opzichte van Van den Herik in de laatste uitzending.
Meestal is dit het signaal dat Derksen met de persoon in kwestie een interview gepland heeft staan.
We gaan er niet vanuit dat we iets hebben aan dit interview, want dit is weer een vooropgezet 1-2tje.
Als middenvelder mag'ie komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Het heeft even geduurd, maar Jorien van den Herik's grote charmeoffensief, niet geheel toevallig gepland na de voor Feyenoord zo cruciale duels tegen onder andere Veendam en Lokomotiv Sofia, is begonnen.
volgens mij gewoon zo video interviewquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind dat de FSV goed bezig is.
Ze zetten zich duidelijk af tegen Jorien/Bestuur maar aan de andere kant wordt vandaag de selectie beloond en een hart on de riem gestoken...
[..]
Jorien speelt op save deze keer. Hij kan niet meer gepakt worden door een van de gasten zodat er weer dingen naar boven komen die niet bekent waren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgens mij gewoon zo video interview
Meld zich!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Erasmusch, kwam jij nu uit Vlaardingen?
k vind het geen wereldvoetballer, maar de manier waarop hij zich de pleuris werkt kweekt wel goodwill bij mij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:27 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, als er een station is waar ze aan het verbouwen zijn, dan is dat wel in R'dam.
Ben ik de enige, of vonden jullie Boussaboun ook wel goed gisteravond?
Vind dit best een mooie lijst om naar toe te gaan. Buiten israel om kan je er redelijk eenvoudig komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens LN spelen we uit tegen pot C en E
Dan blijven dus de volgende uitwedstrijden over:
Besiktas (Turkije)
Palermo (Italië)
Espanyol (Spanje)
Partizan Belgrado (Servië)
Rapid Boekarest (Roemenie)
Wisla Krakow (Polen)
Slovan Liberec (Tsjechië)
Spurs (Engeland)
Maccabi Haïfa (Israël)
Sporting Braga (Portugal)
Nancy (Frankrijk)
Eintracht Frankfurt (Duitsland)
Zulte Waregem (België)
Mladá Boleslav (Tsjechië)
Odense (Denemarken)
![]()
quote:Léonard nu alweer opgeroepen voor nationale elftal Belgie
Hij moet zijn officiele debuut bij Feyenoord nog maken, maar de Belg Philippe Léonard is nu alweer opgeroepen voor het Belgisch nationale team. Samen met Stijn Huysegems zal hij met hun land twee EK-kwalificatieduels afwerken tegen Servië en Azerbeidzjan.
Ken je ene Arno, zit sinds dit seizoen op E. Heeft een vriendin uit Weert....quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef Staanplaats het volgende:
Meld zich!
Liever ook geen Boekarest. Braga of Palermo ook niet erg goedkoop geloof ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:36 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vind dit best een mooie lijst om naar toe te gaan. Buiten israel om kan je er redelijk eenvoudig komen.
Zulte Waregemquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Liefste Engeland. Ticket met Easyjet kost maar 60 euro
Tel er nog maar 100/200 euro extra bij op, wanneer je daar bent.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Liefste Engeland. Ticket met Easyjet kost maar 60 euro
En dan weer de halve/hele wedstrijd Fuck you Spurs roepen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:26 schreef Erasmusch het volgende:
Maar hoe vet zou het zijn met 3000 man op WHL![]()
Verzinnen we een nieuw liedje!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dan weer de halve/hele wedstrijd Fuck you Spurs roepen.
Tis de enige site die het meldt... dus neuh, denk het niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is die site serieus te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |