Jij bent de enigequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:27 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, als er een station is waar ze aan het verbouwen zijn, dan is dat wel in R'dam.
Ben ik de enige, of vonden jullie Boussaboun ook wel goed gisteravond?

Hij was lekker beweeglijk. 't is niet voor niets, dat zijn shirtje kapot werd getrokken. Hij draaide steeds weg van zijn tegenstanderquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar zijn ze ook goed bezig maar goed weer over Feyenoord
ik vond hem wel goed spelen![]()

Had liever gezien dat hij Pierre 'wandelstok' van Hooijdonk eruit had gehaald.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Eigenlijk had Ali B ook nog een penalty moeten krijgen , maar hij had de scheids ook tegen in het begin meteen die gele kaart.
Snapte eigenlijk ook niet waarom Hofs er nou uitmoest.

dat zeg ik, die goal komt nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien als we ooit nog eens een penal krijgen![]()

inderdaad, zondag maar gewoon charisteas in de spitsquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef Sender_ het volgende:
Van Hooijdonk kan echt niet meer.
Hij kan geen meter met een bal lopen, iedere bal schiet van ze voeten af.
Ik snapte niet dat hij niet gewisseld werd, Ali B speelde gewoon goed.
Zondag tegen NAC wordt weer een zware pot...

Dat zeg ik niet, die jood hoeft er van mij al helemaal niet in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inderdaad, zondag maar gewoon charisteas in de spits![]()

Whatever happened to de Ceulaerquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:01 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, die jood hoeft er van mij al helemaal niet in.
Begin maar is met Huysegems en Ali B in de basis.

RKC jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
WaaromHij speelde vorig jaar best goed bij RKC.

Steve_I. ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Neen. Staanplaats of Luni geloof ik?

Zolang je 4-4-2 speelt kan die jongen nooit zijn acties maken, is een echte rechtsbuiten.quote:

PvH en De Guzman waren echt kutquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:14 schreef Steve_I. het volgende:
overigens wie zich afvraagt waarom van Hooijdonk er niet uit is gehaald... hebben jullie wel dezelfde wedstrijd zitten kijkendie gasten speelden met 5 man van meer dan 1,90. Hij speelde dan wel het minste van het team, maar je ken het was een noodzakelijk goed voor eventuele corners/vrije trappen tegen. Of zet je liever drenthe op die nummer 18 (of 19?).
Hij gleed idd niet zo vaak uit gisterquote:Drenthe viel me trouwens in positieve zin op.

Ik vond hem anders ook wel mooi dat ze op een gegeven moment zo genoeg hadden van het gejank om niets, dat ze gewoon doorspeelden toen er weer eens een lag te janken die een bal keihard recht op z'n neus had gehadquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooiste moment was die ''schalwbe'' van sofia, zo speler neer, had nog best pijn ook, gelijk een corner en buijs die gelijk die gozer neerduwt![]()

de Guzman kutquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
PvH en De Guzman waren echt kut
[..]
Hij gleed idd niet zo vaak uit gister

guzman was kut ja, had ook nog mogen scorenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
de Guzman kut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb jij naar zitten kijken dan? alleen die 2 slechte passes gezien en dat ie niet op doel durfde schieten als er 5 man voor hem stond en hij nog buiten het strafschopgebied stond zeker![]()

Hij liep verkeerd, blaverlies, passes die niet aankomen, afstandschotenrollertjes...hij kan zo veel beter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
de Guzman kut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb jij naar zitten kijken dan? alleen die 2 slechte passes gezien en dat ie niet op doel durfde schieten als er 5 man voor hem stond en hij nog buiten het strafschopgebied stond zeker![]()

euhhquote:Volgens Radio Rijnmond analist Emile Schelvis is een groep fans heel serieus aan het werk om niet alleen Van den Herik tot aftreden te dwingen, maar om ook met een alternatief te komen. De fans zouden onder andere informatie hebben opgedaan bij mensen in de sponsorwereld zoals Van den Wall Bake, volgens wie Van den Herik de komst van grote sponsors blokkeert en bij Theo van Duivenbode. Ze zouden de oud-voetballer hebben gepolst voor de rol van voorzitter. De voormalige verdediger van Ajax en Feyenoord speelde in zijn tijd bij Stad Rotterdam Verzekeringen een belangrijke rol bij het sponsorcontract met Feyenoord.

Idd, hij is te jong om als leider te worden gebruikt. Hij speelt na de zomerstop wel feller, trekt zn beentje niet meer trugquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Guzman moet veel meer kunnen brengen dan dat hij de laatste tijd doet.

quote:Liverpool geintresseerd in Hofs
'Nicky Hofs staat in de belangstelling van Liverpool', zo melden meerdere Engelse kranten. Liverpool zou graag nog een middenvelder toevoegen aan de selectie, en hebben hun ogen op Hofs laten vallen.
Rafa Benitez zou zeer gecharmeerd zijn van Hofs door zijn winnaars menataliteit en inzet. Dirk Kuyt, die deze zomer van Feyenoord naar Liverpool vertrok, heeft waarschijnlijk Hofs aanbevolen bij zijn trainer.
"Er zijn nog andere opties maar onze ogen zijn vooral gericht op hem", voegt Benitez eraan toe.
Het enige struikelblok is waarschijnlijk zijn contract dat nog tot 2009 loopt bij Feyenoord en de Rotterdammers laten hem niet voor een prikkie naar Engeland gaan.
Bron: VoetbalMax

Ja heuj!! opdonderenquote:

Ik vond het ook een prima pot anders!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:10 schreef Steve_I. het volgende:
Ben ik nou de enige die het best een goede pot vond?

Nicky is zowieso nog lang niet aan dat niveau toe.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die site weet zelf nogeens welke engelse kranten ( zijn er ook niet maar goed )

quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik vond het ook een prima pot anders!
Buijs, Drenthe, De Guzman en Ali B waren![]()

Hoe lullig het ook klinkt, ik ben vanaf het eerste moment blij met de blessure van Vlaar; Saidi zou anders NOOIT meer een kans hebben gekregen van koeman, en al is Saidi opbouwend brak, het is een sterke verdediger en hij is vooral ook fysiek veel sterker dan Vlaar. Juist tegen zo'n oostblokker lijkt dat fysieke me wel belangrijk.quote:

ik ben benieuwd wat die los gaat latenquote:Oud Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst zal zondag te gast zijn bij Studio Voetbal. Hij zal plaatsnemen naast presentator Jack van Gelder en voetbalanalisten Youri Mulder en Hugo Borst. Van Bronckhorst komt momenteel uit voor FC Barcelona, waar hij volgens geruchten op het punt staat contract met een jaar te verlengen.

dat zou je zeggen he...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je Saidi opstelt moet je Greene ernaast zetten. Die moet dan maar zorgen voor de opbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |