Haha! Die van der Velde is een eersteklas sufkut, past niet bij ons joh!quote:
Jeuh, goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Gefeliciteerd. Goed dat jullie door zijn.
Ja, inderdaad. Of ga je het mij nu kwalijk nemen dat ik, als Ajacied zijnde, geen hekel aan je club hebt?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jeuh, goed voor het Nederlandse voetbal.![]()
4 van 5 door , worden leuke poulesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Of ga je het mij nu kwalijk nemen dat ik, als Ajacied zijnde, geen hekel aan je club hebt?
Neuh, dat neem ik je niet kwalijk, moet je zelf weten. Jammer dat die stinkjoden niet verloren hebben...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Of ga je het mij nu kwalijk nemen dat ik, als Ajacied zijnde, geen hekel aan je club hebt?
Want dat hoort zo natuurlijk.![]()
Het was bij ons ook heel close hoor. Na de 4-0 was ik bijna zeker van de kwalificatie!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, dat neem ik je niet kwalijk, moet je zelf weten. Jammer dat die stinkjoden niet verloren hebben...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
De schoonmaakdienst van de NS veel suc6 gewenst![]()
goede sfeer vandaag jongens![]()
Als ik er maar niet op staquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
ook weer thuis![]()
ik zal ff kijken of ik al wat foto's kan uploaden![]()
Inderdaad, breek die 2e ring maar af, en staanplaatsen achter de goals.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:18 schreef snabbi het volgende:
Lekker schor, geef mij maar zo'n half volle kuip. Sfeertje zat er eindelijk weer eens in.
Die is Dinsdag pasquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is de loting?
Sorry.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:22 schreef Maikalo het volgende:
Lekker sfeertje gisteravond! Ben nu alleen zo doof als een kwartel aan de linkerkant. Daar zat een stonede aap de hele tijd te schreeuwen kk dit en kk dat.
Ik mocht gewoon doorlopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Vlak na het begin tegen gehouden door de ME gisteravond, identiteitscontrole. Maatjes van me meegenomen. Vragen waarom ze het nu opeens doen: "Nou omdat het mag". Ja, fijn maar waarom doen jullie het nu dan opeens. "Nou gewoon."![]()
Feijenoord - ajax komt eraan, dus gaan ze weer mensen irriteren.
en "De bootvluchteling is uitgeprocedeerd"quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat spandoek trouwens boven `S´
GloryH unters
Stay Home
![]()
Gate 23 volgens mijquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jou moeten ze ook niet hebben...
Was dat trouwens op het voorplein, bij de trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |