alweerquote:Op donderdag 28 september 2006 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hehe, maar jij moet oppassen dat je je laatste trein nog haalt![]()
753 Teletekst do 28 sepquote:Op donderdag 28 september 2006 00:32 schreef renz0r het volgende:
Stopt de trein op stadion (en vertrek ook) ?
Toen ik (nog) met de trein naar Feyenoord ging stopte de trein nooit bij De Kuip, zelfs niet bij uitverkochte wedstrijden zoals de UEFA Cup finale bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:32 schreef renz0r het volgende:
Stopt de trein op stadion (en vertrek ook) ?
wanneer was dat? 20 jaar geleden?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Toen ik (nog) met de trein naar Feyenoord ging stopte de trein nooit bij De Kuip, zelfs niet bij uitverkochte wedstrijden zoals de UEFA Cup finale bijvoorbeeld.
Nou dat is dus nog maar 4 jaar geleden euhquote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wanneer was dat? 20 jaar geleden?![]()
trein en zuidpleinquote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen ik (nog) met de trein naar Feyenoord ging stopte de trein nooit bij De Kuip, zelfs niet bij uitverkochte wedstrijden zoals de UEFA Cup finale bijvoorbeeld.
Trein zal wel stoppen op Lombardijen of Zuidplein geloof ik, beide weleens gelopen en is allebei wel te doen, vooral vanaf Zuidplein. Vanaf Lombardijen is het toch wel al gauw 20 minuten ofzo, wat ik me ervan kan herinneren.
Edit: Sinds ik m'n eigen auto heb, stoppen de treinen ineens wél bij het stadion![]()
toen stopte de de trein er ook gewoon hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou dat is dus nog maar 4 jaar geleden euh![]()
(Maar zovaak ging ik niet met de trein overigens).
volgens mij wordt het ook compleet kut, maar zolang we maar winnen...quote:Op donderdag 28 september 2006 06:47 schreef FLR het volgende:
Aan het eind van de ochtend vergadering in Eindhoven, dus ik pak zo de trein alweer. Eens kijken of ik een beetje tijdig in Rotterdam ben vanavond. Hopelijk een leuke, goede wedstrijd in de Kuip, maar ik heb er nog een beetje een hard hoofd in. Naja, tot vanavond allemaal![]()
Wat is er mis met Pardo?quote:Op donderdag 28 september 2006 07:54 schreef Keltie het volgende:
Ik dacht deze ochtend in de telegraaf () te lezen dat zowel Léonard als Pardo in de basis starten.
Als je Léonard in de basis zet, kan je natuurlijk ook gewoon Drenthe op het middenveld zetten.
Zou best een geinige linkerkant worden dan
Het is vrije verkoop, dus loop zelf een willekeurige TB binnen....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
iemand zou een kaartje regelen maar niets meer van gehoord
Handelingssnelheid ligt te laag.quote:
Maar technisch en spelinzichtelijk vind ik hem wel oké.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Cart_man het volgende:
Handelingssnelheid ligt te laag.
Dat wel, maar weegt niet af tegen zijn handelingssnelheid. Toch het belangrijkste spelaspect in het professionele voetbal.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar technisch en spelinzichtelijk vind ik hem wel oké.
Vanwaar dan zo positief over Kolkka?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat wel, maar weegt niet af tegen zijn handelingssnelheid. Toch het belangrijkste spelaspect in het professionele voetbal.
Omdat hij supersnel is in zijn handelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vanwaar dan zo positief over Kolkka?
In ieder geval 7quote:Op donderdag 28 september 2006 00:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoeveel mensen zouden er in het uitvak zitten 10 ??![]()
omdat het heavy metal freak isquote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vanwaar dan zo positief over Kolkka?
En de Lokomotiv Sofia selectie zit in het Bilderberg hotel. Een deel was aan het ontbijten, een deel was aan het rond slenteren richting Witte de With.quote:„HET GEDULD IS OP”
Erwin Koeman verandert houding richting spelers van Feyenoord
ROTTERDAM, donderdag
„Hij is inderdaad een stuk grimmiger deze week.” Het was de oude rot Pierre van Hooijdonk niet ontgaan dat trainer Erwin Koeman in aanloop naar het treffen tegen Lokomotiv Sofia een andere toon aansloeg richting de spelersgroep. „Ik vind het prima. Zet de druk er maar op, want je moet je tegen die Bulgaren kwalificeren voor de groepsfase van de UEFA Cup.”
Het ’moeten’ is voor Van Hooijdonk inherent aan het spelen bij een club als Feyenoord. Hijzelf geniet daarvan. „Als speler wist ik er ook wel raad mee, werd ik cynisch, verhief m’n stem of ging als een gek tekeer op de training”, keek Koeman terug naar twintig jaar geleden. „Maar als trainer is het een ander verhaal.”
Sommige spelers binnen de Feyenoord-selectie verlammen. „Daar moet je als trainer anders mee omgaan. Maar eens houdt het geduld op en die fase is nu wel bereikt. Wie speelt, moet presteren en anders neem ik een ander.”
De belabberde wedstrijd tegen Excelsior deed de deur van de zachte heelmeesters en hun stinkende wonden dicht. „Ik moet wat doen, want zo kan het niet langer.” Na het bekertreffen met Veendam had Koeman aankoop Dwight Tiendalli al naar de bank gehaald. „Om hem niet te laten verzuipen. In een persoonlijk gesprek werd me duidelijk dat ik hem meer hielp met een plaats op de bank dan een plaats in de basis. Feyenoord is toch anders dan FC Utrecht.”
Toch zou je zeggen dat je als Feyenoorder juist met de druk om moet weten te gaan. Maar dat blijkt vooraf moeilijk in te schatten als een speler wordt aangekocht. Volgens Van Hooijdonk zien spelers een transfer naar Feyenoord te vaak als eindstation. „Als ze naar Rotterdam komen, denken ze Feyenoorder te zijn, maar Feyenoorder word je hier in De Kuip. Door hier te presteren. Dat is even een iets andere benadering.”
Koeman wil vanavond in De Kuip de Feyenoorders zien, waar Van Hooijdonk het over heeft. „Mijn benadering blijft correct en duidelijk, maar de toon die ik aansla, is veel harder. De kerels moeten nu opstaan en ik wil geen zeurende spelers. Er moet doorgehaald worden.” Waarbij Koeman niet doelt op individuen, maar het hele team. „We kunnen veel beter en dat moet er eens uitkomen.”
Hopelijk voor Koeman werkt zijn benadering richting de spelersgroep, want een dergelijke omslag bij een trainer is vaak z’n ultieme redmiddel om een groep op het juiste pad te krijgen. Maar wat als de spelersgroep het niet oppakt en bijvoorbeeld uitschakeling volgt? „Dan is het tijd om die vraag te beantwoorden. Niet eerder.”
In feite speelt Koeman met vuur, ook met betrekking tot zijn eigen positie. Als de spelers het niet oppikken, hoe kan hij ze dan nog raken? Dan zal z’n ommezwaai als stuiptrekking worden gezien. Kennelijk voelt Koeman dat het – om Feyenoord aan het voetballen te krijgen – even voor twaalven is. Want wat hij tot dusver ook probeerde met aankopen, met wisselende systemen en een telkens veranderende personele bezetting; het hielp allemaal weinig tot niets. „Hoewel het spel tegen Excelsior geen perspectief bood, kunnen en moeten we beter spelen. Maar het resultaat staat voorop tegen de Bulgaren. Het bereiken van de groepsfase is voor ons van het allergrootste belang. Het geeft je rust en dan kunnen we verder werken aan de ontwikkeling van ons spel.”
Dat Koemans lontje korter is dan gewoonlijk, zal Joonas Kolkka ervaren. Hij kreeg afgelopen drie wedstrijden de voorkeur boven Stein Huysegems, maar bakte er niets van. Tegen Lokomotiv Sofia krijgt Sebastian Pardo wellicht zijn kans. In vergelijking met Excelsior wordt de Belg Philippe Léonard verwacht als linksachter, als vervanger van de geblesseerde André Bahia. Danny Buijs speelt waarschijnlijk opnieuw rechtsachter. Koeman: „Niet zijn beste plaats, maar voor Feyenoord op dit moment wel. En Buijs kan goed omgaan met de situatie waarin we verkeren.”
Angelos Charisteas en Timothy Derijck zitten bij de groep van 19, maar zowel de Griek als de Belg zal zeker niet in de basis starten. Charisteas trainde gisteren met de groep mee, maar hij ondervindt nog veel hinder van zijn lieskwetsuur. Bij Feyenoord - Lokomotiv Sofia worden zo’n 15.000 bezoekers verwacht.
Vermoedelijke opstelling: Timmer; Buijs, Saidi, Greene, Leonard; Hofs, De Guzman, Lucius, Pardo; Boussaboun, Van Hooijdonk.
Ik hoop niet dat jezelf nu serieus neemtquote:Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat hij supersnel is in zijn handelen.![]()
Goede voorzitter voor onsquote:Van der Velde slaat wild om zich heen
HEERENVEEN - Vlak voor zijn vertrek als voorzitter van SC Heerenveen (zondag) is Riemer van der Velde op een vreselijke manier uit zijn slof geschoten als gastspreker op een sponsoravond van amateurclub Excelsior'31 uit Rijssen. Hij veegde de vloer aan met meerdere bekenden uit de voetballerij. "Die Timmer van PSV was bij ons nooit in de raad van commissarissen gekomen. Wat een eikel is dat, zeg! Hoe hij met het belang van zijn club omgaat, een schande is het!"
Zijn collega Jorien van den Herik kan bij Van der Velde geen goed doen. " Ik weet niet wat hij aan het doen is, maar het is niet in het belang van Feyenoord. Dat kan ik je verzekeren." En: "Bij Ajax haalt men zelfs een ijscoboer (Maarten Fontein, red.) in huis die amper weet dat een bal rond is. Dat zo iemand vervolgens ook nog eens onze belangen moet vertegenwoordigen in de UEFA... Tja, dan zijn we in Nederland het spoor goed bijster."
Over de nieuwe generatie trainers: "De twee Koemannen en Van Basten moeten eerst maar weer eens de schoolbanken in, vind ik. Je mag denken wat je wilt over Van Gaal, Adriaanse en vooral Hiddink, maar die hebben pas écht verstand van voetbal."
Abe Lenstra werd in zijn ogen ondergewaardeerd: "Ik durf te beweren dat als Abe op de dag en plaats van Johan Cruyff was geboren en niet in Heerenveen, maar in Amsterdam had gevoetbald, de ArenA het Abe Lenstra Stadion had geheten. Abe heeft vooral landelijk nooit de credits gekregen voor zijn exceptionele voetbaltalent." Over ADO-supporters: "Bij Heerenveen schop ik iedereen die niet fatsoenlijk is persoonlijk de deur uit. Deden ze dat ook maar bij ADO. Die supporters zijn het grootste tuig van de richel dat bestaat."
En tot slot benadert hij Gertjan Verbeek kritisch: "Hij is een heel goede trainer voor SC Heerenveen. Maar een toptrainer? Da's toch wat anders."
Met een beetje geluk zitten ze nu allemaal in een coffeeshop en zijn ze vanavond te suf om te voetballenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En de Lokomotiv Sofia selectie zit in het Bilderberg hotel. Een deel was aan het ontbijten, een deel was aan het rond slenteren richting Witte de With.
hehe zal bestquote:Op donderdag 28 september 2006 11:30 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zitten ze nu allemaal in een coffeeshop en zijn ze vanavond te suf om te voetballen
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:30 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zitten ze nu allemaal in een coffeeshop en zijn ze vanavond te suf om te voetballen
Welke posities zijn er kwaliteitief verbeterd dan? De slectie is in de breedte sterker geworden. Maar we zijn gewoon onze 2 beste spelers verloren.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef Kaap het volgende:
Ik denk zelf als Feijenoord vanavond uitgeschakeld wordt, dat Koeman de eer aan zichzelf houdt.En eigenlijk geef ik hem geen ongelijk. Kalou en Kuijt zijn weg, ok, maar andere posities zijn kwalitatief wel verbeterd t.o.v. vorig jaar. Waarom gaat het dan toch zo slecht. En dat is echt niet te wijten aan K2 vind ik want het gaat overal in de posities mis.
Doe nou niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Maikalo het volgende:
De joden willen boutahar. Ze kunnen weer niet zonder een product van Zuid![]()
Dat komt alleen maar omdat de aandacht nu bij een ander ligt. Begint namelijk wel tijd te worden om aan de poten van Koeman te gaan zagen ....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel respect weer voor ons legioen. Er word nog door niemand aan de poten van Koeman gezaagt! Bij die joden zouden ze allang met de witte zakdoekjes hebben gezwaaid.
Maar ik heb liever dat Koeman aanblijft tot er een nieuw bestuur is. Ik heb liever niet dat dit bestuur een nieuwe trainer aan gaat stellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doe nou niet.
[..]
Dat komt alleen maar omdat de aandacht nu bij een ander ligt. Begint namelijk wel tijd te worden om aan de poten van Koeman te gaan zagen ....
Want? Er is toch geen vrije optie voorhanden.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doe nou niet.
[..]
Dat komt alleen maar omdat de aandacht nu bij een ander ligt. Begint namelijk wel tijd te worden om aan de poten van Koeman te gaan zagen ....
quote:Koeman: Tiendalli zonder zelfvertrouwen
Erwin Koeman laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij Tiendalli uit de basis heeft gehaald omdat hij totaal zonder zelfvertrouwen speelde. "Dwight heb ik tegen Excelsior bewust uit de ploeg gelaten omdat hij zonder enig zelfvertrouwen rondloopt. In een gesprek heeft hij dat ook zelf aangegeven. Tiendalli merkt nu dat er hier meer wordt verwacht dan bij een club als Utrecht. Hij zal er zelf doorheen moeten. Ik kan hem hooguit helpen door hem er nu uit te halen. Bij hem hoop en denk ik dat het kan lukken."
en ze thuis gaat opzoekenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tot ie begint over luidruchtige, baldadige supporters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |