Hehe, ja doe het dan wel goedquote:Op donderdag 28 september 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..].
het was een voorbeeld.
Anyway, biertje?
Volgens mij niet alleen de muzieksmaakquote:Op donderdag 28 september 2006 12:13 schreef roooosje het volgende:
[..]
Waarom hebben we bijna een identieke muzieksmaak![]()
In de praktijk is het nog nooit fout gegaan hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja doe het dan wel goed
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is het moderator bord. Je weet. Blauw.
Eyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:47 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyyyyyyyyyz
Ga vanavond dan op tijd naar bed.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:00 schreef moemoe het volgende:
Tivoli zit er voor mij niet in, waarschijnlijk val ik in slaap rond 19.00 uur.
* moemoe slaap tekort
Ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 13:00 schreef moemoe het volgende:
Tivoli zit er voor mij niet in, waarschijnlijk val ik in slaap rond 19.00 uur.
* moemoe slaap tekort
Ik vond dat hij er in fok-style moest zijn.quote:
Hij is redelijk gayquote:Op donderdag 28 september 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vond dat hij er in fok-style moest zijn.
Wie heeft weer lopen praten?quote:
En nog nog minder.quote:
quote:
Dat is ook een mogelijkheid. Maar of het nu goedkoper is om heen met korting te komen en dan terug alsnog een enkeltje te kopen op normaal tarief... En als het anders betekent dat ik wel dat uurtje eerder ben maar dan voor 4 uur alweer thuis ben. Naja, voor 4 uur op centraal, en dan zou ik of met de nachtbus moeten, of 2 uurtjes wachten op de metro of ik zou naar zuid moeten lopen. Dat heb ik gedaan toen ik van decibel terug kwam en dat is best vermoeind na een uitputtend dagje.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
!
Jammer dat dat weekendretour zo laat ingaat voor jou.
Er komen toch genoeg Fok!kers vanuit jouw richting met een OV kortingskaart?
Misschien een idee om met hen af te spreken.
Staat toch in de OP.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:16 schreef Biogarde het volgende:
Wie komen er eik?
OOoooohhhquote:
Maar ik ben ook wel benieuwd wie er nu echt komen.quote:
Ik vind het wel sexy hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, je zei 'komen' hihi, en ik ook, 2 keer zelfs, hihi..
Je zei sex, hihi, wel met een y erachter, maar toch.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het wel sexy hoor![]()
.
om 23:00 begint dat en ik dacht dat remlof had gezegt dat het tot 4 uur is.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:54 schreef MissHobje het volgende:
hoe laat is de planning naar Tivoli ???
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mij mogen jullie wegstrepen, ik kom niet![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG. Wie is er dan ook zo dom om te geloven dat het brechtje is als er pussydeluxe staat. En brechtje is toch geeneens lid van moemoe.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Morgen even de persoon confronteren die mijn MSN adres geeft aan kansloze rukkertjes,
die mij vervolgens aanspreken met "Brechtje".
Gelukkig weet ik wie het is.
Nee, het is een Fok!ker. Hij geeft mijn MSN-adres door (gewoon mijn voornaam met iets erbij) als dat van Brechtjequote:Op donderdag 28 september 2006 15:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG. Wie is er dan ook zo dom om te geloven dat het brechtje is als er pussydeluxe staat. En brechtje is toch geeneens lid van moemoe..
Het grote afzeggen is begonnenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie is t dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Morgen even de persoon confronteren die mijn MSN adres geeft aan kansloze rukkertjes,
die mij vervolgens aanspreken met "Brechtje".
Gelukkig weet ik wie het is.
spammen like hellquote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wie is t dan?En die persoon komt ook morgen op de meet?
Kom gewoon.quote:
Niet al het bier is genot en niet al het genot is bier.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ben er weer! Tijd voor bier, genot en bier. Wat alledrie op hetzelfde slaat, in feite. Maar toch óók weer niet. Tsja.
en mij gewoon doorstrepen ajbquote:Op donderdag 28 september 2006 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
En zet renz0r dan bij de mischieners chowi of een andere mod.
Ik denk dat een hoop mensen in utrecht de stairway wel kennen en anders vraag je naar die straat die er in de buurt is die ook in de OP staat. Ik ga voor mezelf ook nog eens iets duidelijkers opzoeken want ik weet niet meer precies waar het was.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef renz0r het volgende:
Oke, het is voor mij 50 50 . Mogelijk moet er zijn, dus zal mn best doen
Ff iets anders, ik ben er dan half 5 ofzo? En dan kan ik blijven tot een uur of 10. Maar ik weet totaal niet de weg op centraal en richting dat cafe, dat plaatje in OP is wel erg simpel namelijk![]()
.
Eerst een goede reden geven!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en mij gewoon doorstrepen ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |