Dat jij er bent maakt mijn dag dan weer een klein beetje goed,quote:
Ja, ik woon in eindhoven. Neen, ik ben totaal niet bekend met het woon/huuraanbod hier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Hey Erik, jij woont in Eindhoven toch? Weet je toevallig niet ergens een kamertje te huur voor een studente?
Ik heb Arthur vanmorgen al gelezen, had teveel tijd over voor ik naar school moest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:51 schreef wonderer het volgende:
Dank je wel
En helaas. Kon het proberen
Dank je welquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb Arthur vanmorgen al gelezen, had teveel tijd over voor ik naar school moest.
Het is weer een mooi verhaal geworden idd.
Je moet er gewoon even aan wennen lieverd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! Je avatar is anders. Ennu herken ik je niet meer
.
En is er al iets meer van NanKing vernomen sinds vorige week?
Neen, ik moet er gewoon even om wenen, da's wat andersquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet er gewoon even aan wennen lieverd.
Die middelvinger is niet persoonlijk ofzeau hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, ik moet er gewoon even om wenen, da's wat anders.
Jammerquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die middelvinger is niet persoonlijk ofzeau hoor.
Moet ik al bang worden? Je zegt het maar hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ik het wel geweten.
Ja, graag. Nu bang worden, alsjeblieftquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik al bang worden? Je zegt het maar hoor.
quote:
Meer! Meer!quote:
Van mij of van Romequote:
Goed gegokt,quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van jou in Rome.
Gokje hoor.
Bwehe, die vind ik nou juist wel leuk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Niet de meest flatteuze foto.
Heeel erg gay om met dames te gaan sjoppen, maar wel oké,quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens het winkelen op de vrije middag, samen met 4 dames, beland ik in de Zara. Ik vind een kruk en zetel mezelf, waarna iemand een foto van mij wil maken. Zodoende.
[afbeelding]
Daar kijk je wel een beetje nichterig. Maar wel liefquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens het winkelen op de vrije middag, samen met 4 dames, beland ik in de Zara. Ik vind een kruk en zetel mezelf, waarna iemand een foto van mij wil maken. Zodoende.
[afbeelding]
Okay, Ogayquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heeel erg gay om met dames te gaan sjoppen, maar wel oké,.
Met 4 vrouwen winkelen, ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Okay, Ogay.
Het was wel supergezellig.
Je bent dan ook geen homo. Ik vind het heerlijk om met anderen te winkelen en de stad door te struinen, om als hoogtepunt te eindigen bij de Spaanse Trappen, waar alle dames sjans hebben met mooie jongensquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met 4 vrouwen winkelen, ik zou het niet kunnen.
Door de stad struinen is okay. Ik houd niet zo erg van winkelen, dat schijnt niet erg vrouwelijk te zijn, maar who cares.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen homo. Ik vind het heerlijk om met anderen te winkelen en de stad door te struinen, om als hoogtepunt te eindigen bij de Spaanse Trappen, waar alle dames sjans hebben met mooie jongens.
Ik hou ook niet echt van winkelen... soms wel, soms niet. Als ik iets graag wil is het wel leuk, maar verder?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Door de stad struinen is okay. Ik houd niet zo erg van winkelen, dat schijnt niet erg vrouwelijk te zijn, maar who cares.
Precies!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou ook niet echt van winkelen... soms wel, soms niet. Als ik iets graag wil is het wel leuk, maar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |