Hehe, daar hbe ik altijd zo'n hekel aan hè als ze me wakker maaktquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
MM moest vanmorgen om 06:00 er al uit. Werken enzo. Hijs om 12:00 vrij. Aangezien hij adam nog in moet is hij ws tegen 14u thuis. En om 16u heeft ie een sollicitatie gesprek. En zodra hij dar van terug is ga ik hem claimen
Hij was wel lief vannacht trouwens
Hij maakte me telkens wakker omdat hij lepel lepel wou liggen. Ik moest hem knuffelen![]()
Mij mag je altijd wakker maken voor knuffelen,quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Hehe, daar hbe ik altijd zo'n hekel aan hè als ze me wakker maakt
och,ik word al wakker als hij zich omdraait. Dus ik word helemaal wakker als hij tegen me aankomt liggen. Ik snurk toch zo weer verderquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Hehe, daar hbe ik altijd zo'n hekel aan hè als ze me wakker maakt
quote:
al gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je ging toch kaas halen of zo ?
Jeuj Erik is er weerquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Terug. Voeten. Au.
Ik zal er nog eens naar kijken. Maar ik doe niet aan vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef wonderer het volgende:
MOgguh.
Erik nog even snel stemmen in het fotostemtopic? *liefkijk*
Is goed, dan wil ik deze keer WEL je koffer sjouwen hoor, of voorttrekken als jij zo'n koffer op wieltjes hebtquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn de Spaanse Trappen geweldig om je avond door te brengen. Ik wil weer! Zó gezellig.
Fair enoughquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens naar kijken. Maar ik doe niet aan vriendjespolitiek.
Neu, zo'n wedstrijd moet wel zo eerlijk mogelijk verlopen... Ik heb al meer punten gekregen dan ik had verwacht, dus dat is wel leukquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dreig hem met Arthur, daar is Erik vast gevoelig voor![]()
Hey die Erik,quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Terug. Voeten. Au.
* Tha_Erik duimtquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Sitethief het volgende:
Zo ik ga een belangrijke brief schrijven en het balletje bij iemand anders neerleggen..
Duim voor me jongens en meisjes,.
stopt niet alleen z'n duimen maar alle twee de vuisten in z'n mondquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Sitethief het volgende:
Zo ik ga een belangrijke brief schrijven en het balletje bij iemand anders neerleggen..
Duim voor me jongens en meisjes,.
Ga maar op Stroekies vuisten sabbelen,quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:25 schreef Zwaffel het volgende:
*honger heeft
ik sabbel liever op iets andersquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ga maar op Stroekies vuisten sabbelen,.
sabbelen mag wel op die worstvingers van mij, maar bijten niet hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ga maar op Stroekies vuisten sabbelen,.
neequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij mag jij daar OOK niet in bijten![]()
pas versturen als je er zelf volledig uit bent en achter de inhoud kan staanquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:17 schreef Sitethief het volgende:
Stroek Ik CC je zo even iets denk ik, damn is nog best moeilijk dit...........
tot nu toe nog niks gevonden, en nu ben ik nog even via de stad op weg naar huis toequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:17 schreef Sitethief het volgende:
Stroek Ik CC je zo even iets denk ik, damn is nog best moeilijk dit...........
Ik stuur em eerst naar jouw...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas versturen als je er zelf volledig uit bent en achter de inhoud kan staan
maar ik zal eens kijken in de inbox
Ow, damn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot nu toe nog niks gevonden, en nu ben ik nog even via de stad op weg naar huis toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |