*gelezen*quote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees eerst maar voor je met dat soort woorden gaat gooien
Heerlijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
Wat een grafsite.
Nee, dat met zulke 'feestjes'.quote:
Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen. Dit is puur op de gok geschreven. Dus fijn dat het toch herkenbaar isquote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat met zulke 'feestjes'.
Maar meestal hielp een sloot bier wel, maar niet altijd..
Nu ja, gok, je hebt je wel enigszins ingeleefd om met dergelijke moeilijke situaties aan te komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen. Dit is puur op de gok geschreven. Dus fijn dat het toch herkenbaar is
Ik zou zelf nooit zo zwaarmoedig reageren (denk ik). En al helemaal niet op die leeftijd, toen was ik met heel andere dingen bezig.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, gok, je hebt je wel enigszins ingeleefd om met dergelijke moeilijke situaties aan te komen.
Best knap
Meer zich erg verloren voelen maar koste wat kost dat niet willen laten merken om vragen te voorkomen. Want dan moet hij antwoorden verzinnen en dat wil ie niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, zwaarmoedig, meer van 'er verloren bij zitten', zeg maar...
Maar nu ga ik de veren een bezoek brengen
Slaap lekker Vanitasquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, zwaarmoedig, meer van 'er verloren bij zitten', zeg maar...
Maar nu ga ik de veren een bezoek brengen
Ja nu wil ik wel weten of hij die Jan ooit nog tegen komt............quote:
Oe, en ik meende dat ik al kinky bezig was om Arthur mee de trein in te nemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik ga het uitprinten voor in het vliegtuig wonderer
zo dat was een kort nachtje voor jequote:Op vrijdag 29 september 2006 07:02 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen.
Maar Arthur niet te lang in die benauwde tas laten zitten hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:34 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik heb hem zelfs al ingepakt![]()
Nu de rest nog
Hoi stroekie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:29 schreef Stroekie het volgende:
Oeh, en ik zit hier al volop te posten, zonder dat ik eerst netjes goedenmorgen gewenst heb
nou bij deze dan:
Goedenmorgen allemaal![]()
chips hč ik was al bang dat die opmerking vanochend niet zo veel goeds in petto hadquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Stroekie ik denk dat ik zo een mailtje naar je toe gooi.......
gooi je hem dan wel naar mijn niet hotmail adresquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Nee, dat heb je goed gezien, heb op je acces for all gemaild.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
chips hč ik was al bang dat die opmerking vanochend niet zo veel goeds in petto had
"geeft Sitethief een dikke knuffel"
Is het uit?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Nog niet........maar ik voel haar door mijn vingers heen glippen......quote:
oei...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog niet........maar ik voel haar door mijn vingers heen glippen......
En het stomme is, ik kan er helemaal niks aan doen op dit moment, zij is na twee maanden alleen maar geven van mijn kant aan zet.
Liefde moet toch wel van 2 kanten komen en een redelijk evenwicht hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog niet........maar ik voel haar door mijn vingers heen glippen......
En het stomme is, ik kan er helemaal niks aan doen op dit moment, zij is na twee maanden alleen maar geven van mijn kant aan zet.
oeiquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:36 schreef Zwaffel het volgende:ontbijt gekocht
iedereen zat me aan te kijkenik had mn haar niet gedaan
![]()
en jij vindt dat je dat zo maar kan maken in DH zo met haar dat nog niet gedaan is de straat op gaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:36 schreef Zwaffel het volgende:ontbijt gekocht
iedereen zat me aan te kijkenik had mn haar niet gedaan
![]()
jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij vindt dat je dat zo maar kan maken in DH zo met haar dat nog niet gedaan is de straat op gaan![]()
Dat schat je goed in,quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Liefde moet toch wel van 2 kanten komen en een redelijk evenwicht hebben.
Niet alles hoeft in waarde uitgedrukt te worden of te worden afgewogen, maar als ik dit zo inschat dan lijkt het erop dat jullie niet alle twee dezelfde verwachtingen van elkaar hebben
Kun je niet lekker tegen MM aankruipen? Of ben je al weer weg daar?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:42 schreef Zwaffel het volgende:
ik zou zo weer kunnen slapenterwijl ik net wakker ben
komt wel goedquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat schat je goed in,. Ik zal je vanavond meer vertellen, heb hier de chatlogs niet........
Ik leef nu helemaal naar morgen toe.... Ik wil er wel een leuke dag van maken dus moet het een beetje van me af zetten..
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt wel goed
en jij gaat je dag al spannend beginnen, dus dat heb je al voor op me![]()
MM moest vanmorgen om 06:00 er al uit. Werken enzo. Hijs om 12:00 vrij. Aangezien hij adam nog in moet is hij ws tegen 14u thuis. En om 16u heeft ie een sollicitatie gesprek. En zodra hij dar van terug is ga ik hem claimenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kun je niet lekker tegen MM aankruipen? Of ben je al weer weg daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |