*terugzwaait*quote:
Nee Joh, er komt straks een speciale aanbieding waarmee je dan een Darth Vader cape kan krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef Sitethief het volgende:
Kan ik mijn nerdpunten weg geven?
Ik heb liever een ligthsaber,quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee Joh, er komt straks een speciale aanbieding waarmee je dan een Darth Vader cape kan krijgen![]()
Da's haske gevaarlijk joh, voor je het weet ligt iemand z'n hand erafquote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb liever een ligthsaber,.
Geef maar toe dat jij ook een lightsaber wil,quote:Op donderdag 28 september 2006 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's haske gevaarlijk joh, voor je het weet ligt iemand z'n hand eraf![]()
Nee laat mjj nu maar die Woekie zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 20:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geef maar toe dat jij ook een lightsaber wil,.
Ik moet mijn tv ergens anders neezetten zodat ik kan fokken en kijken tegelijk,quote:Op donderdag 28 september 2006 20:18 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik ga nog ff will & grace kijken, en daarna what a girl wants 14.hiv
Veel plezier jullie allemaal enzoot.
tv kaartjequote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik moet mijn tv ergens anders neezetten zodat ik kan fokken en kijken tegelijk,.
Nu, je weet dan wat je te doen staat: rukken op zo'n WoW karakter (mét bewijs daarvan)quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb liever een ligthsaber,.
Dan moet ik mijn tft aansluiten denk ik, met een scherm gaat het moeilijk, maar ik heb net een tv gekocht, beetje zonde van mijn geld, maar wel leuk,quote:
ik heb op 2vierkante meter 1 PC met TV kaartje staan, op een 19 inch beeldscherm.quote:
Hey, je bent nu al bij MMquote:Op donderdag 28 september 2006 20:37 schreef Zwaffel het volgende:
*zwaait vanuit den helder
Nu alleen nog even een auditie houden voor de ladiez alhier wie er voor de rol van prinses Leia in aanmerking komtquote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die lightsaber komt er nog wel
Ja ik zou 't nu echt niet meer kunnen kijken. Héél lang geleden vond ik 't héél tof.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef NanKing het volgende:
Star wars is bah!
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik zou 't nu echt niet meer kunnen kijken. Héél lang geleden vond ik 't héél tof.
Nu ja, toen vond ik star trek ook héél tof....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Mijn vriendin is een trekkie dus starwars is vloeken in de kerk.
Volgens mij is die wel 150 punten waardquote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, ik moet jullie wat bekennen....
ik heb een zeldzaam lelijke Princess Leia mok
Niet doorvertellen, hč?
Ja maar dat was toen.... in a galaxy far awayquote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik zou 't nu echt niet meer kunnen kijken. Héél lang geleden vond ik 't héél tof.
Auauauquote:Op donderdag 28 september 2006 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel 150 punten waard![]()
En er heeft zich nog geen goeie gelegenheid voorgedaan dat je dat ding na jarenlang oppassen weer met een of andere smoes bij de rechtmatige eigenaresse hebt kunnen terug bezorgenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Auauau
Nu ja, 't is niet echt van mezelf, het is van m'n zus, (ik heb 'm onder mijn hoede omdat m'n zus geëmigreerd is).
Ik heb 't als cadeautje aan haar gegeven op haar verjaardag uit wraak omdat zij mij op mijn verjaardag een dragonball Z poster had gegeven....
Ik geef op haar verjaardag wel een Wolter Kroes cd, of iets anders walgelijk modern 'Hollands', als souveniertje uit Nederland.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En er heeft zich nog geen goeie gelegenheid voorgedaan dat je dat ding na jarenlang oppassen weer met een of andere smoes bij de rechtmatige eigenaresse hebt kunnen terug bezorgen
Ik weet niet of hij in het noorden van het land ook al breed beschikbaar isquote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik geef op haar verjaardag wel een Wolter Kroes cd, of iets anders walgelijk modern 'Hollands', als souveniertje uit Nederland.
Oh-my-f*ckin-god!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij in het noorden van het land ook al breed beschikbaar is
hier in braboland struiker je erover in de cd winkel maar Renee Schuurmans is wel verschikkelijk fout![]()
da's Wolter Kroes in het kwadraat![]()
www.reneschuurmans.com dusquote:Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh-my-f*ckin-god!!!
Waarwaarwaarwaar?![]()
je bent geweldigquote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef wonderer het volgende:
http://arthur.nietoverdrijven.com/verhalen.php?ID=30
Enjoy.
Lees eerst maar voor je met dat soort woorden gaat gooienquote:
AAAARGH!!!! Mijn ogen! MIJN OGEN!!!!quote:
nee ik bedoel vanmiddag zat je nog de vreugde te temperen dat je hem nog eerst wilde reviewen en zo en dat je hem pas naar verwachting morgen online zou zettenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees eerst maar voor je met dat soort woorden gaat gooien
en die hoezen van zijn cd's hebben ook altijd een foto van die meneer met een openhangend overhemd eropquote:Op donderdag 28 september 2006 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
AAAARGH!!!! Mijn ogen! MIJN OGEN!!!!
Waarom klik ik dan ook X('t Is inderdaad wel zo'n beetje het toppunt
Let op ik ga nu iets verschikkelijks bekennenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
AAAARGH!!!! Mijn ogen! MIJN OGEN!!!!
Waarom klik ik dan ook X('t Is inderdaad wel zo'n beetje het toppunt
What doesn't kill you makes you strongerquote:Op donderdag 28 september 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
vorig jaar heb ik een weekend met vrienden in een huisje gezeten die dus fan zijn van die meneer
en die cd dus heel de dag door aan hadden staan![]()
toch moest ik me bij het verlaten van het huisje, en het inpakken in de auto ontzettend beheersen om niet per abuis over die cd heen te rijdenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |