met een tasje erbij?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nerdzegeltjes?
ja,nee lekker danquote:Op woensdag 27 september 2006 18:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omdat ik tegenwoordig beter oplet
geen TT danquote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,nee lekker danik haat het om een nieuwe te maken
ik weet nooit een leuke TT
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,nee lekker danik haat het om een nieuwe te maken
ik weet nooit een leuke TT
krengquote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vandaar dat ik bij de 290 posts altijd 2 keer check of ik 'm niet vol maak.
Might and Magic?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
aaaaaaaaaaaaahw ik heb een leuke foto van MM
Die heb ik al vaker gebruiktquote:Op woensdag 27 september 2006 18:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dat wordt de volgende die ik moet openen
Letterlijk zonder TTquote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die heb ik al vaker gebruikt
"nu zonder leuke TT"
"Zonder TT"
"Geen inspiratie"
etc.
Soms zijn dingen zo simpelquote:Op woensdag 27 september 2006 18:13 schreef opgebaarde het volgende:
opgeslot lotje
Welke dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Zwaffel het volgende:nu weet ik opeens wél een leuke TT
Kom op,ff doorpostenik moet ff de volgende openen
echt niet. Je wilde mn TT jatten!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde 'm voor je aanpassen.
Idd, ik wilde met alle eer gaan strijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:18 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
echt niet. Je wilde mn TT jatten!
Lekker is datquote:Op woensdag 27 september 2006 18:26 schreef wonderer het volgende:
Vanitas, House is een ziekenhuisserie met een enorme klootzak als hoofdpersoon en nu in seizoen drie gaan ze allemaal redenen bedenken waarom hij zo'n klootzak is. En Asperger was een van de dingen die voorbij kwamen.
Ehm, dat was ik niet,quote:Op woensdag 27 september 2006 18:01 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Neeeee dat van rukken op dat digitale model.
Leuke beeldvorming....................quote:Op woensdag 27 september 2006 18:26 schreef wonderer het volgende:
Vanitas, House is een ziekenhuisserie met een enorme klootzak als hoofdpersoon en nu in seizoen drie gaan ze allemaal redenen bedenken waarom hij zo'n klootzak is. En Asperger was een van de dingen die voorbij kwamen.
Ik had jou ook niet +100 nerdpunten gegeven.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ehm, dat was ik niet,.
Zie hier voor de video en hier voor het verhaal.
Af en toe he, gaan wij lijnrecht langs elkaar heen, interessant fenoneem.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet +100 nerdpunten gegeven.
Ho 'ns even, jij leest mijn tekst niet letterlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Af en toe he, gaan wij lijnrecht langs elkaar heen, interessant fenoneem.
Maar nu ga ik eten,.
a) het achterlijke deel van Amerika kijkt de serie niet en b) iedere kijker houdt van House.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekker is datnou denkt heel het achterlijke deel van Amerika dat mensen met het syndroom van Asperger klootzakken zijn....
is daar al een site van waar ik die loyalty punten dan kan omzetten in handige cadeautjesquote:Op woensdag 27 september 2006 18:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En de burgerbonuspas alstublieft
denk het welquote:Op woensdag 27 september 2006 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou het helpen als ik er eenop geef ?
MM is toch shoppenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar kom ik dan niet te veel op het terrein van MM![]()
nou vooruit dan, hij kijkt nu toch niet![]()
Nee, dat bedoel ik,quote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ho 'ns even, jij leest mijn tekst niet letterlijk.
Hoi Vikingquote:Op woensdag 27 september 2006 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Hey NK, alles goed?
Dat kaartje is al de deur uit zeker. Ja, wat niet in mijn AT staat zie ik niet meer
. Moeten jullie maar niet zo snel topics volstampen.
Ik wil je best een liev kaartje sturen hoor,quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi Viking![]()
. Het is wel okay hier hoor
.
Ik heb geen kaartje gehad maar dat boeit niet, ik vond alleen het idee al ontzettend lief.
Naah, de burgerbonuspas kun je sparen voor een kinderzitje voor in je Opel Vectra, of een weekeinde in een van de parken van Centreparks. Met nerdzegeltjes kan je sparen voor leuke Star Wars mokken, en met falende hippiepunten kun je een minuut lang gratis winkelen in de Xenos.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is daar al een site van waar ik die loyalty punten dan kan omzetten in handige cadeautjes![]()
Je gaat er nochtans op 'n 'gevoelsmatige' wijze in op mijn posts, terwijl ik ze zelf zo zorgvuldig mogelijk probeer te formuleren.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik,. Op de een of ander manier gaan jouw posts bij mij altijd verkeerd, dat vind ik interessant omdat andersom niet het geval is, en andere mensen dat ook niet bij jouw hebben.
Tis niet dat ik er wakker van lig, maar ik moet gewoon beter over jouw posts na gaan denken en iets minder impulsief reageren. Maar je hebt gelijk ja,quote:Op woensdag 27 september 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Je gaat er nochtans op 'n 'gevoelsmatige' wijze in op mijn posts, terwijl ik ze zelf zo zorgvuldig mogelijk probeer te formuleren.
Je moet je 'verwachtingen' laten varen.
Naar Couperus' boek?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef wonderer het volgende:
-De stille kracht
Weet ik eigenlijk niet. Maar met PLeuni Touw enquote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naar Couperus' boek?
Ja dusquote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar met PLeuni Touw enWillem Nijholt
Ik heb nog wel de Tampert serie voor jequote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
En waarom is bureau kruislaan nog niet op DVDUnit 13 wel, verdomme.
past dat zitje ook in een Volkswagen Golf Dieselquote:Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naah, de burgerbonuspas kun je sparen voor een kinderzitje voor in je Opel Vectra, of een weekeinde in een van de parken van Centreparks. Met nerdzegeltjes kan je sparen voor leuke Star Wars mokken, en met falende hippiepunten kun je een minuut lang gratis winkelen in de Xenos.
Ja Pleuni Touw naakt douchend en die werd toen ondergespoten met bloedquote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar met PLeuni Touw enWillem Nijholt
Maar als je die 2 series met elkaar vergelijkt dan heeft Unit 13 wel absoluut mijn voorkeurquote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
En waarom is bureau kruislaan nog niet op DVDUnit 13 wel, verdomme.
Jah, wie soll ich das jetzt sagenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb nog wel de Tampert serie voor je
We moeten eigenlijk ook sjonniepunten invoeren ;-)quote:Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
past dat zitje ook in een Volkswagen Golf Diesel![]()
![]()
Soll der mensch erst mal Rockmusiker werden...... oder Schwule...... oder sich abgeben mit bedenkliche mädchen ohne papieren..... um erst dan der mensch zu werden... der er eigentlich ganz die zeit...... Schon war?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jah, wie soll ich das jetzt sagen
Ihre fater meinte das Sie Schwull sind![]()
Maar hij's wel heel bijzonder hoor. en ik noem hem Kuntaquote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk ook sjonniepunten invoeren ;-)
ik kwam vroeger niet verder dan blokfluit les, dus dat Rockmusiker is geen optiequote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soll der mensch erst mal Rockmusiker werden...... oder Schwule...... oder sich abgeben mit bedenkliche mädchen ohne papieren..... um erst dan der mensch zu werden... der er eigentlich ganz die zeit...... Schon war?
Daarom juist, een ding dat een geschiedis heeft, da's stoerquote:Op woensdag 27 september 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh niet stoer, maar het is dus alles behalve een sjonnie bak![]()
okay, op die manier past dat wel bij mij ja, everything but not averagequote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daarom juist, een ding dat een geschiedis heeft, da's stoer![]()
Ja was zo gaafquote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daarom juist, een ding dat een geschiedis heeft, da's stoer![]()
Ja, vrije markteconomie my ass indeed, maargoed, da's weer een hele discussie, en ik wil zowel naar bed als even mijn programmaatje voor morgen af hebbenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja was zo gaaf
toen ik hem ging ophalen bleken de origele boekjes er nog in te zitten en ook de garagebon/rekening van het periodieke onderhoud. En dan op die rekening stonden de logo's van Landrover gewoon naast die van Mercedes en Volkswagen Castrol Oil en nog een paar andere multinatiols welke je hier in het westen nooit op hetzelfde papier zou aantreffen vanwege de concurentiebedingen
okay weet ik het goed gemaakt dan ga ik slapen, dus dan valt die discussie al afquote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, vrije markteconomie my ass indeed, maargoed, da's weer een hele discussie, en ik wil zowel naar bed als even mijn programmaatje voor morgen af hebben![]()
ja jij ook, en de rest natuurlijk ook allemaal sweet dreamsquote:
hoe lang mag je nog daarblijven dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:34 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik ben er wel!
En ik ben nog lang niet klaar voor mijn vlucht! Ik wil niet! Ik wil niet! Ik wil niet!
een compleet nieuw Arthur hoofdstuk/verhaal ?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
Af! Hij is af!
Nou nog herzien
Maar hij is af!
Maakt een rondedansje, en gaat zo printen voor nieuw leesvoer in de trein terug naar huis toequote:
Nope, 't is niet pittiger dan gala. Ik ga hem vandaag herzien en dan hoop ik dat ie morgen of vannacht online kanquote:Op donderdag 28 september 2006 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maakt een rondedansje, en gaat zo printen voor nieuw leesvoer in de trein terug naar huis toe
Moet ik de rugzak weer strategisch onder hand bereik houden ?![]()
Popeltquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, 't is niet pittiger dan gala. Ik ga hem vandaag herzien en dan hoop ik dat ie morgen of vannacht online kan
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
Af! Hij is af!
Nou nog herzien
Maar hij is af!
Was je ons kwijt dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zo van: waar is zijn mn lesbeau's?!
Maar hier dus.
hij stond nog niet in MyAT, niet in de mijne iig. Voor zover ik weet.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was je ons kwijt dan?
mag je de volgende keer wel zoeken via my active topics hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |