Heb je soms met je neus in de suikerpot gezeten, peaceman? Relax toch een beetje...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
De snelheid van de topics maakt het al onoverzichtelijk dus volgens mij kan een simpel adviesje als het quoten van het juiste antwoord niet erg veel kwaad doen, denk je wel?
Bovendien is het wel fijn dat je ook het juiste antwoord gewoon kan ontcijferen als je het niet weet.... tenzij het iedereen natuurlijk enkel en alleen maar om de puntjes gaat, dan is het wat anders...
Ik mag toch wel iets zeggen? Jeetje mina.. als dat al niet meer mag.....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je soms met je neus in de suikerpot gezeten, peaceman? Relax toch een beetje...
Het ging niet specifiek om deze situatie.. het leek me dat dat wel duidelijk was... blijkbaar niet.... bij deze dan.quote:Als het een onduidelijke situatie is dan wordt het goede antwoord altijd wel gequote. Doeka gaf gewoon als enige antwoord, en jij bent blijkbaar de enige bij wie de combinatie "Milan" en "Kundera" geen lichtje doen branden en in verwarring is geraakt.. Neleos nam waarschijnlijk aan dat het wel vanzelfsprekend was..
Boekenweekgeschenk sowieso, paar jaar geledenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef macondo het volgende:
Boekenweekgeschenk over de in scene gezette ontvoering van Jules Croiset, toch?
Volgens mij wil je ons eindelijk iets vertellen/bekennen, Homdeck?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Homdeck het volgende:
Over nichten gesproken..
doeka +1quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef doeka het volgende:
Seth en Fiona
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef macondo het volgende:
Volgens mij wil je ons eindelijk iets vertellen, Homdeck?
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Fibonacci reeks.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen flauw ideeIk snap de vraag niet eens
Ik wist het antwoord wel maar ik snapte de vraag ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik moest ook even nadenken over de vraag. Maar het is een veelvuldig terugkerend patroon in de natuur - schelpen en planten groeien vaak zo. Moeilijk uit te leggen zonder plaatje..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Dat wist ik dan weer niet, wel interessant ja. Ik herken er een schelp in.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken over de vraag. Maar het is een veelvuldig terugkerend patroon in de natuur - schelpen en planten groeien vaak zo. Moeilijk uit te leggen zonder plaatje..
[afbeelding]
Misschien herken je hier een schelp in
Oeh! In welke film is dit ook heel erg belangrijk? (Die schelp in de natuur)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
Hmmm Neen dus....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken over de vraag. Maar het is een veelvuldig terugkerend patroon in de natuur - schelpen en planten groeien vaak zo. Moeilijk uit te leggen zonder plaatje..
[afbeelding]
Ach, maar jij herkent in "Milan" en "Kundera" ook al geen groot schrijver...quote:
Ik wist hem ook ja maar snapte hem nietquote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord wel maar ik snapte de vraag ook niet
Nee, zo simpel ben ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef Neleos het volgende:
Da Vinci Code?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |