Eigenlijk een soort wegsleper, but, close enough.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
Een wegenwacht?
Kijk...dit is toch een stuk duidelijker...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef doeka het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort wegsleper, but, close enough.
ChrisJX +1
Dank uquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook voor om degene die het juiste antwoord heeft te quoten
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook voor om degene die het juiste antwoord heeft te quoten
Haha wat grappigquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?![]()
Nee dat niet, maar soms geven 10 mensen een antwoord en als er dan niet gequote is is het soms lastig om weer terug te vinden. Quoten maakt het een stuk overzichtelijkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?![]()
Ontspan eens een beetje..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha wat grappig![]()
Het is gewoon duidelijker. Punt.
De snelheid van de topics maakt het al onoverzichtelijk dus volgens mij kan een simpel adviesje als het quoten van het juiste antwoord niet erg veel kwaad doen, denk je wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef U het volgende:
achja, kan er niet zo mee zitten; denk wel dat je uit moet kijken niet al te veel kleine regeltjes toe te voegen aan dit spel.. kon nogal onoverzichtelijk worden
Mulisch?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Wie schreef 'Het theater, de brief en de waarheid?
Ja, die ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Mulish?
Homdeck +1quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Homdeck het volgende:
joop schafthuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |