Hmmm, dat is een wat minder bekend historisch feit.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
Pulp Fiction![]()
wie spelen Honey Bunny en Pumpkin in deze film?
Uma thurman?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
Pulp Fiction![]()
wie spelen Honey Bunny en Pumpkin in deze film?
je bent goed op dreefquote:Op woensdag 27 september 2006 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tim Roth en Amanda nogwat
Heb de film pas 1 keer gezien en dat was ook al weer een tijdje geleden dus zou ik het niet allemaal weten.quote:
dat is dat wijf met die kerelstemquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
Amanda Lear is ook iemand, maar dat kan ook een muzikante zijn of een weet ik wat.
oh nee toch niet, scheelt 1 letterquote:
nopequote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Neleos het volgende:
Amanda Baker?
nee wel een klusjesmanquote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Neleos het volgende:
Amanda Carpeter?
That does ring a bell.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Amanda plummer
Yurithemaster +1quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Amanda plummer
Schaamteloos gejat maar tochquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Neleos het volgende:
5 TV Series?
Ik weet alleen CSI
Films:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
4 Rooms
Kill Bill
Jackie Brown
Biografie?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet de documentaire reeks die op Canvas wordt uitgezonden met reportages gemaakt over mensen overal op de wereld?
De maakster heet Maria.
Ik kijk niet vaak naar Canvas maar heb het waarschijnlijk wel eens voorbij horen komenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Neleos het volgende:
Haar achternaam zit in de naam van de serie, en die is wat opvallend.
TV-gids lezers moeten het wel eens gezien hebben...
Inderdaadquote:
Eentje nog.quote:
Die wordt altijd als eerste genoemd. S.., Alex & Cloverquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik weet weer niet het hele antwoord. Rose was een gok.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Sam
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef doeka het volgende:
Op jacht naar de Taliban
Journalisten die met een grondoffensief een paar weken met Amerikaanse soldaten mee hebben gelopen in Irak.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Majo![]()
Welke documentaire van nova heeft een emmy gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |