Hmmm, dat is een wat minder bekend historisch feit.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
Pulp Fiction![]()
wie spelen Honey Bunny en Pumpkin in deze film?
Uma thurman?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
Pulp Fiction![]()
wie spelen Honey Bunny en Pumpkin in deze film?
je bent goed op dreefquote:Op woensdag 27 september 2006 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tim Roth en Amanda nogwat
Heb de film pas 1 keer gezien en dat was ook al weer een tijdje geleden dus zou ik het niet allemaal weten.quote:
dat is dat wijf met die kerelstemquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
Amanda Lear is ook iemand, maar dat kan ook een muzikante zijn of een weet ik wat.
oh nee toch niet, scheelt 1 letterquote:
nopequote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef Neleos het volgende:
Amanda Baker?
nee wel een klusjesmanquote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Neleos het volgende:
Amanda Carpeter?
That does ring a bell.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Amanda plummer
Yurithemaster +1quote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Amanda plummer
Schaamteloos gejat maar tochquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Neleos het volgende:
5 TV Series?
Ik weet alleen CSI
Films:
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
4 Rooms
Kill Bill
Jackie Brown
Biografie?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet de documentaire reeks die op Canvas wordt uitgezonden met reportages gemaakt over mensen overal op de wereld?
De maakster heet Maria.
Ik kijk niet vaak naar Canvas maar heb het waarschijnlijk wel eens voorbij horen komenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Neleos het volgende:
Haar achternaam zit in de naam van de serie, en die is wat opvallend.
TV-gids lezers moeten het wel eens gezien hebben...
Inderdaadquote:
Eentje nog.quote:
Die wordt altijd als eerste genoemd. S.., Alex & Cloverquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik weet weer niet het hele antwoord. Rose was een gok.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Sam
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef doeka het volgende:
Op jacht naar de Taliban
Journalisten die met een grondoffensief een paar weken met Amerikaanse soldaten mee hebben gelopen in Irak.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Majo![]()
Welke documentaire van nova heeft een emmy gewonnen
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Neleos het volgende:
Syd Barret
Soms is het leuk iets op te zoeken; ik wist bijvoorbeeld niet dat hij maar 3 jaar bij Pink Floyd heeft gezeten.quote:(Novum/AP) - Syd Barrett is op 60-jarige leeftijd overleden. Dat maakte een woordvoerder van Pink Floyd dinsdag bekend. De doodsoorzaak en exacte sterfdatum van de oprichter van de Engelse band zijn niet bekendgemaakt. Barrett leefde na zijn vertrek uit de band in 1968 in de anonimiteit, maar wordt nog altijd zeer bewonderd door veel muziekliefhebbers.
Barrett richtte in 1965 in Londen met zijn jeugdvrienden Roger Waters (bas), Rick Wright (toetsen) en Nick Mason (drums) Pink Floyd op. De vier kenden elkaar uit hun geboorteplaats Cambrigde. Onder creatieve leiding van Barrett ontpopte de band zich eind jaren zestig als vlaggenschip van de psychedelische muziekwereld in Londen.
Na de release van het debuutalbum 'The piper at the gates of dawn' in 1967 ging het met de gezondheid van Barrett door overmatig drugsgebruik snel bergafwaarts. De band trok gitarist David Gilmour als extra gitarist aan, waarna Barrett langzaam van het toneel verdween. "Op zekere dag besloten we Syd niet meer op te halen voor een optreden", zei Waters later. Barrett was op het tweede album 'A saucerful of secrets' nog slechts op één nummer te horen. Na twee soloalbums keerde hij in 1970 de muziekwereld definitief de rug toe.
De geest van Barrett liet de leden van Pink Floyd echter nooit meer los. Zo was het album 'Wish you were here' (1975) duidelijk geļnspireerd op de persoon Barrett. Tijdens de opnamen wipte hij zelfs onverwachts aan in de studio, maar geen van zijn oude bandleden herkende hem tijdens het bezoek. Ook het conceptalbum 'The wall' was deels geļnspireerd op de oude leider van de groep. Eind mei speelde Gilmour tijdens een concert in Londen nog een nummer van Barrett met David Bowie.
Welk antwoord is nu eigenlijk het juiste antwoord?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef Neleos het volgende:
doeka + 1
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef U het volgende:
Hera
Wist eerst alleen z'n achternaam; kon me daarna pas z'n voornaam herinneren.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef U het volgende:
de schrijver heet Milan Kundera, zijn geen twee antwoorden
Ah oke..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef U het volgende:
de schrijver heet Milan Kundera, zijn geen twee antwoorden
dat bedoel ik niet zozeerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef U het volgende:
jah, misschien weer 'n niet-mythologisch vraagje nu
Eigenlijk een soort wegsleper, but, close enough.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
Een wegenwacht?
Kijk...dit is toch een stuk duidelijker...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef doeka het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort wegsleper, but, close enough.
ChrisJX +1
Dank uquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook voor om degene die het juiste antwoord heeft te quoten
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook voor om degene die het juiste antwoord heeft te quoten
Haha wat grappigquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?![]()
Nee dat niet, maar soms geven 10 mensen een antwoord en als er dan niet gequote is is het soms lastig om weer terug te vinden. Quoten maakt het een stuk overzichtelijkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij twijfelde zeker ook tussen meneer Milan en meneer Kundera?![]()
Ontspan eens een beetje..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha wat grappig![]()
Het is gewoon duidelijker. Punt.
De snelheid van de topics maakt het al onoverzichtelijk dus volgens mij kan een simpel adviesje als het quoten van het juiste antwoord niet erg veel kwaad doen, denk je wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef U het volgende:
achja, kan er niet zo mee zitten; denk wel dat je uit moet kijken niet al te veel kleine regeltjes toe te voegen aan dit spel.. kon nogal onoverzichtelijk worden
Mulisch?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef ChrisJX het volgende:
Wie schreef 'Het theater, de brief en de waarheid?
Ja, die ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
Mulish?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |