Lopen er genoeg rond in de Jimmy Wooquote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef Toeps het volgende:
Jeeezus, wat een mislukte starfucker zeg!
Da's nou echt zo'n tent die me compleet niet trekt.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Lopen er genoeg rond in de Jimmy Woo
ach, als de seks goed is.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick is veel ze jong voor Ellemieke.
Ben je beroemd? Heb je beroemde familie? Schoonfamilie? Aangetrouwde familie?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Posdnous het volgende:
Waarom richt ze haar pijlen niet op mij, ik kom ook wel eens in de Jimmy Woo.
.
(dan ben ik meestal wel half zat, maar dat terzijde)
Je kan ook zelf op haar afstappen hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Posdnous het volgende:
Waarom richt ze haar pijlen niet op mij, ik kom ook wel eens in de Jimmy Woo.
.
(dan ben ik meestal wel half zat, maar dat terzijde)
Neuh, maar ik kan best lol met haar hebbenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ben je beroemd? Heb je beroemde familie? Schoonfamilie? Aangetrouwde familie?
Nee? Jammer!
Daar zit wel money bij de fam Brandstederquote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Xenomaniac het volgende:
De erfenis van de familie Brandsteder is niet mis.
Ellemieke zoekt ze wel uit.
Maar met geld is ongelukkig zijn een stuk draaglijker dan zonder.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar geld maakt niet gelukkig hè !
Ook?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat ze wat met dr schaatspartner had
Slim bericht.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef KonnieKipke het volgende:
Ellemieke richt liefdespijlen op Rick Brandsteder
door onze redactie (telegraaf)
AMSTERDAM - Na tekstschrijver John Ewbank, oud-AZ-voetballer José Rodriquez, Veronica-programmadirecteur Alphons Martens en zanger Jan Smit heeft Ellemieke Vermolen (28) een nieuwe verovering. De mannenverslindster heeft haar oog laten vallen op de zoon van Ron Brandsteder, de 22-jarige Rick.
Het stel is zoenend gespot in de Amsterdamse club Jimmy Woo. Volgens ingewijden hadden Ellemieke en de beginnend tv-presentator alleen nog maar oog voor elkaar. De twee tortelduifjes lieten er geen twijfel over bestaan dat ze smoorverliefd zijn.
Rick Brandsteder
Ellemieke en de acht jaar jongere Rick kennen elkaar van achter de schermen. Rick presenteerde het jeugdprogramma Kinderrecords en mocht auto's uitdelen in de Sponsor Lotto Surprise Show.
De vraag is echter of Ron Brandsteder blij is met zijn nieuwe schoondochter....
[afbeelding]
Persoonlijk denk ik dat Ron er liever zelf nog een keer overheen klapt.
Dat is zoquote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar met geld is ongelukkig zijn een stuk draaglijker dan zonder.
Dat is Nicholas daar heeft ze niks meequote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat ze wat met dr schaatspartner had
Nee joh,quote:Op woensdag 27 september 2006 18:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ook?
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit.![]()
Zegt dan ook wel wat over haar..zij valt voor hemquote:Op woensdag 27 september 2006 21:12 schreef Camplo het volgende:
Die gast is zo'n kneus.
Alsof-ie moet poepen...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
hoe ziet die brandsteder junior dr eigenlijk uit?
Nou daar hebben we de elkaar quotende Jut en Jul weer hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Zegt dan ook wel wat over haar..zij valt voor hem![]()
dat heeft ie van z'n vaderquote:Op donderdag 28 september 2006 13:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Alsof-ie moet poepen...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:05 schreef Bombardier het volgende:
Die Ellemieke moet je scoren als ze 20 is.
Nu is ze een verwaande, afgelikte BN-er wat zich er waarschijnlijk in geresulteerd heeft, dat ze passief in bed is en om geld schooit.
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:05 schreef Bombardier het volgende:
Die Ellemieke moet je scoren als ze 20 is.
Nu is ze een verwaande, afgelikte BN-er wat zich er waarschijnlijk in geresulteerd heeft, dat ze passief in bed is en om geld schooit.
Alsof je makeup van een afstand zietquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef MadGuy het volgende:
Ach, dat is dat theatrale make-up. Dat is alleen maar mooi van een afstandje.
Als het zo dik erop zit wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof je makeup van een afstand ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |