Ik ga een weekendje weg en neem mee?quote:
vind het gewoon een zuigend forum .!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Opgelost
Als de lul wat vaker op "nieuwe berichten" klikt dan ziet ie alles
Toch wel rot voor je dat niemand op kwam dagen..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef staticdata het volgende:
zo net op de server de rest geowned
Copy deze link http://img1.putfile.com/main/9/26917075063.jpg en paste hem in een nieuw browser venster, dan kan ik hem wel zien.quote:
Lukt echt niet! kijk maar:quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Copy deze link http://img1.putfile.com/main/9/26917075063.jpg en paste hem in een nieuw browser venster, dan kan ik hem wel zien.
F5 Anneliesquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Lukt echt niet! kijk maar:
[afbeelding]
Als jij nou je uitlatingen voor je houd dan kan ik je ook melden dat ik geen afbeelding krijg.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef GeilSpookje het volgende:
Als je nou niet zo eigewijs bent en ipv er op te klikken even dat ding copy paste in je browser (NIET KLIKKEN!!!!!!) dan doet hij het inderdaad wel zoals postman zegt...
Doe niet zo bijdehand man! Hoe weet jij nou zo zeker dat ik niet copy paste heb gedaan .. DUS WEL!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef GeilSpookje het volgende:
Als je nou niet zo eigewijs bent en ipv er op te klikken even dat ding copy paste in je browser (NIET KLIKKEN!!!!!!) dan doet hij het inderdaad wel zoals postman zegt...
met f5 welquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand man! Hoe weet jij nou zo zeker dat ik niet copy paste heb gedaan .. DUS WEL!
Hij doet het hier gewoon niet ..
Ligt aan jou. Je doet er geen eens moeite voorquote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
vind het gewoon een zuigend forum .!
niet overzichtelijk en ik kan NOOIT!
iets vinden
Doe eens lief. Wat zeg ik nou 2 posts boven jequote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand man! Hoe weet jij nou zo zeker dat ik niet copy paste heb gedaan .. DUS WEL!
Tja, ik geef dan de schuld aan Firefox of je hebt toch geen nieuw venster geopendquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
nee, maar volgens die verotte gerhard_tango was iedereen die hem voor zn raap schoot een cheaterquote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef staticdata het volgende:
waren het gasten van vccc die gingen klagen dat chiel deed cheaten?
Die tango-gerhard (wat een klager is dat zeg!) die begon met mij wegstemmen en vervolgens waren er wel 4 a 5 die liepen te klagen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef staticdata het volgende:
waren het gasten van vccc die gingen klagen dat chiel deed cheaten?
dat was dus die fireflynogwatquote:Op donderdag 28 september 2006 09:37 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die tango-gerhard (wat een klager is dat zeg!) die begon met mij wegstemmen en vervolgens waren er wel 4 a 5 die liepen te klagen.
Daarbij zat er 1 die iedereen een hele vervelende ziekte toewenste (ik vergeet steeds screenshotje te maken) en ik zou graag zien dat we dit soort kleuters van de server verbannen.
Je kan het met x-fire doen (gebruik ik niet) of met Fraps en je kan kiezen waar of dat het opgeslagen word.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat was dus die fireflynogwat
en btw, hoe maak je screenshotjes? en worden die dan ergens in een folder opgeslagen ofzo?
fraps ken ik niet, is dat een appart proggie net zoals xfire? xfire heb ik wel. zal ik eens even uitvogelen hoe dat moet. was wel mooi geweest als je die knive kill gister op tango gerhard had gefilmd, moet zo vernederend voor hem zijn geweest, de blaaskaakquote:Op donderdag 28 september 2006 09:45 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je kan het met x-fire doen (gebruik ik niet) of met Fraps en je kan kiezen waar of dat het opgeslagen word.
Met Fraps kan je ook een filmpje maken (max 25fps) dus als je weet dat je wat leuks gaat doen even op de sneltoets en het wordt opgenomen.
Fraps is gratis www.fraps.com geeft gelijk de fps aan in de hoek, soms wel handig.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
fraps ken ik niet, is dat een appart proggie net zoals xfire? xfire heb ik wel. zal ik eens even uitvogelen hoe dat moet. was wel mooi geweest als je die knive kill gister op tango gerhard had gefilmd, moet zo vernederend voor hem zijn geweest, de blaaskaak![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Fraps is gratis www.fraps.com geeft gelijk de fps aan in de hoek, soms wel handig.
De Wiki staat geheel los van de OP van het vorige topic. Daarnaast heb ik niks veranderd aan code of wat dan ook. Alleen regels verschoven. Zal wel aan de link liggen die probs heeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
@ursel, sinds je de wiki hebt aangepast, kan ik van het vorige en van dit topique pagina 1 niet meer laden![]()
IE slaat dan compleet vast![]()
maar ik neem aan dat ik nu in de top 5 sta![]()
gister redelijk lekker gespeeld, wat een huillies zijn die vccc-ers zeg![]()
Ik doe een knife-kill in minder dan 30 secondenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar dat is toch een demo? Niet dat daar wat mis mee is, enkel als je die wilt gebruiken voor films dan ben je gebonden aan een 30sec opnametijd.
Maar voor screenshots, korte clipjes en FPS meten is het wel voldoende. En oh ja, films slaat ie op als ruwe .avi ... dat kost dus nogal wat ruimte op je schijf
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:29 schreef Droopie het volgende:
Respect voor EA. Ook al hebben ze tig patches gemaakt voor BF2.
Na een jaar niet gespeeld te hebben is het spel goed aangepast (natuurlijk hoort ie zo in de winkel te liggen)
Geen lag, geen connection problemen, op low-texture's een goede beeld kwaliteit. En last not but least goede gameplay.
Was effe leuk spelen gisteren??
Zeker nu ik weet wie Punisher is![]()
Ach het ligt er natuurlijk aan wat je plannen zijn.. Ik heb Fraps zelf namelijk regelmatig behoorlijk lange tijden aan het draaien. Ik wil ooit een keer een mooie Fragmovie maken en daar heb ik wel wat materiaal voor nodig.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:10 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik doe een knife-kill in minder dan 30 secondendus ik kom er wel mee weg.
En hoeveel filmpjes bewaar je nou eigenlijk? ik wist niet eens dat het een demo was![]()
Ze lijken erg op elkaar die filmpjes maar ik geloof nooit dat de game er zo uit zal zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alan Wake HD Trailer 1
Alan Wake HD Trailer 2
Oh my godDit wordt in ieder een geval een game met sublieme graphics en waarschijnlijk een zeer goed uitgewerkt verhaal. Dat mag ook wel want het is van de makers van Max Payne
Filmsquote:Op donderdag 28 september 2006 10:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb nog ergens een stuk film dat we met zijn 3'en tegen onze Mario Bros vriend aan het spelen waren, dat ik een
beetje aan het rondvliegen was enzo.. ff kijken of ik hem online krijg.
ik vind ons in een team echt wel sportief, neem nou gister op sharqi, ipv opwachten bij city entrance etc een vlag laten cappen en een mooie battle creeeren.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Filmsaltijd leuk!
Ik bedenk me nu wel dat telkens als we als een team spelen, we aan het winnen zijn, en er is dan altijd wel iemand van de tegepartij die ons dan van cheaten/aimbots ed beschuldigd!
Doen wij ook zo als we verliezen????
Ja sommige BoF! spelers wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Filmsaltijd leuk!
Ik bedenk me nu wel dat telkens als we als een team spelen, we aan het winnen zijn, en er is dan altijd wel iemand van de tegepartij die ons dan van cheaten/aimbots ed beschuldigd!
Doen wij ook zo als we verliezen????
Het is echt in-game. Het is een Psychologische Actie Thriller. Waar het over gaat wordt een beetje in de Trailers vertelt, verder is er nog niks bekend.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ze lijken erg op elkaar die filmpjes maar ik geloof nooit dat de game er zo uit zal zien.
Maar waar gaat het eigenlijk over? dat kan ik uit die filmpjes niet opmaken!
ik doe het ook als ik winquote:Op donderdag 28 september 2006 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja sommige BoF! spelers wel.
Ik heb trouwens een nieuwe droomauto Audi R8
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja sommige BoF! spelers wel.
Wij doen dat alleen op TS, heh Chielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |